خانه » دسته بندی پست » پزشکی و سلامتی » تناسب اندام » رژیم جنرال موتورز یک هفته

رژیم جنرال موتورز یک هفته

این رژیم که به رژیم غذایی جنرال موتورز (GM) معروف است یکی از سریع ترین راههای سالم و طبیعی برای کاهش وزن است. این برنامه رژیم غذایی برای همه گروههای سنی قابل استفاده است ، اما شما نباید بیش از دو هفته متوالی آن را ادامه دهید. بعد از یک هفته استراحت ، البته بدون اینکه خود را با انواع غذاهای پر کالری کالری کنید ، می توانید در صورت تمایل دو هفته دیگر استفاده کنید.
در دوره ای که از این برنامه رژیم غذایی پیروی می کنید ، به خاطر داشته باشید تا حد ممکن از موقعیتهای استرس زا دوری کنید و به اندازه کافی بخوابید. همچنین ، کمتر از حد مجاز غذا نخورید و خود را گرسنه نکنید! سعی کنید تا روز گذشته خود را وزن نکنید و اگر دیدید که بعد از گذشت چند روز از دست دادن وزن کم نکردید ، رژیم را ترک نکنید و حتماً تا روز هفتم ادامه دهید.
01
اولین روز
این مهمترین روز در رژیم شماست. امروز فقط باید میوه بخورید. هر میوه ای که قلب شما بخواهد ، هر زمان و به هر اندازه قلب شما بخواهد. تنها میوه ای که در این روز مجاز به خوردن آن نیستید موز است. برخی از میوه هایی که برای این روز توصیه می شود سیب ، هندوانه ، خربزه و انار است. همچنین باید بین 8 تا 12 لیوان آب بنوشید و به جز آب و میوه حتی از غذای دیگر پرش نکنید. هر وقت احساس گرسنگی کردید ، دوباره میوه و آب بخورید.
روز دوم
امروز روز سبزیجات است و نباید در طول روز چیزی جز سبزیجات بخورید. می توانید انواع سبزیجات را به صورت خام یا پخته میل کنید. فقط مراقب باشید از روغن در پخت و پز این سبزیجات استفاده نکنید. جوشاندن سبزیجات می تواند یک روش بسیار خوب باشد. حتی می توانید سیب زمینی آب پز بخورید ، اما بهتر است آن را به عنوان صبحانه میل کنید تا کربوهیدرات ها در طول روز بسوزند.
برخی از سبزیجات سالم که می توانید در این روز میل کنید ، لوبیای پخته شده ، هویج ، کلم بروکلی ، خیار ، کدو ، کاهو و کلم است. می توانید از ترکیب این سبزیجات برای خود سالادی درست کنید و آن را با آب لیمو یا سرکه سیب میل کنید. طبیعتاً فعالیت دستگاه گوارش شما افزایش می یابد و شما بیشتر به توالت می روید ، نیازی به نگرانی نیست. نوشیدن 8 تا 12 لیوان آب را در طول روز فراموش نکنید.

روز سوم
در روز سوم مجاز به خوردن انواع میوه و سبزیجات در طول روز به جز موز و سیب زمینی هستید. می توانید صبح را با میوه شروع کنید و از سبزیجات به شکل سوپ یا سالاد برای ناهار استفاده کنید ، سپس از میوه ها برای میان وعده بعد از ظهر و سبزیجات دوباره برای شام استفاده کنید. ترتیب استفاده از میوه و سبزیجات یا ترکیب آنها کاملاً به عهده شماست. شما هنوز هم باید امروز 8 تا 12 لیوان آب بنوشید.
روز چهارم
امروز روز موز و شیر است! شما نباید چیزی غیر از این دو را بخورید. البته نیازی به نگرانی نیست ، زیرا در این روز مجاز به خوردن بین 8 تا 10 موز با سه لیوان شیر هستید. ممکن است فکر کنید احساس گرسنگی ممکن است شما را آزار دهد ، اما برخلاف آنچه فکر می کنید ، این مقدار شیر و موز شما را در تمام روز حفظ می کند.
تنها چیزی که باید در نظر بگیرید توزیع شیر و جیره موز خود به درستی برای کل روز است. سعی کنید سه لیوان شیر را به صبحانه ، ناهار و شام اضافه کنید تا در صورت داشتن موز احساس سلامتی بیشتری داشته باشید. نوشیدن آب ، 8 تا 12 لیوان را فراموش نکنید!
روز پنجم
شما بیش از نیم راه در آنجا هستید و امروز می تواند یک روز رویایی باشد زیرا در نهایت به شما اجازه داده می شود یک فنجان برنج بخورید! البته این برنج باید بدون روغن طبخ شود. حتماً در طول روز از 6 تا 7 گوجه فرنگی تازه بخورید. از آنجا که خوردن گوجه فرنگی باعث افزایش اسید اوریک بدن شما می شود ، باید حداقل 10-12 لیوان آب بنوشید. همچنین می توانید سوپ سبزیجات بدون روغن از جمله کدو ، کلم ، هویج و کلم بروکلی میل کنید. میوه هایی که می توانید امروز بخورید سیب ، پرتقال و گریپ فروت است.
روز ششم
امروزه بخشی از برنج در رژیم غذایی شماست که می توانید برای ناهار آن را میل کنید. شما باید بقیه روز را صرف خوردن سبزیجات خام یا پخته کنید. طبق معمول ، هر روز 8 تا 12 لیوان آب بنوشید. تا روز ششم قطعاً احساس سبك خواهید كرد و دستگاه گوارش شما بهبود می یابد و متابولیسم شما افزایش می یابد.

روز هفتم
تو موفق شدی! امروز روز آخر است و می توانید همان طرحی را که در روز ششم داشتید تکرار کنید ، اما یک لیوان آب طبیعی نیز که در خانه تهیه کرده اید را نیز به این رژیم اضافه کنید. شما باید همین هفته آب معدنی که هر روز نوشیده اید را تکرار کنید. در آخر روز خود را وزن کنید و نتایج تلاش های یک هفته خود را ببینید. اگر به آینه نگاه کنید ، خواهید دید که پوست شما نیز روشن تر و شفاف تر است. آنچه می بینید تنها بخشی از فواید این رژیم یک هفته است. به یاد داشته باشید که این هفته چقدر تلاش کرده اید و با پرخوری در روزهای آینده آن را هدر ندهید.
نکته 1: برای دستیابی به نتایج بهتر ، 45 دقیقه پیاده روی را در روال روزانه خود قرار دهید.
نکته 2: مجاز به نوشیدن چای سبز و قهوه به اندازه دلخواه ، بدون شیر و شکر هستید.

همچنین ببینید

حقایق در مورد کاهش وزن را بخوانید

اگر تا به حال در مورد کاهش وزن فکر کرده اید ، احتمالاً 2 روش …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *