خانه » دسته بندی پست » پزشکی و سلامتی » تناسب اندام » کالری مناسب برای کاهش وزن

کالری مناسب برای کاهش وزن

قانون اساسی برای کاهش وزن شامل کالری کمتری در مقایسه با کالری سوخته است.

و گرچه ممکن است برای از دست دادن پوند اضافی ، کسری کالری ایجاد کنید ، این بدان معنی نیست که شما فقط باید رژیم خود را بر اساس اعداد تشکیل دهید.

در حقیقت ، متخصصان تغذیه می گویند خوردن برخی غذاهای پر کالری برای کاهش وزن مفید است.

در اینجا برخی از غذاهای پر کالری ، پر چرب (فیبر ، چربی و پروتئین) وجود دارد که می توانند به شما در کاهش وزن کمک کنند.

* آووکادو

یک سوم آووکادو دارای 80 کالری است ، اما آنها حاوی حدود 20 ویتامین و مواد معدنی و همچنین سه گرم فیبر هستند.

این میوه با کالری بالا منبع خوبی از پتاسیم است که یک ماده معدنی مناسب برای مبارزه با نفخ است و همچنین سرشار از چربی های اشباع نشده است.

علاوه بر فیبر ، این چربی ها به حفظ احساس سیری برای مدت زمان طولانی تر کمک می کنند و هوس ها را در طول روز کاهش می دهند.

یک راه خوب برای اضافه کردن آووکادو به رژیم کاهش وزن شما استفاده از این میوه با تخم مرغ های خرد شده برای صبحانه است.

این باعث می شود روز شما با احساس پر بودن شروع شود و ساعت ها آن را نگه دارید.

* زرده

اگر سعی در کاهش وزن دارید ، خوردن سفیده تخم مرغ به جای کامل تخم مرغ ممکن است روشی آسان برای کاهش کالری شما باشد ، اما در دراز مدت این ممکن است به روند کاهش وزن شما کمک نکند.

زرده تخم مرغ منبع خوبی از مواد مغذی مانند ویتامین A ، ویتامین B ، K و کولین است.

این مواد مغذی عملکرد متابولیک و سلامت تیروئید را پشتیبانی می کنند ، که هر دو برای کاهش وزن ضروری هستند.

زرده تخم مرغ یکی از چربی های دارای چگالی بالای مواد مغذی است که می توانید مصرف کنید ، بنابراین به جای حذف کامل آن از رژیم غذایی خود ، بهتر است برای کاهش کالری از بین بردن سایر موارد استفاده کنید.

* لبنیات چرب

نکات سنتی درباره کاهش وزن نشان می دهد که شما فقط باید لبنیات کم چربی یا بدون چربی میل کنید ، اما این ممکن است خیلی مفید نباشد.

تحقیقات جدید نشان داده است که افرادی که لبنیات پرچرب مصرف می کنند نسبت به افرادی که لبنیات کم چربی مصرف می کنند میزان چاقی کمتری دارند.

در حالی که این یافته ها می تواند توسط تعدادی از عوامل شکل بگیرد ، چربی شیر حاوی یک اسید چرب به نام اسید لینولئیک کونژوگه (CLA) است که می تواند باعث از بین رفتن چربی شود.

علاوه بر این ، لبنیات پرچرب ، مانند ماست یونانی پرچرب ، احساس پر بودن و پر بودن را به شما نشان می دهد. این به معنای کاهش میل به میان وعده ها و خوردن کمتر است.

هنگام تلاش برای کاهش وزن ، بهترین گزینه برای شما این است که نسخه های ساده (بدون قند) لبنیات را بخورید و میوه ها و آجیل های تازه اضافه کنید تا عطر و طعم و بافت آنها بهبود یابد.

* مغز خوراکی

اگر به دنبال کاهش وزن هستید ، استفاده از آجیل به عنوان میان وعده می تواند گزینه مناسبی باشد.

آنها سرشار از پروتئین ، فیبر و چربیهای اشباع نشده هستند که در ایجاد احساس پر بودن و پر بودن برای مدت زمان طولانی مؤثر هستند.

البته باید توجه داشته باشید که نباید بیش از اندازه آجیل های خوراکی مصرف کنید.

بادام و پسته بیشترین کالری را تأمین می کنند. مصرف حدود 23 بادام یا 49 پسته معادل دریافت 160 کالری است.

با تقسیم مناسب و تعدیل در مصرف ، می توانید با کمک مغزهای خوراکی به اهداف کاهش وزن خود برسید.

*روغن زیتون

روغن زیتون یکی از مؤلفه های اصلی رژیم مدیترانه ای است و این رژیم مبتنی بر یک رژیم متعادل و سالم است.

در نتیجه ، جای تعجب ندارد که متخصصان روغن زیتون با کالری بالا را برای کاهش وزن توصیه می کنند.

این روغن حاوی یک اسید چرب اشباع نشده است که التهاب را کاهش می دهد.

التهاب یکی از شایع ترین علل افزایش وزن است. گفته می شود یک قاشق غذاخوری روغن زیتون حدود 120 کالری دارد ، بنابراین بهتر است از آن به عنوان چاشنی سالاد و برای پختن سبزیجات استفاده شود.

استفاده از روغن زیتون به همراه هوموس به عنوان یک میان وعده سالم که احساس سیری خوبی در انسان ایجاد می کند نیز برای کاهش وزن بسیار توصیه می شود.

همچنین ببینید

نوشیدنی زنجبیل برای کم آبی بدن

زنجبیل به دلیل خاصیت ترموژنیکی آن به سوزاندن چربی و از بین بردن سموم بدن …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *