خانه » دسته بندی پست » پزشکی و سلامتی » 33 پیشنهاد برای یک زندگی شاد و آرام

33 پیشنهاد برای یک زندگی شاد و آرام

آیا شما یکی از آن دسته از افرادی هستید که احساس می کنید فقط روزهای خود را سپری می کنید؟ اگر چنین است ، شما احتمالاً در آرزوی آزادی بیشتر ، زمان بیشتر ، هیجان بیشتر و حتی عشق بیشتر هستید.

برای بهره مندی از زندگی و داشتن آرامش خاطر – با وجود همه مشکلات – این چند پیشنهاد را جدی بگیرید. به یاد داشته باشید که هر لحظه از زندگی شما برنمی گردد و به یاد داشته باشید که هنر ما به عنوان انسان این است که می توانیم ضمن داشتن مشکلات زیادی ، جزیره زندگی خود را بسازیم و آرامش خاطر داشته باشیم. قبل از خواندن این پیشنهادات ، خود را باور کنید که خوشبختی حق شماست و می توانید و باید خوشحال باشید:

33 پیشنهاد برای یک زندگی شاد و آرام

1. لیستی از علایق خود تهیه کنید و هرکدام از آنها را بررسی کنید. برخی از این کنه ها ممکن است سالها طول بکشد ، اما آنها ارزش آن را دارند. به یاد داشته باشید که نوشتن علایق خود به شما انرژی و انگیزه بیشتری برای موفقیت می بخشد.

2. زندگی بسیاری از افراد مانند رانندگی بی هدف است. شما مثل آن نیستید اهداف خود را مشخص کنید و آنها را یادداشت کنید. این هدف گذاری می تواند ماهانه ، 5 سال ، 10 سال و 3 ماه باشد. همیشه نقشه راه خود را جلوی چشمان خود داشته باشید. ما می توانیم منتظر زندگی او باشیم تا مسیر ما را تعیین کند! شما باید سخت تلاش کنید و تمام تلاش خود را برای عملی کردن ایده ها و اهداف خود انجام دهید.

3. برای دیگران زندگی نکنید. زندگی خود را مطابق آنچه دیگران از شما انتظار دارند ، برنامه ریزی نکنید ، مهم نیست که منظور شما چیست. در یک مطالعه ، سالمندان در پایان عمر در مورد غم و اندوه خود سؤال کردند ، و بیشتر موافق بودند: کاش نمی توانستم برای دیگران زندگی کنم.

البته نباید مسیری را انتخاب کنید که به دیگران آسیب برساند و این مرز بین خودخواهی و زندگی برای خود است.

4. یاد بگیرید که خودتان "مسئولیت 100٪" را برای زندگی خود بپذیرید. اگر با کسی مشکل دارید ، به سرزنش آنها فکر نکنید. او 100٪ مقصر است و شما 100٪ مسئولیت خودتان هستید. این کار را تمرین کنید ، سپس از ناله ، طرح ریزی و ایفای نقش یک قربانی خلاص شوید و انرژی شما در مدیریت خود متمرکز خواهد شد.

5 – خرچنگ های سطل مانع رها شدن شما نمی شوند! اگر خرچنگ در سطل باشد و یکی از آنها خارج شود ، او را به عقب می کشند. وقتی هنجار را در اطراف خود بشکنید ، توسط کسانی که شما را دوست دارند عقب می کشید ، و آنها فکر می کنند این یک واکنش طبیعی است. هنگام انتخاب درست ، اجازه ندهید کلیشه های جامعه و ذهنیتهای قبلی شما و ترسهای اطرافیان شما را از حرکت باز دارد. شما نمی خواهید برای همیشه در یک سطل زندگی کنید.

6 – از شکست نترسید. کسانی که از شکست می ترسند اساساً کار جدیدی را شروع نمی کنند زیرا ممکن است شکست بخورند. شکست بخشی از روند تکاملی ما است. خوش آمدید

مطالعات بیشماری نشان داده اند که مردم از چیزهایی می ترسند که اغلب به هیچ وجه اتفاق نمی افتد ، یا به همان اندازه خطرناک و مضر نیستند که قبلاً تصور می شد.

7 – خود را در معرض افکار منفی ، کلمات منفی و آهنگ های غم انگیز قرار ندهید. دانشمندان ثابت کرده اند که گفتار حتی بر فرآیندهای بدنی نیز تأثیر می گذارد.

8- بگذارید چیزهایی را تغییر دهید که تغییر می دهید (حتی به آنها فکر نکنید ؛ خوب ، می توانید & # 39؛ t!). انرژی و زمان خود را در تصحیح و تغییر کارهایی که می توانید تغییر دهید متمرکز کنید ، نه کارهایی که می توانید انجام دهید! بعضی اوقات بی دقتی همان خرد است.

9 – از بدن خود محافظت کنید. به اندازه کافی آب بنوشید ، سالم بخورید ، شب به اندازه کافی بخوابید و ورزش را فراموش نکنید. هر یک از ما فقط یک بدن دارد.

10. از ذهن خود محافظت کنید. کتاب های بیشتری بخون. درست همانطور که شما اجازه ورود اطلاعاتی به کامپیوتر خود و ویروس شدن آن را نمی دهید ، اجازه ندهید که اطلاعات ویروسی به مغز شما وارد شود. به عنوان مثال ، چرا شما نیاز به دیدن صحنه خشونت آمیز در یک رسانه دارید و ذهن و روح خود را گیج می کنید؟ از 40 سالگی به بعد ، فراموش نکنید که جدول را حل کنید تا مغز شما آماده شود.

11. بسیاری از زندگی ها توسط "پشیمانی گذشته" و "نگرانی های آینده" ویران شده اند. برای آینده برنامه ریزی کنید ، اما زندگی در "اکنون" و "لحظه کنونی" را تمرین کنید. "زندگی واقعی" شما در "دوم" شما دوباره در حال جریان است.

12. اجازه دهید کودک درون شما زندگی کند. پدر ، مادر ، دانشجو ، مدیرعامل ، کارمند و تاجر دلایل موجهی برای بلع زندگی نیشکر نیستند و خشک نشده اند.

13 – با ترس خود روبرو شوید. یا آنها را بشناسید یا از بین ببرید. وظیفه خود را با آنها تعریف کنید. خوب است که مردم از برخی موارد نترسند. فقط بخاطر داشته باشید که بیشتر ترسها غیر واقعی و خطرناک نیستند. به عنوان مثال ، صحبت کردن در ملاء عام افراد زیادی را می ترساند ، اما واقعیت این است که صحبت کردن در ملاء عام هرگز کسی را کشته و حتی مجروح نکرده است ، و نه به آنها آسیب رسانده است! هرچه ترس های خود را بیشتر بشناسید و سعی کنید یک به یک بر آنها غلبه کنید ، زندگی شما زیبا تر و آزاد تر خواهد شد.

14. سعی کنید چیزهای جدید یاد بگیرید. در دوره های آموزشی شرکت کنید. به خصوص هرچه پیرتر می شوید ، دوره هایی را بخرید که به زندگی و کارتان مربوط نباشد تا مغز شما را به چالش بکشد و آن را تازه نگه دارد. به عنوان مثال ، حتی اگر نمی خواهید به کافی شاپ بروید ، چند روز آموزش کافی شاپ بروید. مغز با ورودی های غیر منتظره تازه می شود.

15. آنچه را که دوست دارید با تمام وجود انجام دهید. اگر شغل خود را دوست ندارید ، ریسک کنید و آن را تغییر دهید ، اما اگر می توانید به دلیل مسائل اقتصادی و موارد مشابه شغل خود را تغییر دهید ، سعی کنید با شغل فعلی خود ارتباط برقرار کنید ، معنی آن را تعریف کنید و انجام دهید. آن را با علاقه به معنای کار این است که ارزش و نتیجه کار را در نظر بگیرید. اگر وظیفه بایگانی یک دفتر دولتی را بر عهده دارید ، فقط فکر نکنید که بین یک سری پرونده ها نشسته اید و زندگی خود را خراب می کنید ، بلکه فکر کنید که شما سرپرست اسناد و مدارک افراد و هر کجا که هستید باشید. لازم است ، این شما هستید که می توانید با آنها کمک کنید تا مدارک و جریان زندگی خود را ارائه دهند. واقعیت این است که هر شغلی معنایی دارد که فارغ از آن معنی ، کسل کننده خواهد بود.

به یاد داشته باشید که شما و شغلتان دست به دست هم می دهیم ، و اگر خوب نباشید ، خسته خواهید شد.

16. به پیروزی و موفقیت فکر کنید. خود را برای پیروزی آماده کنید. بگذارید ذهن شما پیروز شود. همه ما علاقه ای به پیروزی داریم اما تنها تعداد معدودی برای آن آماده می شوند. همیشه به خود بگویید که پیروزی حق من است.

17- مهربان و دوست داشتنی باشید. محققان دریافته اند که مهربانی باعث افزایش سلامتی فرد می شود زیرا باعث افزایش ترشح هورمون های مفید در بدن می شود. ویژگی هایی مانند حسادت ، دشمنی ، نارضایتی و غیره باعث می شود بدن هورمون های استرس را آزاد کند.

18- والدین خود را دوست داشته و از آنها گرامی داشته باشید. آنها پشتیبانی معنوی شما هستند ، حتی اگر خودتان والدین شوید.

19- لبخند بخشی از وجود شماست. راحت تر از قبل بخندید و منتظر بهانه های بزرگ برای خندیدن نباشید. خنده ، حتی اگر آلکی باشد ، مغز را خوشحال می کند.

20. صرفاً برای چیزهایی که دوست دارید وقت بگذارید. اگر از عدم وقت کافی شکایت دارید ، باید در وهله اول بدانید که خودتان این شرایط را ایجاد کرده اید (صد درصد مسئولیت). از روح خود نیز مراقبت کنید. فعالیت های روزانه بهانه خوبی برای این نیست که وقت خود را برای انجام کاری که می خواهید آرزو کنید انجام دهید. زندگی شما در حال گذر است

21. با تنبلی مبارزه کنید که عامل اصلی عقب ماندگی بسیاری است. روش ابتکاری خود را برای مبارزه با تنبلی اختراع کنید. یکی از سخنرانان تد و # 39 گفت که هر وقت او در مورد چیزی تنبلی می کرد ، از 5 به 1 حساب می کرد و خود را ملزم به انجام آن می کرد. این روش ساده زندگی او را تغییر داده است. راهت رو پیدا کن.

22. نقاط ضعف خود را بدون هیچ گونه تعارف مشخص کنید. یکی از سخت ترین کارهایی که مردم باید انجام دهند واقع بینی بودن است ، خصوصاً وقتی صحبت از نقاط ضعف خودشان باشد. هنگامی که توانستید این نقاط ضعف را شناسایی و درک کنید ، می توانید در بهبود خود تلاش کنید. به عنوان مثال ، اگر می دانید که ضعف شما زود هنگام از فر خارج می شود ، در شرایط عصبانیت بیشتر مراقب خود باشید.

23- خود را به خاطر كارهاي خوبي كه انجام مي دهيد تشويق كنيد و منتظر تحسين شما نباشيد.

24. از پیچیدگی و اسرار آمیز خودداری کنید؛ ساده باش هرچه کمتر سعی کنید خوشحال باشید ، شادتر خواهید بود.

25. با افرادی که دوست دارید دوست شوید. گفته می شود همه افراد به طور متوسط ​​5 نفر در اطراف او هستند.

26. ناامیدی را کنار بگذارید. خطر ناامیدی را نگیرید! بسیاری اوقات ما به هدف خود بسیار نزدیک هستیم ، اما به دلیل ناامیدی ، آن را تسلیم می کنیم بدون اینکه بدانیم چقدر نزدیک هستیم.

27. بحرانی باشید. کسانی که از ما انتقاد می کنند نقاط ضعف ما را به ما نشان می دهند ، و این بهترین چیز است. به جای مقابله با آنها و نظرات آنها ، کمی فکر کنید. شاید شما واقعاً در مسیر اشتباه باشید.

28. به جای اینکه به دنبال پول بگردید ، به دنبال کار خوب باشید. تجربه کارآفرینان بزرگ و ثروتمندان می گوید که آنها فقط روی انجام کار صحیح متمرکز شده اند و البته پول دنبال شده است. به این ترتیب ، شما شادتر و راحت تر زندگی خواهید کرد.

29. ریسک کنید ، اما تمام زندگی تان نیست. افرادی که ریسک نمی کنند ممکن است سقوط نکنند ، اما پرواز نخواهند کرد.

30. به یک سفر بروید. جهان فقط محله و شهر و کشور شما نیستید. این سفر شما را پر جنب و جوش می کند.

31. مهارت های اجتماعی و ارتباطی خود را تقویت کنید. گروه دوستان خود را تقویت کنید و با آنها معاشرت کنید.

32. کمی آهسته شوید و بیشتر از خود ، خانواده و دوستان خود دور شوید. کار کنید ، اما از این واقعیت غافل نشوید که از زندگی لذت نخواهید برد.

33. احساسات خود را سرکوب نکنید. "کاش شجاعت این را داشتم که احساساتم را با صدای بلند بیان کنم ، کاش می توانستم بگویم ، & # 39؛ من شما را دوست دارم ، & # 39؛" یک محقق استرالیایی می گوید که اندوه انسانی را تحقیق کرده است.

همچنین ببینید

چگونه در هنگام راه رفتن وزن کم کنیم؟

در زندگی امروز ماشینی که همه ما به شکلی غرق در دنیای دیجیتالی و بی …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *