خانه » دسته بندی پست » پزشکی و سلامتی » کراتین چیست؟ نکاتی درباره کراتین ، یک مکمل عضله سازی

کراتین چیست؟ نکاتی درباره کراتین ، یک مکمل عضله سازی

آیا می دانید چرا کراتین یک مکمل معمول در بدن سازی است؟ دلیل آن ساده است! این امر به این دلیل است که کراتین به طور گسترده مورد مطالعه قرار گرفته و ثابت شده است که نتایج خارق العاده ای به بار می آورد.

کراتین یک ماده طبیعی است که در گوشت قرمز و ماهی یافت می شود و می تواند باعث کاهش خستگی و افزایش عملکرد در هنگام ورزش و فعالیت شدید شود. در اینجا فقط چند مورد در مورد کراتین وجود دارد که هر کس با وزنه ها آموزش می دهد باید بداند:

کراتین به افزایش قدرت کمک می کند

لیزا لین ، مربی شخصی و نویسنده The Metabolism Solution می گوید: "شایعات درباره توانایی عضله در ساخت کراتین تبلیغاتی نیست ، اما شرط این است که از آنها در کنار برنامه غذایی مناسب و رژیم غذایی استفاده شود." اگر فکر می کنید که ناگهان با کراتین خوب می شوید ، اشتباه می کنید.

لین می گوید: "به طور خلاصه ، کراتین به شما انرژی می دهد ، اما شما هنوز هم باید تلاش کنید." با این حال ، به دلیل اینکه کراتین به شما امکان می دهد 5 یا بیشتر تکرار کنید ، عضلات بیشتری می سازید.

به احتمال زیاد ، وزن بدن شما افزایش می یابد

مطالعه ای که توسط محققان دانشگاه کوئین پاسی انجام شده است ، نشان داد که مکمل کراتین به دلیل احتباس آب در بدن ، ممکن است در هفته اول مصرف 0.5 تا 1.5 کیلوگرم وزن بدن را افزایش دهد.

لین توضیح می دهد: "این & # 39 ؛ خطرناک نیست." مطمئناً آن وزن اضافی وزنه های سنگین تری ایجاد کرده و توده عضلانی بیشتری ایجاد می کند. علاوه بر این ، به محض قطع مصرف کراتین ، وزن آب کاهش می یابد. اما قدرت و ماهیچه هایی که به دست آورده اید از بین نمی رود.

کراتین برای مغز شما مفید است

کراتین می تواند به تقویت عملکرد مغز و حافظه و به طور بالقوه درمان افسردگی کمک کند. لین می گوید: "بسیاری از افراد افسرده تحرک را دوست ندارند ، اما وقتی بیشتر حرکت می کنید ، احساس بهتری می کنید و وقتی احساس بهتری پیدا می کنید ، بیشتر حرکت خواهید کرد." کراتین انرژی بیشتری برای حرکت بیشتر فراهم می کند.

از پودرهای کراتین استفاده کنید

کراتین می تواند به شکل پودر ، قرص و مایعات باشد. طبق گفته های لین بهترین گزینه برای شما پودر است. لین می گوید: "این بهترین ، ساده ترین شکل کراتین منوهیدرات است."

این پودر قابل استفاده ترین شکل برای بدن است. کراتین موجود در شکلاتهای بسته بندی بعید به نظر می رسد کراتین با کیفیت باشد.

کراتین را با لرزش آب یا پروتئین مخلوط کنید

لین توصیه می کند که کراتین را با آب یا پروتئین به جای آب مخلوط کنید. برخی افراد کراتین را با آب می نوشند تا سریعتر وارد جریان خون شوند ، اما خود کراتین خیلی سریع وارد جریان خون می شود. علاوه بر این ، آب میوه ها قند و کالری بیشتری دارند ، که اگر رژیم دارید ، اشتباه است.

بهترین زمان برای مصرف کراتین

قبل از ورزش ، کراتین را در برنامه صبحانه خود قرار دهید ، یا آن را با لرزش پروتئین پس از ورزش میل کنید. بهترین زمان برای مصرف کراتین هر زمان که شما به یاد دارید!

لین می گوید: "در حالت ایده آل ، شما باید یک ساعت قبل از تمرین خود کراتین بخورید ، اما مهم است که به طور مرتب آن را مصرف کنید." بسیاری از افراد به دلیل مصرف نادرست آن از مصرف کراتین فایده ای ندارند.

همچنین ببینید

راه های کاهش سریع استرس

همه ما تاکنون استرس را تجربه کرده ایم ، اگرچه نوع و شدت استرس می …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *