خانه » دسته بندی پست » پزشکی و سلامتی » تناسب اندام » غذاهای مخصوص باعث افزایش توده عضلانی و افزایش وزن می شوند

غذاهای مخصوص باعث افزایش توده عضلانی و افزایش وزن می شوند

آیا به دنبال لیستی از غذاهای افزایش وزن برای افزایش وزن هستید؟ بهتر است این نوع موارد را مرور کنید ، زیرا افزایش وزن با کالری دریافتی ارتباط مستقیم دارد. اگر به اندازه کافی غذا نخورید و کالری کافی دریافت نکنید ، افزایش وزن تقریباً غیرممکن است. مصرف مکمل ها و قرص ها به تنهایی و بدون رژیم غذایی که بر افزایش کالری دریافتی شما متمرکز باشد ، برای افزایش وزن مورد نیاز کافی نخواهد بود. روش های خوب و بدی برای این کار وجود دارد و خوردن غذاهایی مانند کلوچه ، چیپس و کیک قطعاً کالری دریافتی شما را افزایش می دهد ، اما نه به روشی که باید. تمرکز بر یک رژیم غذایی غنی از پروتئین و غذاهای با کیفیت ، کار بزرگی خواهد داشت.

هنگام انتخاب غذای خود ، به رژیمی پایبند باشید که حدود 50 منبع پروتئین ، به ویژه پروتئین خالص فراهم کند. در اینجا لیستی از غذاهای افزایش وزن برای افزایش وزن آورده شده است. پروتئین ها

بخش عمده ای از رژیم غذایی شما باید از پروتئین های بدون چربی از منابعی مانند موارد زیر تشکیل شود:

ماهی هایی مانند ماهی آزاد ، ماهی یا ماهی تن
گوشت های قرمز مانند گوشت گاو بدون چربی و استیک بدون چربی
بوقلمون و مرغ
لبنیات مانند شیر ، پنیر دلمه و ماست کم چرب
لوبیا
ژامبون
تخم مرغ
گوشت خوک
توفو
گوشت بره
مکمل های پروتئینی به شکل پروتئین V و مکمل های پروتئینی کربوهیدرات های سویا

حدود 40 منبع: جدیدترین رژیم غذایی شما باید شامل انواع مختلفی از کربوهیدرات ها باشد و این را می توانید از غذاهای زیر دریافت کنید:

بلغور جو دوسر
میوه ها
نان و غلات سبوس دار
ماکارونی
برنج قهوه ای
سبزیجاتی مانند ذرت ، کلم بروکلی و لوبیا سبز
میان وعده هایی مثل ترشی
حبوباتی مانند لوبیای لیما ، لوبیای قرمز ، لوبیای سویا و نخود فرنگی
چربی ها

شما فقط به حدود 10 منبع نیاز دارید: جدیدترین رژیم غذایی شما باید شامل منابع چربی باشد ، این شامل غذاهای زیر است:

روغن زیتون
بادام
بادام زمینی و کره بادام زمینی
روغن آفتابگردان و گلرنگ
آووکادو و گردو
اینها همه از چربی های سالم شناخته شده هستند.

خوراک مختصر

هر چقدر هم نظم و انضباط داشته باشید ، همه ما گاهی به یک میان وعده نیاز داریم و بهتر است آن را سالم نگه داریم. خوردن غذاهای زیر به عنوان میان وعده همه گزینه های خوبی در هنگام تلاش برای افزایش وزن هستند. شما باید مواردی مانند موارد زیر را بخورید:

گوشت گاو خشک
آجیل
سیب
بار پروتئین
چیپس سیب زمینی پخته (سرخ نشده)
چوب نمک
جایگزینی کامل وعده های غذایی

هنگامی که نوبت به غذاهای کاهش وزن می رسد ، مکمل های حجیم نیز حیاتی هستند. اینها وعده های غذایی کاملی هستند که برای افرادی طراحی شده اند که بدنبال افزایش وزن هستند. مکمل ها فقط با یک رژیم غذایی مناسب به تسریع این روند کمک می کنند. جایگزین های وعده های غذایی مخلوطی از نوشیدنی های پودر شده است که به جای یک وعده غذایی کامل استفاده می شود. آنها کلیه مواد مغذی و کالری مورد نیاز برای یک رژیم پرکالری را تأمین می کنند.

این بدان معنا نیست که استفاده از مکمل های غذایی به تنهایی برای افزایش وزن مورد نظر کافی است. آنها فقط یک یا دو وعده در روز جایگزین می شوند اما باید با یک رژیم غذایی سالم و برنامه ریزی شده همراه با مکمل ها ترکیب شوند. هنگامی که بدنبال رژیم لاغری هستید ، گزینه های زیادی وجود دارد که می تواند پایه محکمی برای یک رژیم غذایی پر کالری باشد. فقط به یاد داشته باشید که درمورد مصرف بعضی غذاها در طول روز هوشمند باشید

همچنین ببینید

بهترین تمرینات برای عضلات پا

این برنامه را دنبال کنید تا پاهای شما عالی به نظر برسند. عضلات پایین پا …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *