خانه » دسته بندی پست » پزشکی و سلامتی » 30 دقیقه پیاده روی چه مقدار کالری می سوزاند؟

30 دقیقه پیاده روی چه مقدار کالری می سوزاند؟

به گزارش آلامتو و به نقل از دانستن؛ بگذارید با هم صادق باشیم همه ما روزانه حداقل نیم ساعت با شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک ، اینستاگرام و بسیاری از برنامه های دیگر می گذرانیم. اگر می خواهیم عاقلانه تصمیم بگیریم ، تلفن هایمان را کنار می گذاریم و همزمان به پیاده روی می رویم. با پیاده روی زمان بیهوده ای را سپری نکرده ایم و از سلامتی خود مراقبت کرده ایم. هنگام راه رفتن 7 اتفاق برای بدن رخ می دهد.

حدود 150 کالری می سوزانید

بسته به وزن و سرعت راه رفتن ، بدن شما حداقل 150 کالری می سوزاند. بنابراین نگران مقدار کمی کلوچه ای که بعد از ناهار خورده اید نباشید.

احساس آرامش می کنید

پیاده روی حتی اگر در یک منطقه شلوغ و پر سر و صدا و خیابان باشد می تواند آرامش بخش باشد. برای تعمیق این آرامش ، یک برنامه مراقبه روی تلفن خود نصب کنید و به راهنمای مراقبه پیاده روی گوش دهید.

عضلات پاها تشکیل می شوند

فقط نیم ساعت پیاده روی در روز عضلات پا را تقویت و شکل می دهد. هفته ای دو بار با تمرینات قدرتی پیاده روی کنید.

رگهای واریسی کوچکتر می شوند

نشان داده شده است که پیاده روی منظم باعث کاهش ظاهر و درد رگهای واریسی می شود. هنگام راه رفتن فقط باید لباس زیر مناسب بپوشید.

هضم و هضم غذا بهبود می یابد

سعی کنید بعد از یک وعده غذایی سنگین روی مبل جلوی تلویزیون ننشینید. یک پیاده روی نیم ساعته غذا را از طریق سیستم هضم حرکت می دهد و سطح قند خون را ثابت نگه می دارد.

شما خلاق تر می شوید

آیا می دانید چه چیزی مانع خلاقیت شما می شود؟ سریال های تکراری را تماشا کنید. هنگام پیاده روی یک دفترچه با خود ببرید. سپس از ایده های خلاقانه ای که به ذهن شما خطور می کند شگفت زده خواهید شد.

شما ترغیب می شوید که بیشتر ورزش کنید

بعد از چند هفته ادامه همان روال ، راه رفتن مانند نوشیدن آب می شود و احساس می کنید باید کمی بیشتر ورزش کنید. به عنوان مثال ، نیم ساعت یا هر چیز دیگری دوچرخه سواری کنید.

با این روش پیاده روی کالری بیشتری بسوزانید!

اگر به دنبال راهی آسان برای سوزاندن کالری بیشتر هستید ، ممکن است بخواهید نحوه راه رفتن خود را تغییر دهید ، زیرا تحقیقات جدید نشان داده است که داشتن سرعت متفاوت راه رفتن کالری بیشتری می سوزاند.

محققان دانشگاه ایالتی اوهایو دریافته اند که پیاده روی با سرعت های مختلف می تواند تا 20 درصد کالری بیشتری نسبت به حفظ سرعت ثابت بسوزاند. این مطالعه برای اولین بار میزان متابولیسم یا کالری سوزانده شده در راه رفتن با سرعت متغیر را ارزیابی کرد.

بیشتر تحقیقات قبلی در مورد سرعت مداوم در پیاده رو انجام شده بود ، و این تحقیق قطعه بزرگی بود که در این پازل گم شده بود ، که در آن میزان متابولیسم با سرعتهای مختلف و متغیر اندازه گیری شد و مشخص شد که این یک عامل مهم است در سوزاندن کالری

این نتایج نشان می دهد که با استفاده از روش های سنتی ، مردم می توانند میزان کالری سوزانده شده هنگام پیاده روی در زندگی روزمره یا هنگام ورزش را درک کنند.

عمل تغییر سرعت باعث مصرف انرژی می شود ، اما مقدار این انرژی میزان کالری سوزانده شده را نشان نمی دهد. محققان دریافته اند که بیش از هشت درصد انرژی که در طول یک پیاده روی عادی روزانه مصرف می کنیم ، می تواند به انرژی مورد نیاز برای شروع و توقف راه رفتن باشد. راه رفتن با هر سرعتی مقداری انرژی مصرف می کند ، اما وقتی سرعت را تغییر می دهیم ، اصطلاحاً پدال گاز را فشار می دهیم. تغییر انرژی جنبشی فرد نیاز به کار بیشتر روی پاها دارد و این روند قطعاً انرژی بیشتری را مصرف می کند.

این مطالعه همچنین پیش بینی اینکه افراد هنگام راه رفتن در مسافت های کمتری آهسته تر راه می روند و هنگام مسافت های طولانی سرعت خود را افزایش می دهند.

این یافته ها می توانند در زمینه فیزیوتراپی و توانبخشی نتیجه بگیرند ، جایی که اندازه گیری سرعت مورد نیاز برای یک مسافت خاص به عنوان شاخصی برای تعیین پیشرفت بیمار در نظر گرفته می شود. اما در اینجا چند نکته برای سوزاندن کالری بیشتر در هنگام راه رفتن آورده شده است: راه رفتن به گونه ای که احساس غیر طبیعی بودن داشته باشید ، یعنی انجام کارهای عجیب و غریب: راه رفتن با کوله پشتی یا وزنه روی پاها کمی راه بروید ، سپس متوقف شوید و تکرار کنید. کمی در یک خط مستقیم و سپس در یک مسیر منحنی حرکت کنید.

همچنین بخوانید: محتوای کالری نوشیدنی ها

همچنین ببینید

نوشابه صفر یا رژیمی؟

در سال 2017 ، کوکاکولا اعلام کرد که قصد دارد تولید نوشابه صفر را متوقف …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *