خانه » دسته بندی پست » پزشکی و سلامتی » تناسب اندام » طرز تهیه سالاد چربی سوزی و لاغری

طرز تهیه سالاد چربی سوزی و لاغری

مجید انوشیروانی درباره سالاد چربی سوزی و لاغری گفت: بیمارانی که با شکایت از چاقی ، نفخ شکم ، سنگینی معده ، کبد چرب ، چربی خون ، آکنه سرماخوردگی و غیره به متخصصان طب سنتی مراجعه می کنند ، بهتر است از خود و اجتناب کنند خیار ، سالاد شیرازی و سالاد خانگی زیرا همه آنها گرچه کالری کمی دارند اما روند هضم غذا از معده تا بافت های محیطی را در چنین بیمارانی بدتر می کنند.

به گفته وی ، سالادها و پیش غذاها که اجزای تشکیل دهنده آنها عمدتا گیاهان خانواده چتر (Apiaceae) و نعناع (Lamiaceae) هستند ، در فرمولاسیون این سالاد ، هم عملکرد اجزای آن در طب سنتی و هم اقدامات آنها در گیاه درمانی است. در نظر گرفته شده. داشتن مشکلات گوارشی بسیار مفید است.

این متخصص طب سنتی ادامه داد: این سالاد نه تنها برای چنین بیمارانی مضر نیست ، بلکه برای کاهش وزن ، کاهش قند و چربی ، بهبود کبد چرب و پاکسازی کلیه و روده نیز بسیار مفید است.

مواد تشکیل دهنده سالاد چربی سوز و لاغر کننده

– هویج های بدون پوست و رنده شده نرم: تعداد متوسط
– کرفس خرد شده: نصف ساقه
– پیاز شیرین خرد شده: یک عدد متوسط
جعفری (برگها و ساقه های نازک): یک بشقاب کوچک
شوید (برگها و ساقه های نازک): یک بشقاب کوچک
گشنیز (برگ ها و ساقه های نازک): یک بشقاب کوچک
مرزه (برگها و ساقه های نازک): نعلبکی کوچکی
روغن زیتون فوق العاده بکر: دو قاشق غذاخوری
– پودر گل محمدی: یک قاشق غذاخوری پر از مربا
سیاه دانه (نصف شده): یک قاشق چایخوری
– پودر آویشن: یک قاشق مرباخوری
– پودر کامل لیمو (همراه پوست و دانه): یک قاشق مرباخوری
– زرشک: یک قاشق غذاخوری.

انوشیروانی گفت: وزن این سالاد با تمام عوارض داخل آن ، حدود 200 گرم خواهد بود. بهتر است این سالاد را به عنوان وعده غذایی یا میان وعده میل کنید. برای پر کردن بیشتر این سالاد می توان مقداری کشمش به آن اضافه کرد و کسانی که یبوست دارند می توانند روغن زیتون و پودر رزماری بیشتری اضافه کنند.

همچنین ببینید

نکات موثر در کاهش وزن!

وقتی می خواهیم لاغر شویم ، باید تصورات غلط خود را درباره کاهش وزن کنار …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *