خانه » دسته بندی پست » پزشکی و سلامتی » چه چیزی باید بخوریم تا معده هایمان صاف شود؟

چه چیزی باید بخوریم تا معده هایمان صاف شود؟

این روزها شکم بزرگ برای بسیاری از افراد مشکل ساز شده است و مردان و زنان و کودکان و نوجوانان آن را نمی دانند. چربی شکمی دلایل مختلفی دارد که مهمترین آنها فقیر تغذیه و عدم تحریک است.

اگر می خواهید معده صاف داشته باشید ، باید غذاهایی را که حاوی چربی های اشباع نشده اشباع نشده اشباع هستند ، بخورید ، که ما آنها را چربی های خوب می نامیم. البته این بدان معنی نیست که معده شما با خوردن فقط یک ماده غذایی صاف خواهد شد. منظور ما این است که غذاهای حاوی اسیدهای چرب اشباع نشده توانایی کاهش چربی شکم را دارند.

به گزارش آلاماتو ، به نقل از تبیان؛ برای رسیدن به معده صاف ، باید برنامه زندگی خود را کمی تغییر دهید. از غذاهای ذکر شده در این مقاله غافل نشوید و کمی ورزش کنید.

همچنین بخوانید: چگونه چربی شکمی را از دست بدهیم
بادام ها

چربی های اشباع نشده در مونو و ویتامین E موجود در بادام میزان کلسترول خون را کاهش می دهد. همچنین منبع خوبی از پروتئین های گیاهی و فیبر غذایی است.

نحوه خوردن بادام بادام برای داشتن معده صاف

دو قاشق بادام خرد شده را روی ماست کم چرب خود بریزید و برخی از میوه های کوچک مانند توت فرنگی را اضافه کنید. این معجون سرشار از انرژی را به عنوان میان وعده میل کنید و قدمی در راستای کاهش چربی اطراف شکم خود بردارید.

آووکادو

آووکادو همچنین منبع اسیدهای چرب اشباع نشده است. این میوه حاوی مقدار قابل توجهی بتا-sitosterol ، یک استرول گیاهی طبیعی است که با کلسترول مبارزه می کند.

چگونه به استفاده از آووکادو به یک شکم صاف

نیمی از آووکادو را با آب لیمو ، نمک و فلفل خود خرد کرده و با مقدار کمی سیب زمینی پخته شده یا سبزیجات خام سرو کنید.

شکلات تیره

شکلات تیره با کیفیت خوب حاوی ترکیباتی است که می تواند از بروز بیماری های قلبی ، احتقان مغز ، سرطان و دیابت جلوگیری کند.

چگونه به مصرف شکلات تیره به معده تخت

به جای خوردن دسرهای پر کالری ، 40 گرم شکلات تیره را ذوب کرده و آن را روی توت فرنگی ها بریزید تا یک دسر خوشمزه و شکم لاغری داشته باشد!

روغن پنبه

روغن بذر کتان ، که از دانه کتان تهیه می شود ، بهترین منبع اسیدهای چرب امگا 3 است. نتایج چندین مطالعه نشان می دهد که روغن بذر کتان التهاب را کاهش می دهد و باعث ایجاد بیماری هایی مانند آلزایمر و بیماری های قلبی و سرطان می شود.

نحوه استفاده از روغن بذر کتان برای معده صاف

یک قاشق غذاخوری روغن بذر کتان را درون شیر خود بکشید و هنگام گرسنگی به عنوان یک میان وعده سالم میل کنید.

کره بادام زمینی طبیعی (بدون قند)

کره بادام زمینی حاوی ویتامین E ، منیزیم ، پتاسیم و ویتامین B6 است. ویتامین E خاصیت آنتی اکسیدانی دارد ، منیزیم برای استخوان ها مفید است و پتاسیم برای ماهیچه ها مناسب است و ویتامین B6 سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند.

نحوه استفاده از بادام زمینی برای معده صاف

80 گرم آرد گندم کامل را با 85 گرم میگو پخته شده مخلوط کنید. اضافه کردن تره فرنگی خرد شده و همچنین 70 گرم خرد شده فلفل دلمه ای قرمز. دو قاشق غذاخوری کره بادام زمینی را با 2 قاشق غذاخوری آب ولرم و یک مشت فلفل داغ مخلوط کرده و روی مخلوط میگو و ماکارونی بریزید و لذت ببرید.

روغن زیتون

روغن زیتون یکی از روغنهای با ارزش برای پخت و پز است که باید در هر آشپزخانه باشد. این روغن حاوی اسیدهای چرب اشباع نشده اشباع نشده ، که کلسترول بد LDL را کاهش می دهد و هیچ تاثیری بر کلسترول HDL خوب در خون ندارد. روغن زیتون شما هر چه سبزتر باشد ، آنتی اکسیدان بیشتری را نیز در خود جای داده است.

نحوه استفاده از روغن زیتون برای معده صاف

از این روغن در تهیه تمام سالادهای خود استفاده کنید. به جای سس های ضخیم و چرب روغن زیتون را پیدا کنید.

پسته

پسته حاوی لوتئین و زاكزانتین است. این دو کاروتنوئید مفید از بیماری های چشمی مانند دژنراسیون ماکولا وابسته به سن و آب مروارید جلوگیری می کنند.

نحوه استفاده از پسته برای معده صاف

دو قاشق غذاخوری پسته بو داده را با 130 گرم پنیر ریچوت کم چرب (یک پنیر ایتالیایی تهیه شده از گاو و شیر و بز و شیر # 39) ، دو قاشق چای خوری عسل و دو قاشق غذاخوری شکلات تیره مخلوط کنید. این احساس میان وعده رنگارنگ را وقتی احساس می کنید می خواهید یک لوله را میل کنید ، بخورید.

همچنین بخوانید: خواص و ارزش غذایی پسته
دانه آفتابگردان

تخمه آفتابگردان سرشار از ویتامین B است که نقش مهمی در جلوگیری از التهاب دارد. این دانه های کوچک و خوشمزه همچنین منبع ویتامین E. بذور آفتابگردان به طور طبیعی اشتهای شما را کاهش می دهد و به شما اجازه نمی دهد که پرخوری کنید.

نحوه استفاده از دانه های آفتابگردان برای معده صاف

دو قاشق غذاخوری دانه آفتابگردان بوداده را به سالادهای خود اضافه کنید. البته ابتدا باید دانه ها را از روی پوست جدا کنید!

گردو

گردو مانند روغن بذر کتان یا ماهی روغنی حاوی اسیدهای چرب امگا 3 است که سلامت قلب و مغز را تضمین می کند. این اسیدهای چرب مفید به کاهش وزن و حفظ سلامت بدن کمک می کنند. تا آنجا که می توانید سطح امگا 3 بدن خود را در حالی که مناسب می ماند افزایش دهید.

نحوه استفاده از گردو برای داشتن معده صاف

سعی کنید در تهیه غذای خود از گردو استفاده کنید. گردو را به سالادهای خود اضافه کنید. توصیه می کنیم 2 قاشق غذاخوری گردو خرد شده را به سالاد مورد علاقه خود اضافه کنید.

پیشنهاد مطالعه

این روزها در همه جای ایران بحث کسب و کار داغ است و در بین آنها موضوع اصلی راه اندازی استارتاپ است. افراد زیادی دوست دارند بدانند چگونه می توان استارت آپی را راه اندازی کرد و بستر مناسب راه اندازی استارتاپ چیست؟ اگر شما هم دوست دارید بدانید روی لینک بالا کلید کنید.

همچنین ببینید

خواص ژلاتین

ژلاتین ماده ای بی مزه و شفاف است که از ترکیبی از اجزای مختلف بدن …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *