خانه » دسته بندی پست » پزشکی و سلامتی » کاهش سریع وزن در یک هفته بدون ورزش

کاهش سریع وزن در یک هفته بدون ورزش

آیا می خواهید سریع ورزش کنید بدون ورزش؟ خوشبختانه ، چندین روش آزمایش شده و آزمایش شده برای کاهش وزن بدون ورزش ، دویدن یا پیاده روی وجود دارد.

در این مقاله ، 7 روش کاهش وزن بدون نیاز به ورزش را برای شما تعریف خواهیم کرد.

یک صبحانه کامل و مغذی بخورید

کاهش وزن در یک هفته به معنای محروم کردن خود از مواد مغذی ضروری برای بدن شما نیست. چه در رژیم غذایی باشید و چه نباشید ، صبحانه شما باید هر روز سالم و کامل باشد.

البته این به معنای خوردن گوشت و سوپ برای صبحانه نیست. صبحانه شما باید سرشار از پروتئین باشد تا بتوانید گرسنگی خود را در طول روز کنترل کنید.

مقاله مرتبط: لاغری بدون رژیم

خوردن کمتر

کاهش مقدار غذایی که می خورید یکی از راههای اثبات شده برای کاهش وزن است. به جای خوردن غذا روی یک بشقاب بزرگ از یک بشقاب کوچک استفاده کنید. گوشت ، سبزیجات و میوه ها را برای سیب زمینی ، ماکارونی و برنج جایگزین کنید. از خوردن گوشت نگران نباشید ، اگر به اندازه کافی غذا بخورید ، باعث افزایش وزن نمی شود.

به یک رژیم غذایی بدون کربوهیدرات بروید

راه دیگر برای کاهش وزن بدون ورزش ، داشتن رژیم بدون کربوهیدرات است. رژیم کم کربوهیدرات دشوار است و گاهی می تواند استرس زا باشد.

نشاسته و شکر تصفیه شده را از بین ببرید. اما باید پروتئین بخورید. البته این رژیم مناسب نیست اما به شما در کاهش وزن در طی یک هفته کمک می کند.

آب بنوشید

قبل و بعد از غذا یک لیوان آب بنوشید. این به شما کمک می کند احساس کمبود کنید و کمتر غذا بخورید. اگر یکی از دلایل اضافه وزن زیاد خوردن است ، می توانید قبل از غذا یک لیوان آب کامل بنوشید. این نه تنها به شما در کاهش وزن کمک می کند بلکه وزن خود را نیز تحت کنترل نگه می دارد.

مقاله مرتبط: کاهش وزن بدون رژیم غذایی

یک دفترچه غذایی داشته باشید

این همچنین یکی از راه های کاهش وزن در یک هفته است. آنچه را که از این فرآیند آموخته اید ، شامل مواردی که می خورید و آنچه را تغییر می دهید یادداشت کنید. برخی فکر می کنند این روش به کاهش وزن کمک نمی کند اما یکی از موثرترین روش های کاهش وزن است.

کاهش وزن در خواب

خواب کافی بسیار مهم است. زیرا وقتی گرسنه می شویم تمایل داریم غذای بیشتری بخوریم. اگر می خواهید در یک هفته وزن خود را کاهش دهید ، حتماً در طول شب خواب کافی داشته باشید. اگر خواب کافی ندارید ، باید دوید یا راه بروید.

مانند یادداشت برداری در مورد غذا ، این روش خوبی برای کاهش وزن است. برای رسیدن به هدف خود کالری روزانه خود را محدود کنید. این به شما در کاهش مصرف غذای سریع کمک می کند. اگرچه شمارش کالری آسان نیست ، اما نتایج حیرت انگیزی دارد.

هنگام کاهش وزن همیشه ورزش بهترین گزینه نیست. نکات بالا را دنبال کنید تا در یک هفته وزن خود را کاهش دهید.

همچنین ببینید

خواص ژلاتین

ژلاتین ماده ای بی مزه و شفاف است که از ترکیبی از اجزای مختلف بدن …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *