خانه » دسته بندی پست » پزشکی و سلامتی » تناسب اندام » 8 عادت ساده که به شما در کاهش وزن کمک می کند

8 عادت ساده که به شما در کاهش وزن کمک می کند

راه های زیادی برای کاهش وزن وجود دارد. شما می توانید: رژیم بگیرید ، ورزش سنگین انجام دهید ، از محصولات لاغری و موارد دیگر استفاده کنید. اما همه این روشها یا دشوار یا پر هزینه هستند. با این وجود برخی از عادات ساده وجود دارد که با اضافه کردن آنها به کارهای روزمره می توانید به کاهش وزن کمک کنید. موارد زیر بسیار آسان است و شما را با کمترین تلاش به وزن ایده آل منتقل می کنید. برای یادگیری این عادات ساده به ما بپیوندید.

چند بار در سال رژیم جدیدی را شروع می کنید؟ آیا این واقعاً مؤثر است؟ ما معتقدیم که کاهش وزن نباید استرس زا یا پیچیده باشد. تنها کاری که باید برای کاهش وزن انجام دهید ایجاد عادات ساده است. در اینجا هشت نکته علمی اثبات شده برای کمک به شما در دستیابی به رویای خود ارائه شده است.

1. اگر دوست ندارید ورزش کنید ، 30 دقیقه کافی است

خبر خوب برای افراد تنبل که ورزش نمی کنند: محققان دانشگاه کپنهاگ در دانمارک دریافتند که 30 دقیقه ورزش در روز به شما کمک می کند 25 درصد وزن بیشتری را نسبت به یک ساعت کامل ورزش کاهش دهید.

2. آهسته و آگاهانه بخورید

در این دنیای پر سرعت ، فست فودها به یک عادت بد تبدیل شده است که تنها با اراده جدی قابل اصلاح است. خوردن سریع احساس سیری را کاهش می دهد و این منجر به پرخوری می شود. این بدان معنی است که تا زمانی که مغز شما احساس سیری می کند ، خیلی بیشتر از نیاز بدن شما می خورد.

3. از خوردن جلوی کامپیوتر یا تلویزیون خودداری کنید

طبق یافته های مجله آمریکایی تغذیه بالینی ، تبلیغات تلویزیونی تلویزیونی ، به ویژه تبلیغات غذایی ، باعث افزایش اشتهای ما شده و باعث پرخوری می شود. همچنین وقتی جلوی کامپیوتر یا تلویزیون می خوریم ، اغلب به غذای خود توجه کامل نمی کنیم و نمی فهمیم چقدر خورده ایم.

4- بیش از حد خانه خود را گرم نکنید

طبق تحقیقات منتشر شده در مجله مطالعات چاقی ، بین کاهش قرار گرفتن در معرض سرماخوردگی فصلی و افزایش چاقی در انگلستان و ایالات متحده و سایر کشورهای توسعه یافته ارتباط وجود دارد. هنگامی که ما در معرض سرما هستیم ، لرزیدیم: عضلات اسکلتی ما برای تولید گرما منقبض می شوند و در این فرایند ، کالری اضافی می سوزند. ما گرما حتی در سرما معتدل گرما تولید نمی کنیم. بنابراین وقتی خانه گرم است ، دیگر نیازی به سازگاری با دمای مختلف نداریم و در نتیجه انرژی کمتری می سوزانیم.

5- برچسب های مواد غذایی را بخوانید

برچسب های ارزش غذایی می توانند در انتخاب سالم و کاهش وزن به شما کمک کنند. یک مطالعه منتشر شده در مجله Consumer Consumer ، نشان داد افرادی که به طور مرتب برچسب مواد غذایی می خوانند ، به احتمال زیاد کاهش وزن پیدا می کنند ، به خصوص زنان بین 37 تا 50 سال.

6. ماست و آجیل بیشتری بخورید

براساس تحقیقات دانشکده بهداشت عمومی هاروارد ، خوردن ماست و آجیل در دراز مدت برای کاهش وزن مؤثرتر از خوردن میوه و سبزیجات است.

7. ادویه و فلفلهای تند بخورید

مصرف فلفل قرمز و سایر فلفل های گرم نیز به شما در کاهش وزن کمک می کند ، زیرا باعث افزایش سرعت متابولیک شما می شوند. طبق تحقیقات دانشگاه پوردو ، فلفل هندی اشتها را کاهش داده و کالری را سریعتر می سوزاند.

8- آب بنوشید

آب بدن را هیدراته نگه می دارد ، احساس سیری به شما می دهد و متابولیسم شما را سرعت می بخشد. همه اینها به شما در کاهش وزن کمک می کند. یک کارآزمایی بالینی که در جلسه انجمن شیمیایی آمریکا ارائه شد ، تأیید کرد که نوشیدن دو لیوان آب قبل از غذا به کاهش وزن و مبارزه با چاقی کمک می کند.

همچنین ببینید

رژیم وایکینگ چیست؟

آخرین "رژیم" در رسانه های اجتماعی رژیم وایکینگ است. طرفداران این رژیم ادعا می کنند …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *