خانه » دسته بندی پست » پزشکی و سلامتی » تناسب اندام » چگونه می توان در طی یک ساعت بیشترین کالری را سوزاند

چگونه می توان در طی یک ساعت بیشترین کالری را سوزاند

به نظر شما بهترین راه برای سوزاندن کالری بیشتر چیست؟ خوب ، روش های زیادی برای انجام این کار وجود دارد ، مانند ورزش ، که البته می تواند به روش های مختلف به شما کمک کند. اما ممکن است روش هایی وجود داشته باشد که بتوانید از آنها لذت ببرید و در طی یک ساعت یا مقدار زیادی کالری بسوزانید. به خصوص اگر شما از آن دسته افرادی هستید که همیشه کمبود وقت دارید ، بهتر است بدانید چه فعالیت های ورزشی در مدت زمان کوتاه یک ساعت ، بیشترین کالری را در بدن شما می سوزاند.

برای برنامه ریزی بهتر در کاهش وزن خود ، در مورد این فعالیت ها بیشتر بدانید

یک ساعت پیاده روی آهسته ؛ 255 کالری

به مدت یک ساعت با آرامش از خانه بیرون بروید و 2 تا 2.5 کیلومتر در دود پیاده روی کنید تا 225 کالری بسوزانید.

بولینگ یک ساعته 273 کالری

بولینگ ، دقیقاً مانند تای چی می تواند 273 کالری در ساعت فعال بسوزاند.

یک ساعت تای چی ؛ 273 کالری

Taichi یک ورزش رزمی چینی است که اخیراً در ایران رایج شده است. این ورزش اما با حرکات آهسته برنامه ریزی شده همراه است که در هر ساعت 273 کالری می سوزاند. بنابراین بدون اینکه نفس خود را حفظ کنید 273 کالری می سوزانید.

یک ساعت دوچرخه سواری آهسته 364 کالری

اگر دوچرخه خود را بردارید و برای یک ساعت تفریح ​​حدود 10 کیلومتر راه بروید ، چیزی معادل 364 کالری می سوزانید.

یک ساعت والیبال؛ 364 کالری

حتی اگر به معنای واقعی کلمه یک آماتور در والیبال باشید ، باز هم یک ساعت بازی والیبال می تواند 364 کالری شما را بسوزاند.

یک ساعت یوگا قدرتی ؛ 364 کالری

در این یوگا شما حرکات قدرتی را تجربه می کنید که این ورزش را برای شما کمی سنگین می کند ، اما این یوگا مخصوص کسانی است که در این ورزش حرفه ای شده اند.

یک ساعت گلف 391 کالری

البته به شرطی که اولاً از این ورزش خسته نشوید و ثانیا اگر تجهیزات را خودتان حمل کنید ، در هر ساعت 319 کالری می سوزانید.

یک ساعت اسکی در سراشیبی ؛ 391 کالری

اسکی یکی از تمرینات کالری سوزی است که می تواند باعث لاغر شدن شما شود. یک ساعت اسکی در سراشیبی 391 کالری صرفه جویی می کنید.

ایروبیک سبک 455 کالری

ایروبیک سبک یا ورزش هوازی سبک می تواند در هر ساعت 455 کالری بسوزاند که این رقم قابل توجهی است.

یک ساعت ورزش با دستگاه بیضوی ؛ 455 کالری

اگرچه همه کسانی که با این دستگاه کار کرده اند معتقدند که این یکی از سخت ترین کارها است ، اما اگر بدانید که یک ساعت ورزش با این دستگاه 455 کالری می سوزاند ، انگیزه شما بیشتر خواهد شد.

ایروبیک در آب ؛ 501 کالری

خوب ، مطمئناً شما به سختی ورزش می کنید ، اما یکی از بهترین راه ها برای سوزاندن کالری بیشتر در یک ساعت انجام ورزش های هوازی در آب است. در یک ساعت 501 کالری می سوزانید.

یک ساعت پیاده روی (پیاده روی) ؛ 546 کالری

پیاده روی حرفه ای ، قایقرانی و اسکی روی آب می تواند در هر ساعت 546 کالری بسوزاند. بنابراین برای یک پیاده روی شیب دار آماده شوید.

یک ساعت هوازی سنگین ؛ 664 کالری

اگر مدت طولانی است که ورزش ایروبیک انجام می دهید و اکنون آنقدر حرفه ای شده اید که به دنبال ایروبیک سنگین می روید ، پس بدانید که در هر ساعت 664 کالری می سوزانید.

یک ساعت اسکیت سواری؛ 683 کالری

وقتی اسکیت را جدی می گیرید و سخت کار می کنید می توانید در ساعت 683 کالری بسوزانید.

یک ساعت بسکتبال 728 کالری

اگر اهل یکی از این ورزش ها ، بسکتبال یا تنیس هستید ، پس باید بدانید که یک ساعت از هر یک از این ورزش ها 728 کالری می سوزاند.

یک ساعت دویدن 755 کالری

اگر در طی یک ساعت مسافتی حدود 5 تا 6 کیلومتر را طی کنید ، می توانید 755 کالری بسوزانید و در مورد شام سنگین شب قبل کمی آرام باشید.

یک ساعت کوهنوردی 819 کالری

اگر به دنبال سوزاندن هر چه بیشتر کالری هستید و البته زانوها مشکلی ندارند ، بدانید که با بالا رفتن از پله ها در مدت زمان یک ساعت 819 کالری می سوزانید.

یک ساعت شنای سخت 892 کالری

هرچه شنا شما بیشتر شود ، وزن شما بیشتر می شود. یک ساعت شنای سخت 892 کالری می سوزاند.

یک ساعت تکواندو ؛ 937 کالری

یکی از بالاترین کالری سوزها در بین ورزش ها تکواندو است ، یک ساعت تکواندو به شما کمک می کند تا 937 کالری بسوزانید.

طناب یک ساعته 1047 کالری

شاید باورتان نشود ، اما یک ساعت طناب زدن در روز به شما کمک می کند 1047 کالری در روز بسوزانید. با این تفاسیر هرگز نمی توانید با یک ساعت طناب در روز چاق شوید. هم سرگرم کننده است و هم کالری سوزی می کند.

همچنین ببینید

چگونه می توان یک قرص لاغری شگفت انگیز برای خود تهیه کرد؟

ما نحوه تهیه یک قرص لاغری بسیار قوی و موثر را برای علاقه مندان به …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *