خانه » دسته بندی پست » پزشکی و سلامتی » ورزش های آپارتمانی

ورزش های آپارتمانی

هیچ بهانه ای برای ورزش نکردن قابل قبول نیست ، مخصوصاً اینکه بگوییم در آپارتمان کوچک جایی برای ورزش وجود ندارد !! برای معرفی چند ورزش مفید آپارتمانی با ما همراه باشید:

آیا فکر می کنید برای افزایش ضربان قلب و سوزاندن مقداری چربی باید به باشگاه بروید؟ نه این نیست. وقتی نمی توانید به باشگاه بروید ، می توانید یک تمرین قلبی عروقی را در خانه و تقریباً بدون تجهیزات انجام دهید.

هنگامی که در خانه یا سالن بدن سازی تمرینات کاردیو انجام می دهید ، شدت تمرین شما از مدت زمان مهمتر است. با انجام یک تمرین کوتاه تر و شدیدتر نسبت به یک تمرین طولانی تر نتیجه بهتری خواهید گرفت.

در واقع ، اگر بیش از 80 درصد حداکثر اکسیژن مصرفی خود را ورزش کنید ، می توانید در طی 10 دقیقه از مزایای تمرینات قلبی عروقی بهره مند شوید. بنابراین اگر زمان محدودی دارید ، سخت ورزش کنید و یکی از این تمرینات هوازی را در خانه امتحان کنید:

1. طناب زدن

بوکسورها عاشق پرش با طناب هستند زیرا می دانند که چربی و کالری می سوزاند. این را هم باید بدانید. در کشوی خانه خود یک طناب پرش داشته باشید تا در مواقعی که باید یک تمرین قلبی سریع انجام دهید از آن استفاده کنید. می توانید با یک ساعت طناب زدن حتی بدون خروج از خانه 800 کالری بسوزانید.

تمرین خود را کوتاه و سخت انجام دهید. Roping به هیچ وجه کودکانه بازی نخواهد کرد. طناب را به همان سرعتی که می توانید بپیچانید بدون اینکه خیلی بلند شوید. اگر هرگز شلیک نکرده اید ، مدیون خودتان هستید که آن را امتحان کنید.

تمرینات فاصله ای را با استفاده از طناب پرش انجام دهید. با حداکثر سرعتی که می توانید یک دقیقه بپرید و سپس 30 ثانیه استراحت کنید. این توالی را به مدت 20 دقیقه تکرار کنید. این کار هنگامی که عضلات شکم خود را با هر پرش سفت می کنید ، باعث ورزش قلب ، چربی سوزی و تقویت بدن می شود.

مقداری موسیقی سریع تنظیم کنید تا در این تمرین چالش برانگیز 20 دقیقه ای کاردیو انگیزه داشته باشید.

۲. حلقه های قلبی انجام دهید

یک سری تمرینات کاردیو را با هم ترکیب کنید و آنها را پشت سر هم با کمترین استراحت انجام دهید. از جمله ورزشهای م effectiveثر می توان به کوهنوردان ، بورپیس ، پرشهای پلیومتریک ، پروانه ها ، آهسته دویدن ، شنای سوئدی ، سالن استراحت ، مشت و ضربات کیک بوکسینگ اشاره کرد.

اگر بدون اینکه بگذارید ضربان قلب شما پایین بیاید ، از یک تمرین به تمرین دیگر می روید ، می توانید در مدت زمان 20 دقیقه یک تمرین کاردیو بسیار موثر انجام دهید. هنگامی که تازه کار خود را شروع می کنید ، ممکن است لازم باشد یک یا دو دقیقه بین تمرینات استراحت کنید ، اما وقتی آمادگی بیشتری دارید ، زمان استراحت خود را محدود کنید.

چنین تمرینی چالش برانگیز است و از آنجا که تنوع زیادی دارد ، بدن شما باید دائماً با شرایط جدید سازگار شود.

3. بالا رفتن از پله ها

اگر در خانه ای دو طبقه زندگی می کنید ، از پله ها استفاده کنید. بالا رفتن از پله کالری قابل توجهی می سوزاند و در عین حال قلب شما را التیام می بخشد. همچنین ران و باسن شما را فعال نگه می دارد.

می توانید با دو قدم زدن با هم و بالا رفتن از پله ها تمرین سنگنوردی خود را تشدید کنید.

روش دیگر برای دشوارتر کردن آن پوشیدن لباس سنگین هنگام بالا و پایین آمدن از پله ها است. بالا رفتن از پله راهی ناشناخته برای سوزاندن کالری و چربی بدن هنگام انجام یک تمرین قلبی عروقی است.

4- یک DVD ورزشی بسازید

به کتابخانه بروید و مجموعه ای از دی وی دی های ورزشی را که می توانید در خانه انجام دهید ، امانت بگیرید. این روش خوبی برای آزمایش برنامه های جدید ورزشی است.

اگر DVD خاصی را دوست دارید ، می توانید نسخه ای از آن را خریداری کنید. داشتن دی وی دی های مورد علاقه خود روش خوبی برای سرگرمی در خانه است ، به خصوص در روزهایی که نمی توانید به باشگاه بروید.
انجام کاردیو در خانه آسان است

هنگامی که وقت شما محدود است و نمی خواهید به باشگاه بروید ، این تمرینات قلب را در خانه امتحان کنید. آنها ضربان قلب شما را افزایش می دهند و به اندازه سایر وسایل ورزشی موثر هستند.

همچنین ببینید

چه عواملی باعث ایجاد جوش در صورت می شوند؟

در یک روز مهم در محل کار ، صبح که از خواب بیدار می شوید …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *