در یک روز لاغر شوید

این واقعیت که شما می توانید در یک روز لاغر شوید شوخی یا تبلیغاتی نیست. اما نکته این است که ، در طول روز چقدر می توانید وزن کم کنید؟
متخصصان تغذیه کاهش وزن استاندارد را برای افراد دارای اضافه وزن 200 گرم در روز و برای افراد چاق 400 گرم و کمی بیشتر در نظر می گیرند. بنابراین به شما اطمینان می دهیم که با رعایت نکات زیر می توانید این میزان کاهش وزن را در یک روز مشاهده کنید.
اب

در این روزی که می خواهید لاغر شوید ، باید سعی کنید حدود 2 تا 3 لیتر آب بنوشید. بهترین زمان برای نوشیدن آب نیم ساعت قبل از غذا ، صبح زود ، اواخر شب و بین وعده های غذایی است.

چای و نوشیدنی های بدون شکر را نیز می توان این 2 لیتر در نظر گرفت.

فعالیت بدنی

در این روز سعی کنید کمی بیشتر از روزهای قبل فعالیت بدنی داشته باشید. بعد از ناهار و شام ، یک پیاده روی کوتاه 20 دقیقه ای انجام دهید.

تکالیف خود را انجام دهید یا اگر در محل کار خود هستید ، بخشی از راه را قدم بزنید.

نمک و شکر

حداقل دو روز این دو ماده را کاملاً از زندگی خود خارج کنید !! همچنین همه غذاهایی که از این دو ماده استفاده می کنند مانند شیرینی ، نوشابه ، کیک ، شکلات ، فست فود ، سوسیس و کالباس. همچنین ، هر آنچه را می خورید در نظر بگیرید.

نان و برنج

در این روز سعی کنید کمتر از نان و برنج استفاده کنید. خود را با غلات کامل و نان های سبوس دار اشباع کنید. همچنین ، ناهار و شام گوشت های بدون چربی بخورید.

سالاد

حتما قبل از غذا سالاد بخورید. سالاد حجم قابل توجهی از معده را پر می کند و در نتیجه پر می شود ، البته سالاد بدون سس !!

برای یک سالاد خوشمزه و کم کالری کاهو ، کلم ، کلم بروکلی ، گوجه فرنگی ، هویج و آب لیمو را امتحان کنید.

صبحانه
صبحانه ای با فیبر بالا بخورید. بعد از بیدار شدن باید یک ساعت و نیم صبحانه بخورید. برنامه ریزی کنید که حدود 300 تا 600 کالری دریافت کنید.

برای یک صبحانه مقوی ، بلغور جو دوسر ، ماست کم چرب ، ماست کم چرب ، املت گیاهی و یک برش نان گندم را امتحان کنید. این مواد تا ناهار شما را سیر نگه می دارند.

بقایای خوردن

در این روز خاص که می خواهید لاغر شوید از هرگونه غذای ناخواسته پرهیز کنید. چیزی جز صبحانه ، ناهار ، یک شام مختصر و دو میان وعده صبح و عصر نخورید. نخبگان به معنای خوردن هر آنچه در زمان میان وعده هوس می کنید نیست. این فقط یک واحد میوه یا سفید تخم مرغ است.

نوشیدنی و اسموتی
چای سبز ، چای دارچین ، چای لیمو و بسیاری از اسموتی های لاغری به کاهش وزن کمک می کنند. اگر می توانید حتما از آنها در طول روز استفاده کنید. این نوشیدنی ها تقریباً بدون کالری هستند و با داشتن موادی که در آنها ایجاد می شود ، احساس سیری ایجاد می کنند و همچنین کالری سوزی و سوخت و ساز بدن را افزایش می دهند.

همچنین ببینید

افزایش این "هورمون" از کاهش وزن جلوگیری می کند!

کاهش وزن برای برخی از افراد بسیار دشوار است. کاهش وزن همراه با خستگی و …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *