خانه » دسته بندی پست » پزشکی و سلامتی » تناسب اندام » نکات موثر در کاهش وزن!

نکات موثر در کاهش وزن!

وقتی می خواهیم لاغر شویم ، باید تصورات غلط خود را درباره کاهش وزن کنار بگذاریم.

کریستا کازازا ، استادیار دانشگاه آلاباما و نویسنده گزارش افسانه کاهش وزن در گفت: "اگر می خواهیم همیشه در مورد پیشگیری و درمان چاقی به این طریق فکر کنیم ، فقط باید وقت و منابع خود را هدر دهیم." مجله Food Science and Nutrition. "ما باختیم." کازازا و همکارانش هشت باور غلط را شناسایی کرده اند که بیش از 1.5 میلیارد چاق معتقدند.

کاهش وزن کندتر بهتر است

بیشتر متخصصان کاهش وزن توصیه می کنند که بیش از یک کیلوگرم در هفته لاغر نشوید. اما تحقیقات کازازا نشان می دهد هرچه سریعتر وزن کم کنید ، ماندگاری آن نیز بیشتر است. کازازا معتقد است که کاهش سریع وزن اعتماد به نفس و انگیزه فرد را افزایش می دهد. اگر رژیم غذایی ناسالم نباشد و توده عضلانی و متابولیسم را حفظ کند ، در کاهش اندازه در هفته مشکلی وجود ندارد.

داشتن هدف مشخص برای کاهش وزن

کازازا معتقد است که داشتن هدف مضحک است و گاهی اوقات داشتن هدف غیرقابل تحقق تأثیر بهتری در کاهش وزن دارد. وی توضیح می دهد: "وقتی به هدفی غیرمنطقی مانند از دست دادن 50 پوند فکر می کنید ، سعی می کنید انگیزه بیشتری داشته باشید."

شما باید برای کاهش وزن آماده باشید

همانطور که اکثر متخصصان تغذیه معتقدند ، شما نیازی به تمرکز روی کاهش وزن ندارید. برخی از آژانس های کاهش وزن حتی درباره مشتری س clientsال می کنند & # 39؛ آمادگی برای کاهش وزن کازازا توضیح می دهد که مفهوم آمادگی کامل برای کاهش وزن از مدلی استفاده می شود که برای معتادان متجاهر استفاده می شود. مطالعات نشان داده است که تمایل به کاهش وزن تأثیر کمی بر آن دارد.

کلاسهای آموزش چاقی کودکان

کازازا گفت: "کلاسهای ورزشی برای سلامتی کودکان کافی نیست زیرا آنها آنگونه که باید عمل نمی کنند." "مطالعات نشان داده است که مربی کارهای لازم را انجام می دهد و به کودکان آموزش می دهد ، اما هیچ فعالیتی انجام نمی شود. حضور در این جلسات به تنهایی کافی نیست."
اگرچه ورزش می تواند از چاقی کودکان جلوگیری کند ، اما یک کلاس آموزشی 30 دقیقه ای کافی نیست.

شیردهی از چاقی جلوگیری می کند

اگرچه شیردهی فواید زیادی دارد ، اما جلوگیری از چاقی یکی از آنها نیست. تیم کازازا مطالعات زیادی در مورد ارتباط شیردهی و چاقی انجام داد ، اما نتیجه ای نداشت. وی گفت: یکی از مشکلات این امر عدم امکان جداسازی عوامل دیگر مانند وزن مادر است. شیر یک زن چاق ممکن است ترکیبی متفاوت از شیر یک زن لاغر باشد که ممکن است وزن کودک را تغییر دهد.

برای کاهش وزن ، خود را وزن نکنید

محققان همیشه تأکید کرده اند که افزایش وزن می تواند انگیزه را کاهش دهد ، این یک تصور غلط است. مطالعات کازازا نشان داده است افرادی که به طور روزانه وزن خود را چک می کنند بیشتر از سایر افراد لاغر می شوند.

چاقی هیچ ارتباطی با ژنتیک شما ندارد

در حقیقت ، ژنتیک تأثیر زیادی در چاقی شما دارد. این جهش ها ممکن است ناشی از اپی ژنتیک نباشد (اپی ژنتیک شاخه جدیدی از ژنتیک است که نحوه انتقال اطلاعات از یک سلول به فرزندان آن را بدون رمزگذاری دقیق اطلاعات در توالی DNA بررسی می کند) ، این فرآیند بر نحوه بیان ژن ها در محیط. . این اپی ژن ها همچنین می توانند به نسل بعدی منتقل شوند. به عنوان مثال ، وزن پدر ، رژیم غذایی مادر و پدربزرگ شما همه می توانند بر نحوه پاسخ بدن به ورزش و تغذیه تأثیر بگذارند.

همچنین ببینید

طرز تهیه سالاد چربی سوزی و لاغری

مجید انوشیروانی درباره سالاد چربی سوزی و لاغری گفت: بیمارانی که با شکایت از چاقی …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *