خانه » دسته بندی پست » پزشکی و سلامتی » پودر چاقی آلاماتو ، بهترین توصیه برای افزایش وزن

پودر چاقی آلاماتو ، بهترین توصیه برای افزایش وزن

باور کنید یا نکنید ، همانطور که کاهش وزن و لاغری برای بسیاری از افراد مشکل ساز می شود ، کسانی هستند که برای رسیدن به وزن ایده آل خود نیاز به افزایش وزن دارند.

پودر چاقی آلامتو

برای افزایش وزن و قبول خطر عوارض جانبی پودرهای چاق کننده نیازی به جستجوی پودرهای چاقی نیست! فقط موارد زیر را به طور منظم انجام دهید.

دکتر مارجوری نولان ، سخنگوی انجمن رژیم های غذایی آمریکا گفت: "به همان اندازه که کم وزن هستید ، ممکن است همان مشکلات سلامتی را داشته باشید مانند شخصی که دارای اضافه وزن است."

باید توجه داشته باشید که برای افزایش وزن ، پذیرش رژیم غذایی ناسالم می تواند علاوه بر افزایش وزن غیرقابل کنترل ، منجر به عوارض جسمی و تجمع بیش از حد چربی در بدن شود.

به خاطر داشته باشید که پرخوری ، به ویژه غذاهای کم کالری ، راهی مستقیم برای افزایش وزن نیست. به گفته دکتر نولان ، شما باید در مورد افزایش وزن ، و به دست آوردن چربی و عضله سالم فکر کنید.

اگر از افرادی هستید که می خواهید چاق شوید ، نکات ذکر شده در این مقاله را دنبال کنید تا با رعایت اصول و بدون آسیب رساندن به سلامتی به وزن ایده آل خود برسید.

همچنین بخوانید: برنامه رژیم برای افزایش وزن در بدن سازی 1. به طور متناوب غذا بخورید

اولین قدم برای افزایش وزن سالم ، خوردن منظم غذا ، هر سه ساعت یکبار است. به گفته دکتر نولان ، اگر مدت زمان طولانی غذا نمی خورید ، متابولیسم بدن کند شده ، سرعت متابولیسم را تسریع می کند و غذا خوردن در فواصل منظم از هدر رفتن انرژی و از دست دادن چربی در بدن جلوگیری می کند.

۲. غذاهای مختلف بخورید

حداقل سه نوع مختلف غذا را در وعده های غذایی و میان وعده های خود قرار دهید. به گفته دکتر نولان ، بهتر است حداقل روزانه سه غذای حاوی پروتئین ، نشاسته و میوه و سبزیجات مصرف شود.

البته علاوه بر اینها ممکن است برخی از میان وعده ها و غذاهای خاص را نیز دوست داشته باشید – مانند میان وعده ها و غیره. بخورید ، اما بهتر است چیزهایی بخورید که می توانند به تقویت عضلات کمک کنند. دکتر نولان همچنین غذاهایی مانند ماست ، میوه و کره بادام زمینی را به عنوان میان وعده های موثر به لیست اضافه می کند.

3. غذاهای با کالری بالاتر بخورید

به گفته دکتر نولان ، غذاهای پرکالری منجر به چاقی و افزایش چربی می شود. کالری چربی معمولاً تا دو برابر پروتئین و هیدروکربن است. اما بهتر است از غذاهایی که حاوی چربی های اشباع نشده هستند برای این منظور استفاده کنید. روغن زیتون و برخی دانه های روغنی ، آووکادو و چند مورد دیگر در این گروه قرار می گیرند.

بهتر است از روغن نارگیل و خرما خودداری کنید ، زیرا آنها حاوی چربی های اشباع شده هستند. توصیه می شود غذاهای سالم و پر کالری بیشتری مصرف کنید. مانند آجیل ، کره بادام زمینی ، شکلات.

4- مایعات زیادی بنوشید

دکتر نولان به شدت نوشیدن آب میوه های طبیعی و اسموتی های میوه ای را توصیه می کند. به عنوان مثال ، یک اسموتی تهیه شده با یک یا دو درصد شیر یا ماست کم چرب ، همراه با توت فرنگی ، موز یا حتی کره بادام زمینی ، ممکن است برای شما عالی باشد. برای افزایش کالری ، می توانید یک یا دو قاشق غذاخوری پودر پروتئین یا آب پنیر به اسموتی خود اضافه کنید.

5. قبل از خواب غذا بخورید

درست قبل از خواب شام یا میان وعده بعد از شام بخورید. به گفته دکتر نولان ، در طول خواب ، بدن ما کار نمی کند و در حال ترمیم سلول های خود است. به همین دلیل بهتر است انرژی مورد نیاز بدن خود را با خوردن غذا قبل از خواب تأمین کنید.

6. خواب کافی داشته باشید

دکتر نولان درباره تأثیر خواب کافی بر افزایش وزن می گوید: "در طول خواب ، بدن ما وقت کافی برای بازسازی عضلات و ذخیره چربی در لایه های مختلف بدن را دارد." خواب کافی برای افراد لاغری که می خواهند وزن خود را افزایش دهند توصیه می شود.

7. فعال باشید و تمرینات سبک و م doثر انجام دهید

انجام تمرینات و فعالیت های بدنی مناسب در طول روز ، منجر به ایجاد بافت عضلانی و اطمینان کافی از افزایش وزن سالم در بدن می شود. سعی کنید حداقل دو تا سه روز در هفته را به تمرینات بدنی اختصاص دهید و تمرینات مختلفی را برای تقویت عضلات مختلف بدن انجام دهید.

دکتر نولان ورزش هایی مانند دویدن ، دوچرخه سواری و شنا را برای تقویت عضلات و محافظت از قلب ضروری می داند.

8- پروتئین بیشتری مصرف کنید

شما باید 1.5 گرم پروتئین به ازای هر کیلوگرم از وزن بدن خود مصرف کنید. به عنوان مثال ، یک فرد 60 کیلویی در روز به حدود 90 گرم پروتئین نیاز دارد. بهتر است در تمام وعده های غذایی پروتئین بدن تأمین شود.

به همین منظور می توانید لبنیات کم چرب ، گوشت بدون چربی و مقداری حبوبات را در وعده های غذایی خود بگنجانید. مصرف پروتئین منجر به بافت عضلانی بدون چربی در بدن می شود.

9. کربوهیدرات ها را فراموش نکنید

کربوهیدرات ها یکی از موثرترین عوامل در افزایش وزن هستند. به گفته دکتر نولان ، مصرف نشاسته یا کربوهیدرات برای افزایش وزن ضروری است. این مواد در عضلات ذخیره شده و انرژی لازم را به بافتهای بدن می رسانند. کربوهیدرات ها برای سوخت عضلات توصیه می شوند.

نان گندم ، لوبیا ، عدس ، برنج و سیب زمینی از جمله مواد غذایی حاوی کربوهیدرات و نشاسته هستند.

10. فراموش نکنید که اطلاعات و رویدادها را یادداشت کنید

توصیه می شود پس از شروع به افزایش وزن ، یک دفترچه یادداشت و اطلاعات مربوط به آن به همراه داشته باشید. سعی کنید کالری غذایی را که می خورید پیدا کنید و کالری غذای خود را یادداشت کنید. در این میان ، ممکن است شما یک ماده غذایی یا نوشیدنی خاصی پیدا کرده باشید که تأثیر بیشتری در افزایش وزن شما داشته باشد.

تلاش برای افزایش وزن می تواند یک چالش بزرگ برای شما باشد. اما اگر این هدف را برای کمک به تقویت عضلات دنبال کنید ، مطمئناً در زمان کافی به وزن ایده آل خود خواهید رسید.

همچنین بخوانید: بهترین راه برای افزایش وزن

همچنین ببینید

چه عواملی باعث ایجاد جوش در صورت می شوند؟

در یک روز مهم در محل کار ، صبح که از خواب بیدار می شوید …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *