خانه » دسته بندی پست » پزشکی و سلامتی » تناسب اندام » هنگام رانندگی ورزش کنید و شانه های خود را کوچک کنید!

هنگام رانندگی ورزش کنید و شانه های خود را کوچک کنید!

در این مقاله می خواهیم به شما نشان دهیم که می توانید شکم خود را با یک تمرینی که در هر شرایط و هر مکان انجام می شود ، کوچک کنید.

لازم به ذکر است که این تمرین چربی را نمی سوزاند ، اما عضلات شکمی را تقویت می کند و آن را خرد می کند.

این تمرین را "مکش شکمی" می نامند و می توانید هنگام رانندگی روزانه یا در زمان های دیگر به انجام این تمرین عادت کنید. اما مراقب باشید هنگام رانندگی حواس پرت نشوید.

این تمرین را هفته ای 3 تا 4 بار انجام دهید وقتی از محل کار یا ورزش با اتومبیل به خانه برگردید و عضلات شکمی و پشت خود را تقویت کنید.

مکش شکم آسان است

– انجام این تمرین هنگام ایستادن ، نشستن (هنگام رانندگی) ، زانو زدن یا حتی دراز کشیدن می باشد. من ترجیح می دهم این کار را بصورت ایستاده یا نشسته انجام دهم.

– این حرکت آسان است و شما شکم خود را به داخل می کشید و تصور می کنید می خواهید ناف را به ستون فقرات خود وصل کنید و هر بار 10 تا 20 ثانیه شکم خود را در این حالت نگه دارید.

– با یک نفس عمیق شروع کنید. هنگام بیرون آمدن ، شکم خود را بکشید و 10 تا 20 ثانیه نگه دارید. این حرکت را 5 تا 10 بار تکرار کنید.

– با انجام این حرکت در طی 4 تا 5 روز در هفته متوجه می شوید که به کوچک شدن شکم شما کمک می کند.

همانطور که قبلاً گفتم ، این حرکت چربی را نمی سوزاند ، اما شکم گرد شما را جمع می کند و عضلات تنبل شکمی را تقویت می کند. برای سوزاندن چربی می توانید از روش های علمی اثبات شده استفاده کنید.

همچنین ببینید

نوشیدنی زنجبیل برای کم آبی بدن

زنجبیل به دلیل خاصیت ترموژنیکی آن به سوزاندن چربی و از بین بردن سموم بدن …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *