خانه » دسته بندی پست » پزشکی و سلامتی » تناسب اندام » انواع روش های لاغری برای "شکم"

انواع روش های لاغری برای "شکم"

1. روی ویلچر بنشینید. بازوها را روی دسته صندلی قرار دهید. ران های خود را به هم فشار دهید و سعی کنید پاها را حداقل 6 سانتی متر از سطح زمین بلند کنید. 10 ثانیه در این حالت بمانید و به حالت اولیه برگردید. شما باید این حرکت را 5 بار در روز شروع کنید و به تدریج آن را به 20 بار در روز برسانید.

2. به پشت روی بالش دراز بکشید. دستها را در امتداد بدن قرار داده و پاها را به هم نزدیک کنید. اکنون سعی کنید بدون استفاده از دست پاها را 15 تا 20 سانتی متر بلند کنید و حداقل 5 ثانیه در این حالت بمانید. این حرکت می تواند از 5 بار در روز شروع شود و به 20 تا 25 بار برسد.

3. هنگام راه رفتن ، هنگام راه رفتن بدن خود را به چپ و راست متمایل کنید. این کار هم شکم و هم پهلوها را ذوب می کند.

4- از حلقه های ورزشی برای کوچک شدن شکم خود استفاده کنید. در ابتدای کار ، فقط می توانید 2 دقیقه یا 50 بار در روز حلقه بزنید و تا 30 دقیقه به حلقه ادامه دهید.

5. نشستن و دراز کشیدن یکی از م effectiveثرترین و ساده ترین تمریناتی است که می تواند شکم را کوچک کند. سپس به پشت روی زمین دراز بکشید. دستان خود را به پشت گردن خود ببندید و نشستن را تا جایی که می توانید تکرار کنید و در روزهای بعدی تعداد تکرارها را افزایش دهید.

6. هنگام راه رفتن ، با انگشتان خود ضربه های سبک به شکم خود بزنید. این باعث تحرک عضلات شکم می شود و باعث چربی سوزی بیشتر آنها می شود.

7. در طول روز بندهای محکم دور شکم خود ببندید.

8- در حالی که نشسته اید و کارهای روزمره خود را انجام می دهید (مانند تماشای تلویزیون) ، با کف دست خیلی آرام روی شکم خود ضربه بزنید.

9. طناب زدن نیز برای کوچک شدن شکم بسیار مفید است ، به شرط آنکه حداقل 50 بار در روز طناب بزنید.

10. زیاد ننشینید. نشستن طولانی مدت باعث چاقی افراد می شود و این چاقی ها بیشتر در ران و شکم نیز دیده می شود. شاید به همین دلیل است که بیشتر رانندگان شکم بزرگی دارند.

11. بایستید. دو دمبل نیم تا دو پوند را بگیرید و دست ها را عمود بر بدن قرار دهید. حدود 20 ثانیه در این حالت بمانید و پس از 10 ثانیه استراحت دوباره این حرکت را انجام دهید. برای ذوب شدن شکم در اسرع وقت ، باید این حرکت را حداقل 15 بار در روز انجام دهید و به تدریج آن را به 30 بار در روز برسانید.

12. به پشت دراز بکشید. یک بالش کوچک زیر پاشنه پا قرار دهید و دستها را در جهت کناره های خود روی زمین قرار دهید. دو دمبل نیم تا دو کیلوگرمی را دوباره نگه دارید و سپس دستان خود را صاف 10 سانتی متر از سطح زمین بلند کنید. 10 ثانیه در این حالت بمانید ، 5 ثانیه استراحت کنید و حداقل 7 بار در روز این حرکت را انجام دهید.

13. بایستید. دستان خود را کاملاً باز کرده و یک پا را از زمین بلند کنید ، بدن را به سمت جلو و پای بلند شده را به عقب متمایل کنید. چند ثانیه در این حالت بمانید و هر بار که تکرار می کنید پای برجسته خود را حرکت دهید.

14. به پشت دراز بکشید. دستان خود را پشت سر قلاب کرده و سر و شانه ها را کمی به سمت جلو متمایل کنید. این حرکات را با پاها عمود بر بدن انجام دهید.

15. به پشت دراز بکشید. زانوها را کمی خم کنید. دستان خود را پشت گردن خود قلاب کرده و سر و شانه ها را به سمت جلو تا وسط کمر خود متمایل کنید.

پیشنهاد مطالعه

این روزها در همه جای ایران بحث کسب و کار داغ است و در بین آنها موضوع اصلی راه اندازی استارتاپ است. افراد زیادی دوست دارند بدانند چگونه می توان با خرید USSD استارت آپی را راه اندازی کرد و بستر مناسب راه اندازی استارتاپ چیست؟ اگر شما هم دوست دارید بدانید روی لینک بالا کلید کنید.

همچنین ببینید

چگونه می توان در طی یک ساعت بیشترین کالری را سوزاند

به نظر شما بهترین راه برای سوزاندن کالری بیشتر چیست؟ خوب ، روش های زیادی …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *