خانه » دسته بندی پست » پزشکی و سلامتی » تناسب اندام » در چه ساعتی از روز ورزش موثرتر است؟

در چه ساعتی از روز ورزش موثرتر است؟

یک مطالعه اخیر در بلژیک به روشنی به این سوال پاسخ می دهد: ورزش قبل از وعده اصلی صبحانه ، کاهش وزن را تحت تأثیر قرار می دهد.

تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که از یک خواب خوب بیدار شوید ، یک ساعت یا بیشتر ورزش متوسط ​​تا شدید انجام دهید و سپس یک صبحانه با کربوهیدرات بالا بخورید.

طبق این مطالعه ، به نظر می رسد که کاهش وزن فقط هنگامی اتفاق می افتد که قبل از صبحانه ورزش کنید ، انجام این تمرینات قبل از ناهار یا شام نتیجه یکسانی نخواهد داشت.

توضیح این واقعیت این است که صبح ها ، قبل از صبحانه خوردن ، بدن چربی های ذخیره شده را می سوزاند و به چربی هایی که چند ساعت قبل مصرف کرده اید اعتماد نمی کند.

سپس بعد از صبحانه ، چربی ها در عضلات ذخیره نمی شوند و بدن شما از این انرژی برای آماده سازی برای فعالیت های آینده استفاده می کند. با این حال ، ما انتظار نداریم که ورزش قبل از صبحانه آسان باشد و همچنین تمرین بعدی ما آسانتر به نظر نمی رسد ، اما مطمئن باشید که این فعالیت یک روز پر انرژی را برای شما رقم می زند.

همچنین ببینید

آیا بعد از غذا خوردن دسر لازم است؟

دسر اغلب در بسیاری از مکان ها به عنوان یک وعده غذایی جداگانه در نظر …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *