خانه » دسته بندی پست » پزشکی و سلامتی » خواص شنا برای افزایش و بهبود عملکرد جنسی

خواص شنا برای افزایش و بهبود عملکرد جنسی

مطالعات در دانشگاه هاروارد نشان می دهد که شنا عملکرد جنسی و کیفیت جنسی را بهبود می بخشد.

این مطالعه که بر روی 160 شناگر زن و مرد سالخورده انجام شد ، نشان داد که زندگی جنسی آنها مانند زندگی 40 ساله آنها است. ورزش شنا اگر به طور منظم و منظم انجام شود (3 بار در هفته به مدت 30 دقیقه) باعث افزایش قدرت کلی بدن و بهبود عملکرد جنسی می شود.

این ورزش همچنین نقش بسزایی در کاهش وزن دارد. مطالعه دیگر بر روی 110 مرد چاق مبتلا به اختلال نعوظ نشان داد که کاهش وزن تا 10 درصد با بهبود نسبی اختلال و افزایش کیفیت جنسیت همراه است.

به گفته متخصصان چاقی ، به ویژه چاقی شکمی بر عملکرد جنسی تأثیر منفی دارد.

10 مزیت شنا برای بدن

کدام ورزش بیشتر برای بدن مفید است؟ دویدن ممکن است یکی از گزینه ها باشد ، اما اگر دویدن را دوست ندارید ، به خصوص می توانید روی شنا حساب کنید.

به گزارش آلاماتو و به نقل از مجله تناسب اندام ؛ هنگام رفتن به شنا ، بدن خود را در یک محیط جدید و غیرمعمول قرار می دهید. شما با یک چالش جدید روبرو خواهید شد و مزایای سلامتی جدیدی کسب خواهید کرد. در ادامه این مقاله 10 مزیت شنا را می خوانید.

شنا باعث کاهش فشار روی ستون فقرات می شود. این تقریباً شبیه یک تجربه جاذبه صفر است. بنابراین شنا برای استخوان ها مفید است و باعث سلامت مفاصل می شود. شنا بیشتر ماهیچه های بدن شما را به حرکت در می آورد ، اما به ندرت فشار بیش از حد یا خستگی عضلات را احساس می کنید. شما می توانید در هر جلسه از تکنیک های مختلف برای ساختن عضلات بدن و آرامش سایر عضلات استفاده کنید. شنا یک تمرین عالی کاردیو است. این قلب شما را آموزش می دهد و روش صحیح نفس کشیدن و افزایش استقامت بدن و قلب را به شما می آموزد. شنا همچنین می تواند با ایروبیک در آب ترکیب شود تا به شما کمک کند تا چربی دور باسن و ران خود را بسوزانید. به شما کمک می کند تا بدن خود را به خوبی شکل دهید. پوست و عضلات شما را ماساژ می دهد و از تشکیل چربی های ناخواسته جلوگیری می کند. شنا از نظر آسیب پذیری یکی از کم خطرترین ورزش ها است و بسیار ایمن تر از بدن سازی یا تمرینات قدرتی است. این ورزش از مفاصل شما محافظت می کند تا دچار آسیب دیدگی مفصل نشوید. مطمئناً برای آموزش خود به یک محیط امن و یک مربی خوب برای گرفتن بهترین نتیجه نیاز دارید. شنا در حالی که ورزش کم فشار است ، نتایج سلامتی خوبی برای شما دارد. همه می توانند شنا کنند ، حتی کسانی که توانایی ورزش م effectivelyثر و سنگین را ندارند. به عنوان مثال ، این یک ورزش عالی و ایمن برای زنان باردار است. با این حال ، آنها باید قبل از شیرجه رفتن در استخر با پزشک خود صحبت کنند. شنا انرژی مثبت شما را افزایش می دهد و استرس را از جسم و روح شما دور می کند. آب در کنترل روحیه شما معجزه می کند! شنا همچنین به کنترل فشار خون کمک می کند. این می تواند قلب شما را سالم نگه دارد. شنا همچنین می تواند به سلامت سیستم تنفسی کمک کند. اگر در آب و هوای خشک و خنک زندگی می کنید ، اغلب در خانه یا محل کار هوای خشک را تنفس می کنید. تنفس هوای مرطوب و تازه در استخر یا محیط دریا می تواند سیستم تنفسی شما را سالم نگه دارد.

همچنین ببینید

چه عواملی باعث ایجاد جوش در صورت می شوند؟

در یک روز مهم در محل کار ، صبح که از خواب بیدار می شوید …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *