خانه » دسته بندی پست » تفریح و سرگرمی » استارت آپ چیست؟

استارت آپ چیست؟

در زمینه تجارت ، ما در چند سال گذشته کلمه راه اندازی را بیش از هر کلمه دیگر شنیدیم. اما واقعاً یک استارتاپ دقیقاً به چه معنی است؟ در مقاله زیر سعی خواهیم کرد استارتاپ را تعریف کنیم:

کلمه startup سالهاست که وجود دارد و افراد زیادی از آن برای توصیف موقعیتهای مختلف استفاده می کنند. اما سوال اینجاست که یک استارتاپ دقیقاً به چه معنی است؟

"راه اندازی یک شرکت است که سعی می کند مشکلات و مشکلات افراد را حل کند وقتی که راه حل روشنی وجود ندارد و موفقیت تضمین نمی شود ، حل می کند.

افراد دستی استارت آپ ها را فرهنگ تغییر یا اختراع روش ها و ایده های فعلی تعریف می کنند که برای حل مشکلات اساسی بشر استفاده می شود.

استارتاپ ها نشان دهنده حالت روحی افراد است. این همان چیزی است که آدورا چونگ ، بنیانگذار Homejoy می گوید. او معتقد است که هنگامی که افراد به شرکت شما می پیوندند و برای رشد و تعامل با شما تعامل برقرار می کنند ، استارت آپ ها شکل می گیرند.

اگر به لغت نامه های خارجی نگاه کنید ، متوجه می شوید که معنای استارت آپ ها به گونه ای متفاوت بیان می شود. در این فرهنگ لغت ها می خوانیم: Startup-up یک فعالیت یا نمونه ای از تنظیمات اجرا یا حرکت است. علاوه بر این ، برنامه را می توان به عنوان یک تجارت نوپا تعریف کرد. میراث فرهنگستان میراث می گوید استارتاپ ها مشاغلی هستند که تازه شروع به کار کرده اند و هنوز در راه هستند. بسیاری بر این باورند که شرکت ها برای اینکه در زمره شرکت های نوپا قرار بگیرند ، باید فروشگاه داشته باشند.

اما واقعیت این است که هیچ قانون مشخصی برای استارتاپ ها وجود ندارد زیرا درآمد ، علاقه و تعداد کاربران در شرکت ها و صنایع متفاوت است و همین قانون برای همه قابل تنظیم نیست.

پل گراهام معتقد است که این شرکت 5 ساله نیز می تواند یک شرکت نوپا باشد. حتی شرکتی که ده سال در این صنعت فعالیت دارد می تواند از ابتدا شروع شود.

بسیاری از استارتاپ ها وجود دارند که پس از سه سال کار ، کار خود را متوقف می کنند. بنابراین ، برای توصیف استارتاپ ها ، به عوامل دیگری احتیاج داریم. بیشتر این استارتاپ ها معمولاً توسط شرکت های بزرگتری خریداری می شوند که دارای بیش از یک دفتر هستند ، درآمد بالایی دارند و کارمندان زیادی دارند.

وقتی استارتاپ ها به دنبال سودآوری هستند ، ممکن است آنها زیر چتر یک استارتاپ قرار گیرند و آن را به سطح بعدی برسانند. یک نکته را باید در نظر داشته باشید که ویژگی اصلی یک استارتاپ توانایی رشد آن است.

همانطور که گراهام توضیح داد ، شرکت های نوپا شرکتی هستند که می توانند به سرعت با شرایط موجود سازگار شوند و به سرعت سازگار شوند. این چیزی است که استارتاپ ها را از مشاغل کوچک جدا می کند. رشد نامحدود که هیچ مرز جغرافیایی برای آن وجود ندارد. یک رستوران که در یک شهر واقع شده استارتاپی نیست.

همچنین بخوانید: معنی راه اندازی

در سالهای اخیر ، برخی از زبان شناسان کلمه راه اندازی را معادل شرکتهای فناوری توصیف کرده اند ، اما همیشه اینگونه نیست. سوالی که پیش می آید این است که آیا شرکتی مانند Aubert که سرمایه کل آن 3.5 میلیارد دلار است ، می توان یک استارتاپ نامید.

خوب ، ما نمی توانیم با اطمینان بگوییم. اوبر شرکتی است که امسال 213 میلیون دلار درآمد دارد. استارت آپ ها اغلب سعی می کنند از فناوری های پیشرفته خود برای حل مشکلات استفاده کنند.

در دسترس بودن این فناوری ها باعث می شود تا استارت آپ ها رشد کنند. حدود 98 درصد آمریکایی ها به اینترنت دسترسی دارند و بیش از نیمی از تلفن های هوشمند استفاده می کنند. در سایر کشورها مانند ایران نیز همین مسئله است. نکته مهمی که باید در نظر داشته باشید اینست که استارتاپ ها لزوماً یک شرکت محور فناوری نیستند. هنگامی که فناوری استارتاپ از فناوری شروع می شود ، رشد می کند و میلیون ها یا حتی میلیارد دلار درآمد کسب می کند. این فقط یکی از هزاران موقعیت است.

اگر نگاهی به استارت آپ های برتر سال 2013 بیندازید ، متوجه می شوید که برخی سازمان ها شرکت های املاک و مستغلات هستند که به دلیل خلاقیت و نوآوری خود ، خود را به استارتاپ تبدیل می کنند. برای این که یک شرکت ادعا کند که یک شرکت نوپا است ، باید بتواند از روشها و ایده های نوآورانه برای بهبود زندگی افراد استفاده کند.

برچسب های راه اندازی می تواند به شرکتها کمک کند در هنگام استخدام شرایط بهتری داشته باشند. برخی افراد واجد شرایط هستند که دوست دارند ضمن اینکه دستمزدی پایین دارند با شرکتهای نوآور همکاری کنند.

هنوز بسیاری از بنیانگذاران دوست ندارند که راه اندازی ها را با استانداردهای موجود محدود کنند. آنها معتقدند که استارتاپ ها می توانند از هر سن و اندازه ای برخوردار باشند.

راسل دسوزا ، بنیانگذار موتور جستجوی بلیط ، می گوید: "وقتی مردم احساس می کنند کاری که انجام می دهند هیچ تأثیری بر دیگران ندارد ، خاصیت استارتاپ ناپدید می شود. تعداد این افراد به هیچ وجه اهمیتی ندارد. آنچه اهمیت دارد جو و جو است که در آن افراد به تنهایی یا مشترک نمی توانند در موفقیت شرکت سهیم باشند.

همچنین بخوانید: برنامه تجاری چیست؟

مت سالزبرگ ، مدیرعامل و بنیانگذار شرکت آبی اپرون ، معتقد است که با معرفی کارمند جدید در این شرکت و چند سال بعد ، حفظ شتاب در مشاغل بسیار دشوار خواهد بود. بیشتر بنیانگذاران معتقدند که کسب و کار شرکت های نوپا ، وضعیت آنها را نفی نمی کند.

معنای کسب یا دستیابی در فرهنگ های مختلف متفاوت است ، اما استارتاپی که توسط یک شرکت بزرگتر بدست می آید یا متعلق به آن است بخشی از آن تجارت بزرگ خواهد بود و می تواند هویت متفاوتی داشته باشد. پوشیدن و استفاده از پروازهای گران قیمت لزوماً مدیر عامل یک استارتاپ نیست.

اگر درآمد شما کمتر از 20 میلیون دلار باشد ، شما کمتر از 80 کارمند دارید و کاملاً کنترل شرکتی را که راه اندازی کرده اید کنترل می کنید و به احتمال زیاد شما یک استارتاپ را اداره می کنید. به همین ترتیب ، اگر شما یک شرکت کوچک را راه اندازی می کنید و اهداف بزرگی را برای شما رقم زده و می خواهید دنیا را تغییر دهید ، به احتمال زیاد بنیانگذار یک استارتاپ حتی اگر در حال حاضر محل کار ندارید ، بنیانگذار یک استارتاپ هستید.

منبع: استارت آپ چیست؟

همچنین ببینید

معروف ترین هکرهای جهان

حتماً درباره تهدیدات اینترنت شنیده اید. ویروس های تروجان ، جرایم سایبری ، بات نت …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *