خانه » دسته بندی پست » پزشکی و سلامتی » روزانه 200 کالری بسوزانید

روزانه 200 کالری بسوزانید

آیا شما یک ورزشکار نیستید؟ آیا وقت کافی برای ورزش یا ثبت نام در کلاس های بدنسازی ندارید؟ اگر شما به دنبال کشف اسرار سوزاندن چربی هستید ، ایده خوبی است که با برخی از عادتهای روزانه شروع کنید.

این 14 نکته را امتحان کنید که هر کدام می توانند 200 کیلو کالری انرژی در روز بسوزانند.

جاروبرقی را بکشید

کشیدن جاروبرقی یک فعالیت سرگرم کننده نیست ، اما لازم است ، بنابراین بهترین استفاده را از آن داشته باشید.

البته در هنگام جاروبرقی جاروبرقی را از یک دست به طرف دیگر نگه دارید و اگر خانه شما بسیار کوچک است کف آن را بکشید.

یک ساعت جاروبرقی و طراحی T معادل سوزاندن 200 کیلو کالری انرژی است.

فرزندتان را به پارک ببرید

وقتی با بچه ها به پارک می رویم بدون پی بردن به آن قدم می زنیم ، دویدیم و خوشحال هستیم. تنها چیزی که به آنها اهمیت می دهیم این است که با آنها سرگرمی داشته باشیم ، و ما فکر نمی کنیم که اصلاً ورزش می کنیم. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که با خود و فرزندتان یک ساعت در پارک بازی کنید تا 200 کیلو کالری بسوزانید.

بخوانید ، بنویسید ، فکر کنید

وقتی نامه می نویسید یا ایمیل می فرستید یا مقاله می خوانید ، مغز شما فعال می شود. انرژی برای فعالیت مغز مورد نیاز است و این انرژی با سوزاندن انرژی تأمین می شود. البته مطمئن شوید که هنگام انجام این کار کمر شما کاملاً راست است. فراموش نکنید که 4 ساعت مطالعه و نوشتن یا تفکر 200 کیلو کالری را می سوزاند.

به جای آسانسور از پله ها استفاده کنید

اگر شرایط به آن احتیاج دارد ، به جای آسانسور از پله ها استفاده کنید. این بهترین و ارزانترین راه برای کاهش وزن است. شما اصلاً نیازی به ثبت نام در یک مرحله یا کلاس ایروبیک ندارید.

با بالا رفتن و پایین رفتن از پله ها و همچنین سوزاندن کالری می توانید به راحتی عضلات شکم خود را تقویت کنید. اگر 20 دقیقه بدون توقف از پله ها بالا و پایین بروید ، 200 کیلو کالری را می سوزانید.

هنگام صحبت با تلفن همراه خود صحبت کنید

ورزش عالی است. بنابراین هر کاری که بتواند تمام وقت انجام شود ارزشمند است. اگر با تلفن همراه یا تلفن بی سیم خانه خود صحبت می کنید ، بلند شوید و قدم بزنید. در این روش می توانید بدون تحقق آن ورزش کنید. یک ساعت پیاده روی در روز معادل سوزاندن 200 کیلو کالری است.

مقاله مرتبط: خواص پیاده روی برای بدن

ظرف ها را بشور

تعداد افرادی که دوست دارند ظرف ها را بشویند ، اندک است. البته استفاده از ماشین ظرفشویی راحت تر است ، اما ایده خوبی است که بعضی اوقات ظرف ها را بشویید. به قسمت خوب فکر کنید. شستن ظرف ها نه تنها به تقویت ماهیچه های فوقانی بدن کمک می کند بلکه باعث سوزاندن کالری می شود.

اگر سینک شما خیلی کم است ، به جای خم کردن کمر ، پاهای خود را کمی خم کنید. این همچنین باعث تقویت عضلات کمر شما خواهد شد. یک ساعت و 20 دقیقه شستشو باعث سوزاندن 200 کالری می شود.

آشپزی برای کاهش وزن

پختن

آیا آشپزی را دوست دارید آیا می دانید پخت و پز می تواند باعث کاهش وزن شود؟ خرد کردن ، هم زدن ، شستشو و فعالیتهای دیگر می تواند کالری را سوزاند و وزن کم کند. البته باید این نکته را در نظر داشته باشید که غذایی که می پزید نباید چربی زیادی داشته باشد زیرا در غیر این صورت تمام تلاش شما برای سوزاندن انرژی هدر خواهد رفت.

فراموش نکنید که پخت و پز یک ساعت و 20 دقیقه 200 کیلو کالری را می سوزاند.

دوچرخه سواری برای کاهش وزن

دوچرخه ، سوار

دوچرخه سواری یکی از سرگرم کننده ترین فعالیت ها برای تناسب اندام است. اگر ماشین دارید ، آن را در پارکینگ خانه خود پارک کنید و با دوچرخه به محل کار خود بروید. این نه تنها برای سلامتی خود شما بلکه برای محیط زیست نیز مفید است.

البته ، هنگام دوچرخه سواری ، 2 مورد را فراموش نکنید. ابتدا کلاه ایمنی و سپس یک بطری آب.

45 دقیقه دوچرخه سواری به سوزاندن 200 کیلو کالری کمک می کند.

بازی

این مهم نیست که اگر در خانه هستید یا در بیرون از منزل هستید. در کنار فرزندان خود باشید و بازی کنید. از اسباب بازی ها استفاده کنید و خود را سرگرم کنید. یک ساعت بازی فعال به سوزاندن 200 کیلو کالری کمک می کند. البته اگر اهل بازی رایانه هستید ، بازی های فعال را انتخاب کنید.

باغ

بودن با گیاهان و گلها نه تنها برای روحیه شما بلکه برای تناسب اندام نیز مفید است. البته در هنگام باغبانی باید به وضعیت کمر خود توجه کنید و از ضد آفتاب نیز استفاده کنید. یک باغبان 200 کیلو کالری در ساعت می سوزاند.

ماشین خود را بشویید

این یکی دیگر از کارهای روزمره است که می تواند به تناسب اندام شما کمک کند. به جای اینکه ماشین را به سمت شستشوی ماشین ببرید ، در روز تعطیل آستین های خود را بالا بکشید و ماشین خود را بشویید. اگر ماشین ندارید ، می توانید موتور سیکلت یا دوچرخه خود را بشویید. 40 دقیقه از شستشوی ماشین 200 کیلو کالری می سوزاند.

برو به خرید

هنگامی که به خرید می روید و با دوستان سایر فروشگاه ها می روید ، کالری را می سوزانید بدون اینکه متوجه شوید. البته باید مراقب باشید که وزن آنچه در دست دارید به طور مساوی بین دو دست تقسیم شود تا دچار درد کمر نشوید. یک ساعت پیاده روی و خرید 200 کیلو کالری انرژی را می سوزاند.

مبلمان را مرتب کنید

تغییر دکوراسیون ، جابجایی مبلمان و غیره نه تنها برای روحیه شما مناسب نیست بلکه به تناسب اندام شما نیز کمک می کند. البته مراقب باشید که اجسام سنگین را به تنهایی بلند نکنید ، زیرا این کار به پشت شما فشار می آورد. مرتب کردن خانه به مدت 30 دقیقه باعث می شود 200 کیلوکالر انرژی سوزانده شود.

عینک را تمیز کنید

گاهی اوقات برف پاک کن شیشه جلو اتومبیل را پاک کنید و شیشه شیشه جلو را تمیز کنید. اگر احساس می کنید دستان شما گرم است ، این نشانه خوبی است. این بدان معنی است که در حالی که شما کالری می سوزانید ، عضلات بازوی شما قوی تر می شود.

بدون متوقف کردن کار خود را ادامه دهید زیرا هدف افزایش ضربان قلب شما است. هر از گاهی دستان خود را عوض کنید و عضلات هر دو دست را به اشتراک بگذارید.

یک ساعت تمیز کردن شیشه به سوزاندن 200 کیلو کالری انرژی کمک می کند.

همچنین ببینید

خواص ژلاتین

ژلاتین ماده ای بی مزه و شفاف است که از ترکیبی از اجزای مختلف بدن …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *