خانه » دسته بندی پست » پزشکی و سلامتی » چگونه تناسب اندام پیدا کنیم؟

چگونه تناسب اندام پیدا کنیم؟

انگیزه ماندن دشوار است ، حتی وقتی در یک وضعیت یکنواخت و کسل کننده قرار دارید. وقتی صحبت از تناسب اندام است ، از انجام کارهای سرگرم کننده و هیجان انگیز نترسید. این یک استراتژی عالی برای حفظ انگیزه خود برای پایبندی به روال تناسب اندام است. بیشتر افرادی که ورزش می کنند اگر برنامه سرگرم کننده ای داشته باشند به آن پایبند می مانند.

به گزارش آلامتو ، به نقل از مجله تناسب اندام؛ علاوه بر جذابیت بیشتر تمرین ، ترکیب روال تناسب اندام بدن باعث می شود بدن شما کالری بیشتری بسوزاند. وقتی روال های جدید ورزشی را اتخاذ می کنید ، بدن شما با تلاش بیشتر به شما پاسخ می دهد و این به معنای نتایج بهتری است که همه ما بدنبال آن هستیم. دامنه تناسب اندام خود را با این فعالیت های سرگرم کننده گسترش دهید:

زومبا

آیا دوست دارید برقصید؟ بنابراین شما باید زومبا را امتحان کنید! این ورزش هوازی کم تأثیر ترکیبی از حرکات پا و بدن است که با سالسا ، مرنگ ، فلامنکو و سایر رقص ها برای تقویت و تقویت بدن طراحی شده است.

همچنین شامل مرکز بدن ، سرین و تمام گروه های اصلی عضلانی است. حتی بهتر ، زومبا اصلاً شبیه تمرین نیست. جنبه اجتماعی زومبا ، زومبا را به روشی سرگرم کننده برای ورزش تبدیل می کند. اگر ورزش های گروهی را دوست ندارید ، می توانید DVD زومبا بخرید و در خانه زومبا را تمرین کنید.

همچنین بخوانید: چگونه یک حلقه هالاهوپ بدن زیبا داشته باشیم

حلقه های Hellhop فقط مخصوص بچه ها نیست. در واقع ، این روزها زنگ زدن یک تمرین محبوب قلب است. این حرکت به ظاهر ساده ضربان قلب را بالا نگه داشته و همزمان عضلات سرین ، تنه میانی و کمر را درگیر می کند. Halahop یک تمرین عالی برای افراد مسن و کسانی است که از درد و تیراندازی روزانه رنج می برند.

حتی بهتر ، شما می توانید حلقه را در داخل یا خارج از خانه انجام دهید. فقط یک سلام سنگین پیدا کنید و یاد بگیرید چگونه آن را به خوبی حرکت دهید. حلقه را از کمر بگیرید و پاها را به اندازه عرض شانه باز کنید. نکته اصلی این است که یک حرکت منظم انجام دهید تا سلام روی کمر شما بپیچد.

سنگ نوردی داخل سالن

آیا واقعاً تمرینات بدنی را دوست دارید؟ سنگ نوردی داخل سالن ضربان قلب شما را بالا نگه می دارد و در عین حال تمام گروه های اصلی عضلانی را تقویت می کند.

همچنین باعث ایجاد قدرت ، تعادل و استقامت می شود. فقط یک ساعت صخره نوردی 800 کالری می سوزاند. حرکت مداوم وزن بین سنگ ها باعث ایجاد عضله و فعال شدن مرکز بدن می شود. بلند کردن خود نیز شامل کل قسمت بالاتنه می شود.

آیا شما ترس از ارتفاع دارید؟ نگران نباش. سنگ نوردی داخل سالن کاملاً ایمن است. می توانید با بولدرینگ (صعودهای بالا) و طناب بالا (تکیه گاه بالا) شروع کنید. هنگامی که به آن عادت کردید ، می توانید فعالیت های چالش برانگیزی را انجام دهید.

طناب پرش (طناب)

طناب زدن ، درست مثل سلام ، فقط مخصوص بچه ها نیست. این یکی از بهترین تمرینات برای سوزاندن کالری است. 15 دقیقه سوختن طناب 200 کالری می سوزاند. این حرکت کل بدن را درگیر می کند ، ضربان قلب را بالا نگه می دارد و پاها را تقویت می کند.

البته پوشیدن کفش مناسب هنگام طناب زدن بسیار مهم است. شما به کفشی نیاز دارید که پشتیبانی کافی داشته باشد و کفی زیادی داشته باشد. این امر به این دلیل است که هر بار که از طناب می پرید ، باید روی انگشتان پا فرود بیایید که فشار زیادی به پاهای شما وارد می کند.

بنابراین کفش راحتی تهیه کنید که به خوبی از پای شما پشتیبانی کند. همچنین فراموش نکنید که حداقل 10 دقیقه قبل از پریدن با طناب ، دست و پاهای خود را گرم کنید.

می توانید طناب پرش خود را به هر جایی ببرید و از آن برای گذر زمان استفاده کنید. به عنوان مثال ، اگر منتظر اتوبوس هستید ، رشته ها را بکشید. همچنین می توانید از طناب به همراه 30 دقیقه پیاده روی برای افزایش کالری سوزی استفاده کنید.

هر زمان که تبلیغات تلویزیونی شروع می شود طناب بزنید. فقط در طی چند دقیقه از میزان کالری که می سوزانید شگفت زده خواهید شد.

تمرینات متنوعی برای تناسب اندام

آیا می خواهید خوش تیپ باشید و با افتخار هر جا دوست دارید قدم بزنید؟ وقتی نوبت به شکل دادن اندام می رسد ، چهار نوع روال تناسب اندام وجود دارد که باید آنها را در نظر بگیرید ، هرکدام مزایا و معایب خاص خود را دارند.

به گزارش آلامتو ، به نقل از مجله تناسب اندام؛ با در نظر گرفتن هر 4 تمرین در برنامه تناسب اندام خود ، مطمئن باشید که زودتر از گذشته به اهداف تناسب اندام و کاهش وزن خود خواهید رسید. اما کدام یک از این تمرینات تناسب اندام برای شما بهتر است؟ برای اطلاع از این موارد زیر را بخوانید:

انعطاف پذیری ورزش کنید

انعطاف پذیری در تناسب اندام مهم است زیرا باعث افزایش تحرک و دامنه حرکت و انعطاف پذیری عضلات می شود. انعطاف پذیری را اساس سایر تمرینات در برنامه تناسب اندام خود بدانید. با کشش و انعطاف پذیری عضلات ، احتمال آسیب دیدگی را کاهش می دهید.

خم شدن و کشش نیز باعث تقویت و آماده سازی عضلات برای تمرینات شدیدتر می شود. یوگا ، تای چی و تمرینات کششی اساسی نمونه هایی از تمرینات انعطاف پذیری هستند. توجه داشته باشید که آموزش انعطاف پذیری با تمرینات تنفسی نیز همراه است. انعطاف پذیری و تمرینات تنفسی در کنار هم باعث بهبود تعادل ، عملکرد و وضعیت بدن می شوند.

آموزش قدرت

این تمرین از مقاومت برای ساخت و تقویت عضلات استفاده می کند. تمرینات مقاومتی علاوه بر قدرت ، مقاومت بی هوازی را نیز افزایش می دهد و استخوان ها را تقویت می کند.

دو نوع تمرین قدرتی وجود دارد: تمرینات قدرتی پویا و استاتیک.

ورزش پویا (فعال) که به آن ورزش ایزومتریک نیز گفته می شود ، نوعی ورزش بی هوازی است. تمرینات پویا برای درگیر کردن عضلات از طریق یک مجموعه کامل از حرکات مانند فشار دادن پا ، نشستن یا فشار دادن سینه انجام می شود. وزنه برداری و ورزش سوئدی نمونه هایی از تمرینات قدرتی پویاست.

تمرینات قدرتی استاتیک که به آن تمرین ایزومتریک نیز گفته می شود ، با انقباض عضله خاصی بدون حرکت مفاصل ، عضلات را تقویت می کند. دو نوع تمرین ایزومتریک وجود دارد: حداکثر و حداکثر.

تمرینات زیر حداکثر به انقباض عضلانی با قدرت کمتر از حداکثر نیاز دارد. حداکثر ورزش شامل انقباض عضلات با حداکثر قدرت است. یک نمونه از تمرینات حداکثر حداکثر ، نگه داشتن دمبل با بازوی کاملاً کشیده به سمت بیرون است. مثالی از ورزش حداکثر ، هل دادن یک چیز ثابت مانند دیوار یا کف است.

ورزش هوازی یا هوازی

هدف از ورزش های هوازی ، معروف به کاردیو ، تقویت قلب ، بهبود ظرفیت ریه ها و افزایش گردش خون است. این تمرین با انجام یک سری حرکات موزون در طی یک دوره زمانی ، گروه های بزرگ عضلانی را درگیر می کند.

ورزش هوازی معمولاً بیش از 15 دقیقه طول می کشد تا ضربان قلب بالا باشد. آهسته دویدن ، شنا ، دوچرخه سواری ، بیضوی ، پله پله ای و راه رفتن سریع نمونه هایی از ورزش های هوازی هستند.

ورزش هوازی با افزایش ضربان قلب و تنفس سیستم قلبی عروقی شما را بهبود می بخشد. در این تمرینات از گروه های بزرگ عضلانی برای انجام حرکات موزون در یک بازه زمانی مشخص استفاده می شود.

ورزش دایره ای

تمرین دایره ای ترکیبی از تمرینات هوازی و قدرتی است. این شامل دویدن بین تمرینات برای افزایش انعطاف پذیری و سوزاندن کالری است. این تمرین همچنین شامل تمرینات مختلف انعطاف پذیری ، تمرینات قدرتی پویا و تمرینات قدرتی ساکن است.

دویدن بین تمرینات ضربان قلب شما را بالا می برد و سایر تمرینات باعث ایجاد و تقویت عضلات می شوند. تمرینات دایره ای را می توان در خانه یا فضای باز انجام داد. اگر دوست دارید تمرینات مختلف را با هم ترکیب کنید و یکنواختی را از بین ببرید ، ورزش دورانی یک تمرین عالی است که می توانید به برنامه تمرینی خود اضافه کنید.

پیشنهاد مطالعه

این روزها در همه جای ایران بحث کسب و کار داغ است و در بین آنها موضوع اصلی راه اندازی استارتاپ است. افراد زیادی دوست دارند بدانند چگونه می توان با خرید USSD استارت آپی را راه اندازی کرد و بستر مناسب راه اندازی استارتاپ چیست؟ اگر شما هم دوست دارید بدانید روی لینک بالا کلید کنید.

همچنین ببینید

درصد چربی بدن برای بسته های جنسی

برای رسیدن به شکم شش تکه باید از موانع زیادی عبور کنید و مانع اصلی …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *