خانه » دسته بندی پست » پزشکی و سلامتی » تناسب اندام » همیشه سیر اما لاغر باشید

همیشه سیر اما لاغر باشید

آیا برای کاهش وزن به کمک نیاز دارید؟ شما همیشه از خود می پرسید چه چیزی بخورم تا سیر شوم و لاغر شوم؟ بنابراین این نکات را جدی بگیرید تا به هدف خود برسید.

مهمترین چیز این است که گرسنگی و غر زدن می تواند منجر به چاقی شود ، بنابراین سلاح مخفی شما برای کاهش وزن اولین وعده غذایی است ، یک صبحانه با پروتئین بالا و فیبر بالا. غذاها شامل پروتئین (مانند تخم مرغ) و فیبر (مانند) هستند. نان گندم کامل) شما را تا نیم روز سیر و سرزنده نگه می دارد و برای غذای ناخواسته کمتر خواهید رفت. اگر تخم مرغ را دوست ندارید ، می توانید جو پخته شده با گردو یا کمی کره بادام زمینی و یک تکه نان گندم کامل بخورید.

تغذیه

فراموش نکنید که اگر بدن شما پروتئین کافی را در طول روز به خصوص صبح دریافت نکند ، بیشتر به سمت غذاهای پر کالری و پرچرب حرکت می کند و این غذاها مستقیماً چربی دور کمر شما را افزایش می دهند.

در اینجا چند غذای خوشمزه آورده شده است که به کاهش وزن شما کمک می کند:

– اول از همه ماست ، بله ماست سرشار از کلسیم است. مطالعات نشان داده است که کلسیم از جذب چربی از روده کوچک جلوگیری می کند.

صبحانه خود را با ولع مصرف تخم مرغ به یک وعده غذایی مقوی و چربی سوز تبدیل کنید.

پسته حاوی چربی های اشباع نشده خوب ، پروتئین و فیبر است که گرسنگی شما را کاهش می دهد.

گریپ فروت: تمام مطالعات نشان می دهد خوردن نصف گریپ فروت قبل از هر وعده غذایی باعث کاهش وزن می شود.

– آووکادو: این میوه خوشمزه از رنگ سبز بهشتی اندازه کمر شما را کاهش می دهد.

قارچ: اگر به دنبال راهی آسان برای کاهش کالری دریافتی روزانه خود هستید ، قارچ ها را با گوشت جایگزین کنید. این کار به راحتی چربی اشباع شده باعث چاقی دور کمر شما را از بین می برد.

روغن زیتون: این ماده غذایی حاوی اسید اولئیک است که گرسنگی شما را کاهش می دهد.

گندم کامل: همه ما شکمی صاف و لاغر می خواهیم ، بنابراین برای رسیدن به این هدف به جای نان سفید نان گندم کامل ، ماکارونی گندم کامل ، جو و برنج قهوه ای بخورید.

– فلفل قرمز: فلفل حاوی کپسایسین است که باعث کاهش اشتها و گرسنگی در طول روز می شود.

لوبیا: این ماده غذایی حاوی فلاونوئیدها و پروتئین است. مطالعات نشان داده است که این قلب کوچک سبز از تجمع چربی در شکم جلوگیری می کند.

– برنج همراه با سبزیجات: با افزودن سبزیجاتی مانند کلم بروکلی ، هویج ، کلم به برنج ، کالری کمتری دریافت می کنید زیرا کمتر برنج می خواهید. همچنین ، با سبزیجات موجود در برنج ، معده زودتر تخلیه می شود و مدت بیشتری سیر می ماند.

همچنین ببینید

با این غذاها لاغر شوید

بادام زمینی ، گردو ، آجیل ، ماکارونی ، پنیر ، گوشت قرمز و … …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *