خانه » دسته بندی پست » پزشکی و سلامتی » تناسب اندام » با نوشیدن آب گرم وزن خود را کاهش دهید!

با نوشیدن آب گرم وزن خود را کاهش دهید!

آب برای زندگی بسیار حیاتی است. پزشکان ، متخصصان تغذیه و متخصصان بهداشت توصیه می کنند حداقل 7 تا 8 لیوان آب در روز بنوشید. اگرچه بسیاری از افراد ترجیح می دهند آب سرد را آب گرم بنوشند ، اما بسیاری از متخصصان تغذیه توصیه می کنند آب گرم یا گرم مصرف کنند. اعتقاد بر این است که آب گرم برای بدن مفید است و خواص زیادی دارد. در اینجا فواید آب گرم برای کاهش وزن آورده شده است.

پاک کننده طبیعی
نوشیدن آب گرم به پاکسازی مؤثر بدن کمک می کند. شما می توانید با نوشیدن یک لیوان آب گرم دو بار در روز مشکل هضم ضعیف در بدن را حل کنید. نوشیدن یک لیوان آب گرم در اوایل صبح کمک می کند تا سموم بدن از بدن خارج شود و بدن کاملاً پاکسازی شود. نوشیدن یک لیوان آب گرم هر روز صبح و روی معده خالی در کمک به حرکات روده و درمان یبوست مؤثر است. آب گرم یا سرد به تجزیه ذرات مواد غذایی کمک می کند و اجازه می دهد تا غذا سریعتر از روده عبور کند.

آب گرم برای کاهش وزن
آب گرم چربی ها را در بدن تجزیه می کند و به شما در کاهش وزن کمک می کند. بدن خوبی آبرسان می تواند به عضلات و اندام شما سریعتر عمل کند. این کار باعث افزایش فعالیت متابولیک می شود و سریعتر کالری می سوزاند. یک فرد عادی باید 15 دقیقه قبل از خوردن وعده های غذایی اصلی ، آب گرم بنوشاند تا اشتهای خود را سرکوب کند. در حقیقت ، پرخوری و مصرف کالری را تا 13 درصد کاهش می دهد. کارشناسان معتقدند نوشیدن آب گرم قبل از صبحانه به شما در سوزاندن کالری کمتری در طول روز کمک می کند.

نوشیدن آب گرم صبحگاهی در جلوگیری از هوس غذاها ، آبرسانی بدن و ایجاد احساس سلامتی مؤثر است. اگر قبل از وعده های غذایی اصلی ، آب گرم بنوشید ، سریعتر پر می شوید و در نتیجه کمتر غذا خواهید خورد.

بسیاری از ما احساس گرسنگی را با احساس تشنگی اشتباه می گیریم. این اشتباه می تواند منجر به پرخوری شود. در چنین مواردی ، توصیه می شود قبل از غذا یک لیوان آب گرم بنوشید تا در صورت تشنگی ، عطش خود را فرو کنید.

طبق درمان آیورودیس ، اضافه کردن لیمو و عسل به آب گرم به بهبود هضم غذا کمک می کند و باعث تقویت و درخشندگی پوست می شود. همچنین طعم خوبی به آب می دهد و مصرف آن را راحت تر می کند.

نظر شما در مورد فواید آب گرم برای کاهش وزن چیست؟ تجارب خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

همچنین ببینید

از بین بردن شیرینی ها در رژیم غذایی و تأثیر آن بر سلامت بدن و تناسب اندام

طبق مطالعه وزارت کشاورزی ایالات متحده ، مصرف قند در ایالات متحده طی چند دهه …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *