رژیم لاغری نظامی

رژیم لاغری نظامی یا همان یک هفته از دست دادن وزن ، در حال حاضر یکی از محبوب ترین رژیم های کاهش وزن در جهان است. گفته می شود که این رژیم به شما در کاهش وزن سریع کمک می کند ، چیزی مانند 4.5 کیلوگرم در هفته! رژیم لاغری نظامی یک رژیم رایگان است و شما مجبور نیستید کتاب بخرید یا مواد غذایی و مکمل های گران قیمت بخرید. اما آیا این رژیم واقعاً مفید است؟ و آیا چیزی وجود دارد که بتوانید امتحان کنید؟

به ما بپیوندید ، در این مقاله ما همه چیزهایی را که باید درباره رژیم کاهش وزن در هفته بدانید توضیح خواهیم داد.

رژیم لاغری نظامی چیست؟

یک رژیم غذایی نظامی که به آن یک رژیم سه روزه نیز گفته می شود ، یک رژیم کاهش وزن است که به شما کمک می کند در طول هفته حدود 4.5 کیلوگرم وزن خود را از دست دهید. برنامه رژیم کاهش وزن نظامی دارای یک برنامه رژیم غذایی سه روزه و چهار روز رایگان و بدون برنامه ریزی است و این چرخه هفتگی بارها و بارها تکرار می شود تا اینکه به وزن دلخواه خود برسید. طرفداران پرونده وی در تلاشند نسخه واقعی این بیانیه را به صورت آنلاین منتشر كنند. طرفداران پرونده وی در تلاشند نسخه واقعی این بیانیه را به صورت آنلاین منتشر كنند. طرفداران پرونده وی در تلاشند نسخه واقعی این بیانیه را به صورت آنلاین منتشر كنند. اما واقعیت این است که این رژیم به هیچ دولت یا نهاد نظامی وابسته نیست. رژیم کاهش وزن ارتش نامهای مختلفی دارد ، از جمله رژیم دریایی ، رژیم ارتش و حتی رژیم غذایی بستنی.

رژیم کاهش وزن نظامی چگونه است؟

رژیم نظامی سه روزه در طی یک دوره هفت روزه به دو بخش تقسیم می شود. برای سه روز اول ، شما یک برنامه از پیش تعیین شده کم کالری برای صبحانه ، ناهار و شام تهیه کرده اید و هر نوع میان وعده را نمی خواهید. کل کالری دریافتی در این سه روز تقریباً 1100 تا 1400 کالری در روز است که بسیار پایین تر از کالری دریافتی روزانه برای یک بزرگسال است.

برای چهار روز باقی مانده از هفته ، رژیم غذایی سالم خواهید داشت و میزان کالری خود را برای سه روز اول حفظ می کنید. طبق گفته طرفداران این رژیم ، می توانید این چرخه را هر چند بار که لازم باشد تکرار کنید تا به وزن دلخواه خود برسید.

رژیم غذایی
روز اول: این برنامه برای روز اول است و حدود 1400 کالری دارد

صبحانه:

یک تکه نان تست با 2 قاشق غذاخوری کره بادام زمینی
نصف دسته انگور
و یک فنجان قهوه یا چای (اختیاری).

ناهار:

یک تکه نان تست
نصف تن ماهی
و یک فنجان قهوه یا چای (اختیاری).

شام:

85 گرم گوشت با یک فنجان لوبیا سبز
یک سیب کوچک
و یک فنجان بستنی وانیلی.

روز دوم: این برنامه برای روز دوم است و حدود 1200 کالری دارد

صبحانه:

یک تکه نان تست
یک تخم مرغ آب پز
نصف موز
و یک فنجان قهوه یا چای (اختیاری).

ناهار:

یک تخم مرغ آب پز
یک فنجان لپه
5 بیسکویت ترد
و یک فنجان قهوه یا چای (اختیاری).

شام:

دو سگ داغ بدون نان
نصف فنجان هویج و نصف فنجان کلم بروکلی
نصف موز
و نصف فنجان بستنی وانیلی.

روز سوم: این برنامه برای روز سوم است و حدود 1100 کالری دارد

صبحانه:

یک تکه 30 گرم پنیر چدار
5 بیسکویت ترد
یک سیب کوچک
و یک فنجان قهوه یا چای (اختیاری).

ناهار:

یک تکه نان تست ،
تخم مرغ (روش پخت و پز ، رایگان) ،
و یک فنجان قهوه یا چای (اختیاری).

شام:

یک تن ماهی ،
نصف موز ،
و یک فنجان بستنی وانیلی.

شما برای نوشیدن قهوه یا چای آزاد هستید زیرا قند و خامه را به این نوشیدنی ها اضافه نمی کنید. نوشیدن مقدار زیادی آب.

4 روز مانده است

شما همچنین چهار روز هفته دیگر در رژیم هستید. خوردن میان وعده رایگان است و هیچ گروه غذایی برای شما ممنوع نیست. اما باید مقدار هر وعده غذایی را محدود کنید تا میزان کالری روزانه شما کمتر از 1500 باشد.

هیچ قانون دیگری برای این چهار روز وجود ندارد.

افراد دارای محدودیت در رژیم غذایی می توانند به جای غذاهای توصیه شده ، در سه روز اول غذاهای دیگری بخورند ، اما این غذاهای جایگزین باید به همان میزان کالری داشته باشند. به عنوان مثال ، اگر به بادام زمینی حساسیت دارید ، می توانید به جای آن ، کره بادام بخورید. همچنین اگر گیاهخوار هستید می توانید به جای یک تن ماهی چند بادام میل کنید. در نهایت ، هدف این است که کالری خود را به همان میزان حفظ کنید. اگر به هر دلیلی وعده های داده شده در برنامه را تغییر دهید ، باید کالری آن را محاسبه کنید. طرفداران رژیم لاغری یک هفته ای ، نوشیدن لیموناد گرم را توصیه می کنند ، اما از نوشیدنی های حاوی شیرین کننده های مصنوعی خودداری کنید. البته هیچ دلیل علمی وجود ندارد که ثابت کند این ایده خوبی است!

آیا یک هفته رژیم کاهش وزن دارای پشتوانه علمی است؟

هیچ مطالعه کاهش وزن یک هفته ای انجام نشده است. اما یک فرد عادی به دلیل محدودیت کالری در یک هفته به احتمال زیاد چند پوند از دست می دهد. اگر مقدار کالری ورودی به بافت چربی کمتر از کالری خروجی باشد ، چربی سوزی رخ خواهد داد. طرفداران پرونده وی در تلاشند نسخه واقعی این بیانیه را به صورت آنلاین منتشر كنند. طرفداران پرونده وی در تلاشند نسخه واقعی این بیانیه را به صورت آنلاین منتشر كنند.

قهوه و چای سبز حاوی ترکیباتی هستند که می توانند سوخت و ساز بدن را تا حدی افزایش دهند ، اما تاکنون هیچ ترکیبی از غذاهایی که بتوانند چنین تأثیرگذاری داشته باشند مشخص نشده است. اگر به غذاهای موجود در این برنامه نگاهی بیندازید ، خواهید دید که شباهتی با غذاهای چربی سوزی ندارد.

غذاهای پر پروتئین ، سوخت و ساز بدن را بیش از سایر مواد غذایی افزایش می دهد. اما بیشتر غذاهای رژیمی دارای نظامی ، پروتئین کم و کربوهیدرات زیاد هستند که ترکیب مناسبی برای کاهش وزن نیست.

برخی نیز ادعا می کنند که رژیم مزایای مشابهی با یک روزه متناوب دارد. اما هیچ شباهتی بین روزه گرفتن و رژیم نظامی وجود ندارد ، بنابراین این ادعا نادرست است.

آیا رژیم لاغری نظامی ایمن و قابل ردیابی است؟

یک هفته رژیم غذایی کاهش وزن برای یک فرد متوسط ​​بی خطر است زیرا خیلی کوتاه است که باعث آسیب دائمی شود. اما اگر می خواهید این رژیم را برای چند ماه ادامه دهید ، محدود کردن کالری دریافتی ممکن است شما را در معرض کمبود مواد مغذی قرار دهد ، به خصوص اگر در روزهای آزاد خود به طور منظم سبزیجات و سایر غذاهای مغذی مصرف نکنید.

همچنین خوردن سگ های داغ ، بیسکویت های ترد ، شور و بستنی هر هفته می تواند باعث مشکلات متابولیکی شود. شیرهای آب نباید پایه اصلی رژیم شما باشد.

با توجه به قابلیت ردیابی این رژیم ، باید بگوییم رژیم کاهش وزن نظامی نسبتاً آسان است و نیازی به تغییر طولانی مدت در عادات ندارد و شما فقط برای یک مدت کوتاه نیاز به وصیت نامه دارید. یعنی ممکن است به شما در حفظ وزن برای مدت طولانی کمک نکند ، زیرا به شما کمک نمی کند عادات و شیوه زندگی خود را تغییر دهید.
آیا واقعاً در هفته می توانید 4.5 پوند وزن خود را از دست بدهید؟

رژیم کاهش وزن نظامی محبوبیت زیادی دارد زیرا ادعا می کند که شما می توانید چهار هفته و نیم کیلوگرم در یک هفته از دست دهید. از لحاظ تئوریکی ، این کاهش وزن برای افراد دارای اضافه وزن که کالری دریافتی آنها را به شدت محدود می کند ممکن است. اما بیشتر این کاهش وزن ناشی از کم آبی بدن است نه چربی!

با کاهش ذخایر گلیکوژن بدن ، وزن آب بلافاصله کاهش می یابد ، این همان اتفاقی است که هنگام محدود کردن کربوهیدرات و کالری دریافتی خود می افتید. این ممکن است خوب باشد وقتی شما دوباره روی مقیاس هستید ، اما وقتی دوباره به رژیم غذایی عادی خود بازگشتید ، این وزن از دست رفته دوباره برمی گردد.
یک هفته رژیم لاغری مفید است ، اما به مدت طولانی نیست!

اگر می خواهید چند پوند سریعتر از دست بدهید ، یک رژیم غذایی کاهش وزن برای شما مناسب است. اما باید بدانید که از دست دادن وزن خیلی زود برمی گردد. به همین دلیل ساده ، یک هفته رژیم لاغری برای اهداف بلند مدت شما مفید نیست. اگر واقعاً می خواهید وزن خود را کاهش داده و پس از رسیدن به وزن مورد نظر خود را حفظ کنید ، روش های زیادی برای کاهش وزن وجود دارد که بسیار بهتر و سودمندتر از یک رژیم کاهش وزن نظامی است.

همچنین ببینید

رژیم وایکینگ چیست؟

آخرین "رژیم" در رسانه های اجتماعی رژیم وایکینگ است. طرفداران این رژیم ادعا می کنند …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *