خانه » دسته بندی پست » تفریح و سرگرمی » ترفندهایی برای کاهش سریع وزن

ترفندهایی برای کاهش سریع وزن

بهترین ترفند کاهش وزن را پیدا کنید و به جای تلاش برای کاهش وزن سعی کنید باهوش باشید.

ما اغلب دیده ایم که افراد رژیم های غذایی بعد از مدتی وزن کم می کنند و یک یا دو پوند از دست می دهند اما ممکن است راه حل بهتری وجود داشته باشد.

موز ، سیب یا نعنا را بو کنید

مطالعه‌ای که بر روی 3000 نفر در شیکاگو انجام شد ، نشان داد افرادی که بیشتر بوی غذا می دهند ، گرسنه تر می شوند. در حقیقت ، محققان بر این باورند كه غذای خرخرك مغز شما را فكر می كند كه شما در حال خوردن دوباره آن غذا هستید.

آینه ای را روی دیوار جلوی صندلی میز ناهار خوری خود نصب کنید

میزان غذای خورده شده توسط یک سوم از کسانی که در مقابل آنها آیینه نصب کرده اند کاهش یافته است. محققان معتقدند که غذا خوردن در مقابل آینه اهداف کاهش وزن را به شما یادآوری می کند.

دامان خود را با رنگ آبی پر کنید

یکی از اصلی ترین دلایلی که کمتر رستوران های فست فود پیدا می کنید که دکوراسیون آبی کمتری داشته باشند این است که رنگ آبی می تواند سرکوب کننده اشتها خوبی باشد.

سعی کنید روی یک بشقاب آبی بخورید و یک سفره آبی را روی میز خود قرار دهید. همچنین ، سعی کنید از زرد ، نارنجی و قرمز جلوگیری کنید ، زیرا اشتها را افزایش می دهد.

همچنین بخوانید: خواص کاهش وزن و لاغری چیست؟

از غذای خود عکس بگیرید

سعی کنید از تاریخ غذایی از غذاهایی که می خورید عکس بگیرید و آنها را در تلفن همراه خود نگه دارید. البته دفعه بعد که عکس هایی از غذاهای پر کالری را که می خواهید مشاهده کنید ، دوباره از خوردن آنها پشیمان خواهید شد. البته این را بخاطر بسپار که این روش ممکن است برای بعضی از افراد روش دیگر باشد.

خودت را ببند

یکی از موفق ترین تکنیک های کاهش وزن در فرانسه این است که خود را با روبان گره بزنید. قبل از صرف شام ، زنان فرانسوی یک نوار نازک را دور کمر خود را زیر لباس می چسبانند ، که در صورت پرخوری به نوارهای آنها فشار می آورد. مناسب ماندن.

همچنین ببینید

اسطوره هایی که در قبر مشهور شدند

ممکن است دردناک باشد که در زندگی خود تلاش کنید تا آثار ماندگار ایجاد کنید …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *