خانه » دسته بندی پست » پزشکی و سلامتی » بهترین دستگاه ورزش خانگی

بهترین دستگاه ورزش خانگی

بعد از خرید دستگاه ورزش خانگی چه حسی دارید؟ آیا شما آماده برای شروع ورزش و مناسب تر شدن هستید؟

امکان بی شماری برای شما برای ورزش در خانه وجود دارد.

در این مقاله ، علاوه بر توضیح انواع تجهیزات ورزشی خانگی ، می خواهیم توزیع های بی شماری برای انتخاب ابزاری مورد نظر خود داشته باشیم.

آیا دستگاهی وجود دارد که علی رغم امکانات بی شمار ، قیمت مناسب و فضای کم ، می تواند از تمرینات داخلی ما پشتیبانی کند؟

دستگاه ورزش خانگی به دلیل تطبیق پذیری و تقریبا همه کاره بودن ، نیاز بسیاری از طرفداران ورزش خانگی را برآورده کرده است.
از نظر آمادگی بدنی ، عضله سازی و لاغری ، نیازهای مشتریان را برآورده کرده است.

در ادامه این مقاله شما را با طیف گسترده ای از تجهیزات ورزشی خانگی آشنا خواهیم کرد تا بتوانید انتخاب راحت و فوق العاده ای داشته باشید ، لطفا با ما همراه باشید.

به گزارش آلاماتو و به نقل از مجله تناسب اندام؛ یک دستگاه ورزشی را پیدا کنید که برای شما مفید باشد و از هر تمرین حداکثر استفاده را ببرید.

شما در بین تعداد زیادی دستگاه قلبی عروقی – نی ردیف تا تردمیل ، دستگاه های نوری ، دستگاه های نردبان ، دستگاه های قایق ، دوچرخه ثابت و موارد دیگر – در این باشگاه قرار دارید.

اما کدام یک را انتخاب می کنید ، ورزشی که بیشترین تناسب اندام را به شما می دهد ، ورزشی که بیشترین کالری را می سوزاند ، یا موردی که کمترین فشار را به مفاصل شما وارد کند؟

فیزیکدان ورزشی ورزش برایانانت استمفورد می گوید که همه اینها یک نگرانی واقعی است ، اما هیچکدام مهمترین سؤالی نیست که از خود بپرسید. سوال اصلی این است که از کدام وسیله ورزشی واقعاً دوست دارید از آن استفاده کنید؟

استمفورد ، استاد و رئیس علم ورزش در کالج هانوفر می گوید: "وقتی صحبت از ورزش و کنترل وزن می شود ، مهم است بدانیم افرادی که برای کنترل وزن باید ورزش کنند ، بسیار ناامید می شوند." . بدترین کاری که می توانید انجام دهید ، چسبیدن به چیزی فقط به خاطر آن است.

بنابراین به جای انتخاب یک تردمیل به عنوان یک کالری سوز یا وسیله ای نوری که دوست شما پیشنهاد کرده است ، دریابید که کدام دستگاه باعث می شود احساس بهترین حالت را داشته باشید. وی می پرسد: با کدام وسیله ورزشی راحت تر هستید؟ بقیه اولویت است.

کتی الکساندر ، فیزیولوژیست ورزشی در نشویل می گوید: "بهترین ماشین هوازی دستگاهی است که شما بیشتر مشتاق استفاده از آن هستید."

اما چگونه می دانید کدام دستگاه باعث می شود احساس خوبی داشته باشید؟ آنچه را که می توانید از محبوب ترین دستگاههای قلبی انتظار داشته باشید ، همراه با چند نکته برای به دست آوردن بیشترین استفاده از تمرین خود در اینجا & # 39؛

یک وسیله ورزشی را انتخاب کنید

در اینجا چند واقعیت اساسی درباره پد استامپ و نحوه استفاده از آن وجود دارد.

1. تردمیل

الكساندر می گوید: "تردمیل بیشتر کالری را نسبت به سایر دستگاه های قلبی عروقی در بیشتر سالن های بدن می سوزاند." می توانید انتظار داشته باشید که در هر پیاده روی سریع 100 کالری بسوزانید.

استامفورد خاطرنشان می کند که یک تردمیل با افزایش سرعت پیاده روی یا با تنظیم شیب می تواند در سطوح مختلف تناسب اندام سازگار باشد.

اما برای کسی که اضافه وزن دارد و درد مفاصل دارد ، حتی پیاده روی نیز می تواند بسیار دشوار باشد.

الكساندر می گوید: "هر وقت پای شما به زمین برخورد می كند ، نیرو 3.7 برابر وزن شما هنگام راه رفتن روی زمین است."

از آنجا که تردمیل زیر پاهای شما حرکت می کند ، این ضربه ممکن است کمی کمتر از گذشته باشد. اما اگر احساس خوبی ندارید ، دستگاه دیگری را بخصوص روی زانو یا پشت خود امتحان کنید.

متیو ووکوویچ ، فیزیولوژیست ورزشی و استادیار دانشگاه ایالتی داکوتای جنوبی می گوید: "تردمیل ها می تواند برای افرادی که تازه ورزش کرده اند یا افرادی که مدت مدیدی ورزش نکرده اند ، یک چالش واقعی باشد."

2. دستگاه های نوردی نوری و پله

ووکوویچ می گوید: "این دستگاه ها فشار کمتری روی مفاصل وارد می کنند و هر یک از آنها می توانند جایگزین مناسبی برای تردمیل باشند." از آنجا که هنگام ایستادن از آنها استفاده می کنید ، از حجم زیادی از ماهیچه ها استفاده می کنید ، بنابراین میزان سوختن کالری همچنان بالاست. استامفورد می گوید دستگاه های نوری با بازوهای متحرک می توانند بیشتر کالری را که می سوزانید افزایش دهند. اما اگر شما یک مبتدی هستید ، او ابتدا توصیه نمی کند که از بازوهای خود استفاده کنید.

3. دوچرخه ثابت

همه کارشناسان ما قبول دارند که یک دوچرخه ثابت فشار کمتری را به مفاصل وارد می کند. افراد مبتلا به درد زانو اغلب به سمت این دوچرخه ها سوق داده می شوند زیرا فشار وزن بدن روی دوچرخه ثابت به اندازه فشار یک تردمیل ، وسیله نوری یا نردبان کوهنوردی نگران کننده نیست.

لوکوویچ می گوید: "اما برای جلوگیری از کرنش زانو ، باید اطمینان حاصل کنید که دوچرخه متناسب با بدن شما تنظیم شده است." "در بیشتر موارد ، مردم با دوچرخه سواری می کنند که بدن آنها متناسب نیست."

"هنگام تنظیم ارتفاع صندلی ، اطمینان حاصل کنید که وقتی روی صندلی می نشینید و بخشی بین انگشتان پا و قوس کف پای شما روی پدال است ، زانوی شما انحنای بسیار کمی (5 تا 10 درجه) خواهد داشت ، "او می گوید.

بیشتر افراد خیلی کم نشستند ، به این معنی که هنگام پدال زدن زانوها خیلی خم می شوند. این می تواند فشار زیادی به زانوها وارد کند و باعث درد شود. علاوه بر این ، اگر خیلی کم هستید ، اجازه نخواهید داد که پای شما در یک حرکت کامل حرکت کند ، در نتیجه کالری کمتری به همراه خواهد داشت.

دوچرخه ثابت نسبت به برخی از دستگاه های دیگر سوز کالری کمتری است. اسکندر می گوید برای سوزاندن 100 کالری ، باید 4 مایل پدال بزنید.

4. دستگاه های قایق

فکر نکنید که این دستگاه فقط بدن فوقانی شما را آموزش می دهد. ماشینهای قایق پیشرفته تر دستگاههای قلبی عروقی هستند.

از آنجا که مجبورید هنگام کشیدن با بازوهای خود با پاهای خود فشار دهید ، تمرین با این وسایل نیاز به هماهنگی دست و پا دارد. همچنین شما باید از عضلات اصلی شکم خود برای حمایت و محافظت از کمر خود استفاده کنید.

این دستگاه ها کالری زیادی می سوزانند زیرا از گروه های عضلانی زیادی استفاده می کنند. اما این وسیله دارای چندین علائم خطر برای یک ورزشکار تازه کار یا نامتناسب است.

استامفورد می گوید: "تصور می شود این وسیله برای اکثر افراد نسبتاً دردناک است." اضافه وزن اغلب باعث کمردرد می شود و در صورت بروز مشکلات کمر دستگاهی نیست که می خواهید از آن استفاده کنید. "

هوشمند عمل کنید

متخصصان ما نکات زیر را برای کمک به شما در استفاده هرچه بیشتر از هرگونه فعالیت ورزشی انجام می دهند:

دستگاهی را انتخاب کنید که مناسب شما باشد

اگر مشکلی دارید ، یک دوچرخه ثابت ممکن است انتخاب بهتری نسبت به تردمیل باشد. اگر مشکل کمر دارید ، احتمالاً استفاده از دستگاهی مانند قایق که ابتدا از چندین عضله استفاده می کند ، ایده خوبی نیست. الكساندر گفت: "مشكل چندان با خود دستگاه نیست ، بلكه با ارتباط بدن و دستگاه ورزشی وجود دارد." "اگر چیزی شما را آزار دهد و شما بتوانید دستگاه تمرینی خود یا خودتان را برطرف کنید تا دیگر صدمه نبینید ، حداقل برای آن روز حداقل برای آن روز است که دستگاه ورزش برای شما نیست".

استفاده از ماهیچه بیشتر به معنای سوزاندن کالری بیشتر است

قاعده کلی این است که دستگاهی که بزرگترین حجم عضله را آموزش می دهد بیشتر کالری را می سوزاند. اما در طرف دیگر سکه ، اگر شما یک مبتدی باشید ، استفاده از ماهیچه های بیشتر به معنای زودتر خسته شدن است و این باعث می شود کالری کمتری بسوزانید. الکساندر می گوید: "به عنوان کسی که ورزش نکرده است بهترین کار این است که ابتدا روی گروه های عضلانی کوچکتر کار کنید تا سریع خسته نشوید."

روال را تغییر دهید

آیا می دانید که دستگاه نوری را دوست دارید و باعث می شود دوباره به این باشگاه برگردید؟ این عالی است ، اما اجازه ندهید این شما را آزار دهد. استمفورد می گوید: "یک تمرین از پیش برنامه ریزی شده را تجربه کنید که شامل شدت و سرعت های مختلفی باشد ، یا خود را در طول تمرین خود تغییر دهید." چرا دستگاه را 40 دقیقه در 3.5 و شیب یک درصد تنظیم کنید؟ این کسل کننده است با آن بازی کنید و آن را تغییر دهید. "شما می توانید کارهای جالب زیادی را انجام دهید تا جالب تر شوید."

طبق یک زمان تمرین کنید

به جای این که خود را مجبور به ماندن در یک دستگاه ورزش تنها هنگامی که خسته یا ناراحت هستید ، یک هدف زمانی برای باشگاه خود تعیین کنید.

به عنوان مثال ، 30 دقیقه به تمرین خود اختصاص دهید. سپس آن را به هر روشی که می خواهید تقسیم کنید ، به عنوان مثال 10 دقیقه روی تردمیل ، 10 دقیقه روی دوچرخه ثابت و سپس 10 دقیقه روی دستگاه نوری قرار دهید. اگر هنوز احساس زنده بودن دارید ، 5 تا 10 دقیقه دیگر با دستگاه ورزشی مورد نظر خود تمرین کنید. استامفورد می گوید: "هیچ دلیلی وجود ندارد که شما برای کنترل وزن خود باید از قوانین تناسب اندام پیروی کنید." هرچه درد و ناراحتی بیشتری به خودتان وارد کنید ، احتمال تسلیم بیشتر خواهید داشت.

از همه دستگاه ها استفاده کنید: حتی اگر دستگاه ورزشی خاصی را دوست دارید ، مجبور نیستید که هر بار از آن استفاده کنید. وووویچ گفت: "مهم این است که برای جلوگیری از خستگی و تعدیل ، تغییر ایجاد کنیم." هر بار با یک ماشین ورزش خاص تمرین نکنید. همه دستگاه ها را امتحان کنید. به این ترتیب ، شما حوصله نمی کنید ، تنوع ایجاد می کنید و همیشه بدن خود را به روشی متفاوت به چالش می کشید.

از خواندن اعداد خودداری کنید: استمفورد می گوید در پایان تمرین ، این ایده خوبی است که ببینید کالری X را سوزانده اید یا X مایل را اجرا کرده اید ، اما آنها را بیش از حد ارزیابی نکرده اید. از آنجا که این نتایج کاملاً مبتنی بر میانگین است ، وی توضیح می دهد که صحت این محاسبات مانند پرتاب تاس یا ضرب کردن رنگ چشم های شما به اندازه کفش های شما است.

بهترین توصیه این است که به شما توجه کنید که چه احساسی دارید ، نفس می کشید و چه فشارهایی را احساس می کنید. اکثر آمریکایی ها چنین هستند ، ما تقریباً همه کارها را از این طریق انجام می دهیم. او می گوید: "من همیشه مردم را تشویق می كنم كه فقط تمرین كنند و هیچ ارتباطی با نتایج ندارند."

ورزش را عادت دهید

ووکوویچ می گوید: "ما هر صبح و شب دندان هایمان را مسواک می زنیم." این یک عادت ، روال و کاری است که هر روز انجام می دهیم ، و این چیزی نیست که ما باید بیش از حد به آن فکر کنیم یا بهانه هایی را برای انجام ندادن بهانه کنیم. ورزش باید یکسان باشد.

او می گوید: "این به معنای این نیست که می توانید یک روز استراحت کنید و ورزش کنید." "اما اگر این چیزی در شما ریشه داشته باشد ، مانند مسواک زدن دندان هایتان ، انجام آن آسانتر است."

اهداف واقع بینانه تعیین کنید

الکساندر می گوید: "نکته اصلی این است که اگر برنامه تمرینی خود را دوست ندارید ، به آن پیروز نخواهید شد." بنابراین به جای اینکه خود را برای شکست در انواع شرایط آماده کنید ، ابتدا اهداف ساده تری را تعیین کنید ، اگر این بدان معنی است که می توانید به آنها برسید.

می توانید با خود بگویید که با آمدن به باشگاه سه بار در هفته شروع به کار خواهید کرد. عالی است اگر بتوانید 4 بار به باشگاه بروید. اما اگر بگویید که 6 هفته در هفته تمرین خواهید کرد ، اما در پایان فقط 3 روز ، به جای اینکه احساس مثبتی نسبت به آنچه انجام داده اید ، احساس منفی خواهید کرد.

توجه پزشکی کنید

هرگز رژیم جدید ورزش را بدون تأیید پزشک خود شروع نکنید. حتی اگر پزشک خانوادگی یا پزشک داخلی نداشته باشید ، زمان خوبی برای یافتن یک پزشک خوب است.

پیشنهاد مطالعه

این روزها در همه جای ایران بحث کسب و کار داغ است و در بین آنها موضوع اصلی راه اندازی استارتاپ است. افراد زیادی دوست دارند بدانند چگونه می توان استارت آپی را راه اندازی کرد و بستر مناسب راه اندازی استارتاپ چیست؟ اگر شما هم دوست دارید بدانید روی لینک بالا کلید کنید.

همچنین ببینید

خواص ژلاتین

ژلاتین ماده ای بی مزه و شفاف است که از ترکیبی از اجزای مختلف بدن …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *