خانه » دسته بندی پست » پزشکی و سلامتی » تناسب اندام » بهترین تمرینات برای عضلات پا

بهترین تمرینات برای عضلات پا

این برنامه را دنبال کنید تا پاهای شما عالی به نظر برسند. عضلات پایین پا قوی تر شما را در سرعت دویدن ، دویدن و پریدن بهتر می کنند. علاوه بر داشتن پاهای محکم و خوش فرم ، هنگام ورزش با شلوارک یک مزیت بزرگ محسوب می شود. برای تقویت عضلات خود چه کاری باید انجام دهید ، این حرکات به شما کمک می کند تا پاهای مورد نظر خود را بسازید.

وقتی صحبت از عضلات ساق پا می شود ، بسیاری از مردم تصور می کنند که برای رشد این قسمت از عضله باید ژنتیکی باشد ، اما این طور نیست. پاهای شما به زمان ، تلاش و تلاش مداوم نیاز دارند.

پاها روی استپ ایستاده اند
این حرکت دامنه حرکت شما را گسترش می دهد ، تحرک را بهبود می بخشد و باعث می شود عضلات پا بیشتر کار کنند. برای افزایش تعداد چندین مجموعه 20 تکراری ، مکث را به بالا و پایین انجام دهید تا یک حرکت کامل انجام شود. به سراغ تکرارهای یک پا بروید. برای ثبات بیشتر به میله یا دیواره هالتر اعتماد کنید.

نشستن پا
این حرکت از عضلات پاها و زانوها استفاده می کند. هر بار که پاها را ورزش می دهید 100 بار این کار را انجام دهید (به عبارت دیگر 5 ست 20 تایی). آیا دستگاهی ندارید؟ بدون وزنه هنوز می توانید حرکت کنید. فقط تکرارها را افزایش دهید و توقف های طولانی ایزومتریک اضافه کنید. در بالا مکث کنید و انگشتان پا را تا جایی که می توانید به سمت پاها فشار دهید.

طناب زدن
طناب زدن پاهای شما را آماده می کند ، زانوها را تقویت می کند و به افزایش چابکی و قدرت پایین تنه کمک می کند. با هر 30 ثانیه کار ، 30 ثانیه استراحت کنید. این یک دور است ، 10 تا 20 دور بزنید. و انواع مختلفی مانند دویدن درجا یا تغییر پاها را امتحان کنید.

همچنین ببینید

افزایش این "هورمون" از کاهش وزن جلوگیری می کند!

کاهش وزن برای برخی از افراد بسیار دشوار است. کاهش وزن همراه با خستگی و …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *