خانه » دسته بندی پست » پزشکی و سلامتی » تناسب اندام » راه هایی برای داشتن تختخواب مسطح

راه هایی برای داشتن تختخواب مسطح

برای داشتن یک تخت راحت به ما بپیوندید.

تمریناتی برای داشتن شکم مسطح

داشتن معده صاف و خلاص شدن از شر چاقی شکم در ابتدا کار سختی به نظر می رسد ، اما وقتی بعد از این مرحله به فکر تناسب اندام باشید این کار همه چیز را خواهد خرید اما ما نمی خواهیم نکات برجسته ای را به شما ارائه دهیم. در عوض ، ما با اصل داشتن شکم صاف تقریباً ساده کار می کنیم.

چاقی شکمی یکی از شایع ترین مشکلات سلامتی و تناسب اندام است که همه سعی می کنند از راه های مختلفی از آن خلاص شوند. اما بهتر است برای رسیدن به آن هدف ، توصیه های کاملاً طبیعی را در برنامه روزانه خود انجام دهید. در حقیقت ، حفظ شیوه زندگی سالم می تواند تنها راه تضمین صافی شکم باشد.

از هر فرصتی برای تحرک جایزه استفاده کنید

جابجایی و استفاده از هر فرصتی برای این کار دشوار نیست. بالا رفتن و پایین رفتن از پله ها به جای بلند کردن ، پیاده روی ، خرید ، باغبانی و … چیزهای روزمره ای هستند که به کوچک کردن شکم شما کمک می کند. هر یک از این حرکات یک فعالیت روزانه است.

یاد بگیرید که از معده نفس بکشید

یک تمرین عالی برای حرکت شکم شما این است که نفس بکشید. هنگام تنفس ، شکم ، نه ریه ها را باد کنید و سپس با فرو بردن به شکم ، بازدم کنید. تنفس از طریق شکم نیز یک تمرین خوب برای آرامش است.

بارها و بارها شکم را پایین بیاورید

این کار را در محل کار ، صف خرید ، ایستگاه اتوبوس و موارد دیگر نگه دارید. شکم خود را پایین آورده و باسن را محکم کنید. این تمرین را چندین بار در روز تکرار کنید.

قطعاً باید ورزش را در برنامه خود قرار دهید

مهم نیست که چه ورزشی را انتخاب می کنید ، فقط توجه داشته باشید که شکم در حال حرکت است. همچنین ، این تمرینات باید در کارهای روزمره لحاظ شود زیرا ورزش برای داشتن شکم صاف اجتناب ناپذیر است.

ورزش شکمی برای هیدراتاسیون شکم و به اصطلاح تختخواب شکمی را می توان در خانه با کمک وسایل ساده یا حتی بدون بدن انجام داد و نتایج به مراتب بهتری به همراه خواهد داشت.

اگر می خواهید این چاقی موضعی را تسکین دهید ، باید تمرینات خاصی را انجام دهید که شامل عضلات پایین تنه ، شکم و کمر است. Pilates یک تمرین ذهن و بدن است که به خوبی عضلات شما را درگیر می کند و می تواند تحرک و انعطاف پذیری شما را افزایش دهد و همچنین استرس و استرس را تسکین دهد.

بهترین راه برای داشتن شکم باریک و صاف است

نکات مهم و اصلی

اگر می توانید حرکات را به تعداد دلخواه خود انجام دهید ، نگران خودتان نباشید و هرچه ممکن است انجام دهید تا شکل مورد نظر خود را بدست آورید. حرکات را کامل کنید تا تنش در بدن احساس شود. بین حرکات و تنفس خود زمان بگذارید.

نکته مهم این است که یک سرعت ثابت در حرکات و در بین آنها حفظ شود. برای داشتن یک ورزش ایمن و مؤثر باید از نفس کشیدن خود آگاه باشید. هنگام انجام حرکات ، شکم خود را محکم کنید. هر حرکتی باید صاف و کنترل شده باشد و از حرکات پرتنش و سریع جلوگیری شود.

صندلی را حرکت دهید

الف) روی پشت خود دراز بکشید و پاهای خود را در وضعیت 90 درجه روی صندلی قرار دهید. انگشتان پا باید کشیده شده و دستها در کنار بدن و تشک باشد.

ب) با یک دم سر خود را از حصیر جدا کرده و آن را تا قسمت شکم خود بلند کنید. دستان خود را از تشک جدا کرده و پنج بار آن را با کف دست به زمین انجام دهید. بدن خود را در حین حرکت بالا نگه دارید. بعد از پنج حرکت ، بازدم کنید. این حرکت را 100 بار تکرار کنید.

حرکات مفید ورزش برای شکم استاندارد

الف) روی پشت خود دراز بکشید و پاهای خود را به هم بچسبانید و بازوهای خود را صاف در برابر سقف نگه دارید تا اندازه آنها به اندازه شانه ها باشد.

ب) برای بلند شدن بسیار آهسته اقدام کنید. ابتدا سر خود را بلند کنید ، سپس به آرامی ستون فقرات کمر خود را از یک تشک به دیگری جدا کنید. از خواب برخیزید تا مهره ها کاملاً جدا شوند و بازوها انگشتان پا را لمس کرده و به موازات زمین دراز بکشید. وقتی می خواهید دراز بکشید ، نفس بکشید و سپس بازدم کنید و به آرامی ستون فقرات کمر را به تشک پایین بیاورید. این کار را به آرامی و مهره به مهره انجام دهید تا بر روی حصیر قرار گیرد. این حرکت را 8 تا 10 بار انجام دهید

حرکت مورب

الف) به پشت خود دراز بکشید. دستان خود را در پشت سر خود قرار داده و پاهای خود را 90 درجه خم کنید تا انگشتان پا دراز شود. وقتی قسمت بالایی بدن را از حصیر جدا کنید ، دم را انجام دهید.

ب) بدن بالاتنه خود را به یک طرف بکشید و خم کنید. برگردید و دم را انجام دهید. برعکس عمل کنید این یک حرکت است این کار را 10 تا 20 بار انجام دهید.

چرخش یک پا

الف) به پشت خود دراز بکشید تا ستون فقرات شما روی زمین لمس کند. یک پا را 90 درجه خم کرده و پای دیگر را مستقیماً تا سقف نگه دارید. هنگام شروع چرخش پای صاف در جهت عقربه های ساعت ، هنگام انجام چرخش ، بازدم و بازدم کنید.

ب) با پاهای خود خلاف جهت عقربه های ساعت حرکت کنید. این تمرین را برای هر پا 10 بار انجام دهید.

این غذاها را برای شکم صاف و مسطح فراموش نکنید

فلفل قرمز قرمز

Margais J. "این گیاه زیبا سرشار از آنتی اکسیدان ها (به خصوص ویتامین C و بتاکاروتن) است" ، می گوید: Margaux J. Rathbun متخصص تغذیه و معتبر تغذیه ای از خود سلامتی معتبر است. علاوه بر این ، فلفل قرمز باعث تحریک دستگاه گوارش می شود ، سرعت سوخت و ساز بدن را تسریع می کند و به کاهش وزن کمک می کند. این غذا برای افرادی که رژیم لاغر دارند اگر آن را به صورت خام یا به عنوان نوشیدنی میل کنند ، مناسب است.

لیلی انبار (نعناع اهوازی)

راشل برمن ، یک متخصص تغذیه و مدیر وب سایت CalorieCount.com می گوید که این گیاه نفخ و سوء هاضمه را تسکین می دهد و درد دستگاه گوارش را تسکین می دهد. می توانید از گلدان مخصوص طعم نعناع استفاده کنید یا چند برگ نعنا را به نوشیدنی خود اضافه کنید.

Marry Dinehart. پری ، کارشناس تغذیه و مدیر آزمایشات بالینی آزمایش های منطقه ، می گوید: مصرف سبزیجات برگ دار نه تنها راه خوبی برای افزایش حجم وعده های غذایی بدون تغییر در کالری شما است ، بلکه این مواد مغذی از نظر مواد مغذی نیز زیاد هستند. از آنجا که ویتامین A ، C ، K دارای فولات ، کلسیم ، آهن ، منیزیم ، پتاسیم و فیبر هستند. وی توصیه می کند که این سبزیجات را در سالادها و سوپ های خود بخورید و یا آنها را روی بشقاب خام میل کنید.

ماست برای شکم صاف و مسطح

رانیا باتایی ، یک متخصص در زمینه ماست ، خوردن ماست را توصیه می کند زیرا باکتری های پروبیوتیکی موجود در ماست دستگاه گوارش را سالم نگه می دارند و گاز ، نفخ و یبوست کمتری تولید می کنند. هرچه شکم شما کمتر باشد نفخ می کنید. بهتر است به دنبال ماست های طعم دار نباشید ، زیرا بیشتر آنها حاوی شکر هستند.

غلات کامل می توانند به معده صاف کمک کنند

در مقایسه با کربوهیدراتهای تصفیه شده مانند برنج و نان سفید بدن انسولین کمتری را هنگام استفاده از غلات کامل آزاد می کند. اگر می خواهید کمر نازک تری داشته باشید ، غلات سبوس دار مانند عدس ، برنج قهوه ای ، نان جو کامل را با نان سفید و برنج جایگزین کنید.

سبزیجات گل کلم

سبزیجات این گروه شامل کلم بروکلی ، کلم دکمه ای ، مارچوبه ، لوبیا است. این گروه حاوی مواد مغذی مانند ویتامین A ، C ، K ، فولات ، کلسیم ، آهن ، منیزیم ، پتاسیم و فیبر است.

روغن زیتون را برای شکم صاف فراموش نکنید

چربی های اشباع نشده موجود در روغن هایی مانند روغن زیتون باعث افزایش چربی های شکمی و در عین حال افزایش کالری نمی شوند.

سرکه سیب همچنین می تواند معده شما را صاف کند

تحقیقات جدید نشان داده است که مصرف 2 قاشق غذاخوری سرکه سیب روزانه (که بهتر است با 1 لیوان آب مخلوط شده و مصرف شود) به مدت 12 هفته باعث کاهش وزن و کاهش چربی شکم خواهد شد. این خاصیت سرکه سیب به دلیل داشتن اسید استیک است که گفته می شود اسیدهایی تولید می کنند که چربی های شکمی را تجزیه می کنند.

چای سبز و داشتن شکم صاف و صاف

چای سبز حاوی مواد شیمیایی خاصی به نام پلی فنول و کاتچین است که باعث افزایش سوخت و ساز بدن و سوختن چربی می شود. نوشیدن 2 تا 3 فنجان چای سبز در روز باعث کاهش دور کمر و استفاده از مزایای دیگر آن می شود.

سیب می تواند شکم شما را بخوابد

سیب از محبوب ترین میوه های کالری منفی است. سبزیجات یا میوه های کم کالری منفی بدان معنی است که بدن از هضم انرژی بیشتری برای هضم این مواد مغذی استفاده می کند. می توانید میان وعده ها و میان وعده های خوشمزه ای را از سیب درست کنید که چیزی به چربی بدن اضافه نمی کند.

تخم مرغ شکم شما را بست

تخم مرغ منبع خوبی از پروتئین است و حاوی اسیدهای آمینه است که بدن برای ساختن همه چیز از فیبرهای مولکولی گرفته تا مواد شیمیایی مغز نیاز دارد. تخم مرغ برای صبحانه بسیار مناسب است و باعث می شود در طول روز احساس گرسنگی کمتری داشته باشید ، بنابراین نیاز شما به میان وعده ها را کاهش می دهد.

شکم تختخواب با خوردن بادام

بادام نیاز بدن به مواد معدنی مانند منیزیم را برآورده می کند و قند خون را تنظیم می کند. ثابت نگه داشتن سطح قند خون برای جلوگیری از هوس هایی که منجر به پرخوری می شود مهم است.

ماهی قزل آلا ، ماهی تن و ماکرو برای معده صاف

ماهی علاوه بر اینکه منبع بسیار غنی از اسیدهای چرب امگا 3 است ، سوخت و ساز بدن را بهبود می بخشد و با بهبود واکنش بدن و انسولین به سوزاندن چربی ها کمک می کند.

همچنین ببینید

برنامه های رژیم غذایی و ورزشی مناسب برای هر گروه خونی

اگر شما نیز مانند بسیاری از افراد عاشق ورزش هستید ، احتمالاً شما یک تست …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *