خانه » دسته بندی پست » پزشکی و سلامتی » تناسب اندام » با این غذاها لاغر شوید

با این غذاها لاغر شوید

بادام زمینی ، گردو ، آجیل ، ماکارونی ، پنیر ، گوشت قرمز و … رابطه شما با این غذاها چگونه است؟ آیا فکر می کنید برای کاهش وزن مفید هستند؟ اگر به کسی بگویید که می خواهید لاغر شوید ، احتمالاً مانع خوردن این غذاها خواهد شد. اما ما به شما توصیه می کنیم خود را از این غذاها و سایر مواد غذایی محروم نکنید زیرا همه آنها بی اشتهایی را سرکوب می کنند و باعث چربی سوزی می شوند. فقط اندازه را حفظ کنید و در این کار زیاده روی نکنید.

پاستا و سیری طولانی مدت

اگر می خواهید لاغر شوید ، ماکارونی و غذاهای نشاسته ای مانند نان ، برنج و … را از رژیم غذایی خود حذف نکنید. زیرا غنی از فیبر و قندهای جذب کند هستند که انرژی زیادی را به بدن می رسانند و همچنین از اشتها و ریزه خواری بیش از حد جلوگیری می کنند. ما توصیه می کنیم مصرف غذاهای تصفیه شده مانند غذاهای تهیه شده از آرد سفید را کاهش دهید. به جای آن از نان و پاستاهای سبوس دار استفاده کنید. به یاد داشته باشید که سس های چرب و همچنین کره را تا حد ممکن محدود کنید.

دانه های روغنی و هسته ها

ما می دانیم که آجیل ها چربی زیادی دارند ، اما چربی های آنها برای بدن مفید است. بادام زمینی ، گردو ، بادام ، پسته و … سرشار از پروتئین و فیبر هستند که نه تنها اشتها و ریزه خواری ها را مهار می کنند بلکه می توانند سطح قند خون را نیز ثابت نگه دارند. درست است که این دانه ها و هسته های روغن کالری زیادی دارند (1 بادام یا بادام زمینی 10 کالری دارد) ، اما هنوز هم مصرف آنها روش خوبی برای محدود کردن مصرف کیک شکلاتی و سایر مربا های پرکالری است. توجه داشته باشید مصرف کره بادام زمینی همراه با نان جو به راحتی شما را راضی می کند و یک کمک لاغری محسوب می شود. نتایج برخی از مطالعات نشان می دهد که مصرف این غذاها باعث سیری طولانی مدت می شود و از غذای ناخواسته روزانه جلوگیری می کند.

پنیر ، کمکی لاغری

لبنیات در بیشتر رژیم های لاغری توصیه نمی شوند ، حتی اگر کلسیم زیادی داشته باشند. اما توجه داشته باشید که برخی از محققان معتقدند حذف محصولات لبنی از رژیم غذایی اشتباه است. زیرا وقتی بدن کلسیم کافی دارد ، چربی سوزی راحت تر است. برخلاف تصور عمومی ، خوردن پنیر و ماست می تواند به کاهش وزن کمک کند. توجه داشته باشید که مصرف مکمل کلسیم به اندازه خوردن غذاهای غنی از آن موثر نیست. بنابراین ، ما توصیه می کنیم که دیگر مصرف لبنیات را متوقف نکنید و انواع کم چربی را پیدا کنید.

2 کلمه حساب

اگر رژیم دارید ، می توانید از این غذاها که شهرت بدی در کاهش وزن دارند نیز استفاده کنید ، به شرطی که آنها را در حد متوسط ​​مصرف کنید. تحقیقات جدید نشان می دهد که حذف برخی غذاها بی فایده است. تنها کاری که شما باید انجام دهید کاهش مصرف آنها است. باید بدانید که محرومیت از این غذاها اغلب باعث می شود بیشتر بخورید ، اما محدود کردن مصرف آنها بیشتر به نفع تناسب اندام است.

گوشت قرمز و کنترل اشتها

همچنین اگر می خواهید وزن خود را کم کنید به شما توصیه می شود با احتیاط گوشت قرمز بخورید. اما این روزها ، متخصصان معتقدند که گوشت قرمز دشمن تناسب اندام نیست. این گوشت ها حتی می توانند به شما در کاهش وزن کمک کنند. توجه داشته باشید که چربی های اشباع شده در برخی از قسمت های گوشت گاو تفاوت چندانی با مرغ بدون پوست ندارند. باید بدانید که گوشت های قرمز سرشار از پروتئین هستند و این مواد مغذی به آرامی هضم می شوند. به همین دلیل از گرسنگی و اشتهای بیش از حد جلوگیری می کنند. فقط قسمتهای چرب گوشت را نخورید و از قطعات کم چرب استفاده کنید.

a033405022294102a

تخم مرغ ، ضد اشتها

تخم مرغ ها دارای چربی بالا به خصوص کلسترول در نظر گرفته می شوند ، به همین دلیل پزشکان مصرف آنها را توصیه نمی کنند. اما باید بدانید که این ماده غذایی خواص خارق العاده ای دارد. به گفته برخی محققان ، مصرف روزانه تخم مرغ نه تنها برای بزرگسالان مفید است بلکه می تواند به کاهش وزن نیز کمک کند. زیرا هر تخم مرغ فقط 83 کالری دارد اما پروتئین زیادی دارد. پروتئین ها پادزهر نیز هستند و از گرسنگی بیش از حد جلوگیری می کنند. در نتیجه از ولع مصرف ، ولع خوردن غذاهای شیرین یا غذاهای بی ارزش کالری بالا پرهیز می کنید. به همین دلیل است که زودتر به هدف اصلی خود ، تناسب اندام می رسید.

قهوه چربی سوز است

اگر قهوه بدون شکر یا خامه می نوشید ، به کاهش وزن کمک می کند. زیرا مصرف قهوه تلخ باعث افزایش متابولیسم بدن می شود. خوشبختانه کافئین موجود در این نوشیدنی ده ها کالری اضافی می سوزاند که بدون زحمت وارد بدن می شوند.

همچنین ببینید

همیشه سیر اما لاغر باشید

آیا برای کاهش وزن به کمک نیاز دارید؟ شما همیشه از خود می پرسید چه …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *