خانه » دسته بندی پست » پزشکی و سلامتی » تناسب اندام » درباره رژیم هایی که زندگی شما را در معرض خطر قرار می دهد بیاموزید

درباره رژیم هایی که زندگی شما را در معرض خطر قرار می دهد بیاموزید

رژیم های لاغری و غیر طبیعی باعث آسیب های بی شماری به بدن و ذهن می شود. آسیب به دستگاه گوارش ، ریزش پوست ، ریزش مو و غیره بخش کوچکی از آسیب هایی است که به افراد وارد می شود.

این روزها استفاده از شبکه های اجتماعی و مصاحبه با افراد مشهور و افراد مشهور با خاطرات و رژیمهای تبلیغاتی آنها باعث شده است که بسیاری از افراد در کشورهای مختلف جهان بدون توجه به سلامتی ، متابولیسم و ​​بیماریهای اساسی از رژیم خود تقلید کنند. برای رسیدن به تناسب اندام مشابه افراد مشهور.

رژیم وگان: یکی از رژیم های خطرناک که متخصصان توصیه نمی کنند ، برهنگی خام یا رژیم وگان است. اساس این رژیم ، خوردن میوه و سبزیجات خام است که در درازمدت می تواند به سلامت بدن شما آسیب برساند. کارشناسان دریافته اند که برخی غذاها مانند هویج و گوجه فرنگی در هنگام پخت از ارزش غذایی و ویتامین بالاتری برخوردار هستند به همین دلیل غذای خام ارتباط چندانی با غذاهای پخته و کبابی ندارد و می تواند به دستگاه گوارش آسیب برساند.

افرادی که رژیم خام دارند ، نمی توانند تمام ویتامین ها و مواد مغذی مورد نیاز خود را دریافت کنند و باید مکمل های ویتامین مصرف کنند.

رژیم غذایی قلیایی: رژیم غذایی قلیایی یکی دیگر از رژیم های غیر طبیعی در حال ظهور است که توسط برخی از چهره های مشهور هنری مورد استفاده قرار می گیرد ، اما رژیم غذایی استاندارد نیست و برای سلامتی مضر است.
در این رژیم ، فرد غذاهای مبتنی بر غذای اصلی مصرف می کند و از غذاهای مبتنی بر مواد شیمیایی اسیدی اجتناب می کند.

طرفداران این رژیم معتقدند که خوردن غذاهای قلیایی باعث تنظیم pH خون و کاهش خطر ابتلا به بیماری های مختلف می شود ، اما متخصصان معتقدند پیروی از این رژیم می تواند به سوخت و ساز بدن آسیب برساند.

در رژیم غذایی قلیایی ، مردم از سبزیجات و سبزیجات مانند اسفناج ، کلم بروکلی ، میوه‌هایی مانند آووکادو ، گریپ فروت ، دانه‌های حبوباتی مانند لوبیا و استفاده از شکر ، لبنیات ، گندم و غذاهای سرشار از گلوتن ، گوشت و غذاهای فرآوری شده استفاده می کنند. آنها اجتناب می کنند.

رژیم کتوژنیک: رژیم کتوژنیک یکی دیگر از رژیم های مضر برای بدن است. طرفداران این رژیم از مکمل های بدن سازی ، ویتامین ها و مواد معدنی استفاده می کنند تا انرژی مورد نیاز بدن را برای سوزاندن کالری اضافی بدن تأمین کنند.

اما مصرف مکمل های شیمیایی می تواند مردم را در مورد اثرات مختلف سلامتی هشدار دهد و خطر ابتلا به بیماری های مزمن را تشدید کند. آنها غذاهای متنوعی مصرف می کنند ، اما بیشتر انرژی خود را از مکمل های غذایی دریافت می کنند. آنها می اورند.

رژیم غذایی: Pioppi & # 39؛ s رژیم غذایی مورد علاقه دیگری است که توسط هنرمندان و افراد مشهور معروف به رژیم دریایی مرغ دریایی انجام می شود. این رژیم مشابه رژیم غذایی مدیترانه ای است که در آن فرد می تواند میوه بخورد. و سبزیجات ، آجیل و ماهی ، اما فواصل طولانی بین وعده های غذایی برای روزها و ماه ها می تواند به دستگاه گوارش آسیب برساند.

سلامتی را با این غذاها حفظ کنید

خوردن غذاهای استاندارد ، ورزش ورزش و ورزش منظم ، نوشیدن آب و اندازه گیری منظم وزن بهترین راه برای کاهش وزن است.

ساردین: اسیدهای چرب امگا 3 برای قلب مفید هستند. اگر ساردین با روغن زیتون مصرف شود ، میزان چربی آن افزایش می یابد.

تخم چیا: مصرف وعده های غذایی با پروتئین بالا در بعد از ظهر باعث کاهش گرسنگی می شود و نسبت به میان وعده های کم پروتئین تأثیر بسیار بهتری در کنترل اشتها دارد. دانه های چیا با پروتئین یک میان وعده پروتئین خوبی هستند.

سرکه: سرکه مانع از افزایش قند خون می شود و می تواند باعث سیری طولانی مدت شود.

تخم مرغ: تخم مرغ ، ماهی قزل آلا و مغز همه انرژی بیشتری برای هضم می سوزند. بنابراین ، مصرف چنین غذاهایی باعث می شود بدن بدن را سخت تر کرده و به کاهش وزن کمک کند.

شکلات تیره: شکلات تیره حاوی ترکیبات ضد التهابی است و به افزایش حساسیت به انسولین کمک می کند. هر دو این خاصیت در ذخیره چربی در بدن تأثیر می گذارد و به کاهش وزن کمک می کند.

همچنین ببینید

بهترین تمرینات برای عضلات پا

این برنامه را دنبال کنید تا پاهای شما عالی به نظر برسند. عضلات پایین پا …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *