خانه » دسته بندی پست » پزشکی و سلامتی » تناسب اندام » برنامه های رژیم غذایی و ورزشی مناسب برای هر گروه خونی

برنامه های رژیم غذایی و ورزشی مناسب برای هر گروه خونی

اگر شما نیز مانند بسیاری از افراد عاشق ورزش هستید ، احتمالاً شما یک تست ورزشی را انجام داده اید تا ببینید کدام یک از بهترین ورزشها برای شماست.

همچنین ممکن است از شما سؤال شود که چه گروه خوني با ورزش ارتباط دارد. گروه خونی یک ویژگی ژنتیکی منحصر به فرد در هر فرد به حساب می آید و بسته به نوع خونی که در اختیار دارید ، بدن شما به غذاها و ورزش هایی که انجام می دهید پاسخ می دهد.

در زیر یک تست طراحی شده است که به شما کمک می کند بر اساس گروه خونی ورزش مورد علاقه خود را مشخص کنید.

ای گروه خون

افراد با گروه خونی O انسانهای اولیه ای بودند که کل روز خود را صرف شکار و زندگی با گوشت و پوست حیوانات در حال گذر می کردند.

بهترین تمرینات برای گروه خون O

شما یک روحیه بسیار قوی و ورزشی دارید و به دنبال تمرین های بیشتر برای تقویت بازوها و پاها هستید. با این حال ، از آنجا که عصر سنگین به پایان رسیده است و کسی در حال شکار نیست ، بهتر است برای رفع چنین نیاز ذاتی به تمرینات با شدت زیاد مانند تمرینات داخل بدن ، حرکت در حال اجرا و پلیومتریک اقدام کنید.

بیشتر افراد مبتلا به گروه خونی O ترجیح می دهند احساسات خود را از طریق ورزش بیان کنند. O گروه خون بیش از هر گروه خونی دیگر ، برای رفع استرس و احساسات به ورزش نیاز دارید. به طور کلی ، تمرین قدرت باعث می شود احساس خوبی داشته باشید.

بهترین رژیم برای گروه خونی O

بهتر است بیش از حد کربوهیدرات و لبنیات مصرف نشود. یعنی رژیم غارنشین یا سرخپوشان!

گروه خونی A

گروه خونی و DNA شما بسیار شبیه به دهقانان باستان است ، هرچند به احتمال زیاد فعالیت هایی را انجام می دادند که آهسته و شدید بود ، به عنوان مثال ترجیح می داد محصولات زراعی در حال رشد و برداشت آنها را برداشت کنید.

بهترین تمرینات برای گروه خون A

ورزش قدرت و شدت باعث افزایش سطح کورتیزول (که باعث استرس می شود) می شود و در نتیجه احساس خستگی و گرفتگی عضلات ایجاد می شود. بهترین تمرینات برای شما کسانی هستند که ملایم و متمرکز هستند. بنابراین بهتر است به دنبال تمریناتی مانند پیلاتس ، یوگا ، تای چی و تمرین های ایزومتریک باشید.

بهترین رژیم برای گروه خونی A

بهتر است میوه و سبزیجات تازه را در رژیم غذایی خود بگنجانید. ماهی یک انتخاب عالی نیز است؛ حتما ماهی را به رژیم غذایی خود اضافه کنید.

گروه خون B

اجداد شما عشایری بودند و قبلاً خیلی حرکت می کردند. البته نکته مهم دیگر گروه خونی شما این است که اجداد شما به گروههایی سفر می کردند.

بهترین تمرینات برای گروه خون B

بهترین تمرینات برای گروه خونی B شامل ورزش هوازی و دوچرخه سواری یا تنیس است. اما بهتر است این تمرینات را به صورت گروهی انجام دهید.

بهترین رژیم برای گروه خونی B

شما جزء معدود گروه های خونی هستید که مشکلی برای لبنیات ندارید. البته ، گوشت تازه و میوه و سبزیجات نیز برای بدن شما بسیار مفید است.

گروه خونی AB

گروه خونی شما ترکیبی از گروه های خونی A و B است و صفات این دو گروه خونی نیز در گروه خونی شما وجود دارد.

بهترین تمرینات برای گروه خونی AB

بهتر است که به دنبال ورزش هوازی با شدت زیاد نباشید ، زیرا به زودی مفاصل و ماهیچه های شما دچار گرفتگی می شوند ، بنابراین توصیه می کنیم یک تمرین کم فشار را دنبال کنید.

بهتر است کلاس های پیاده روی و پیاده روی ، کوهنوردی ، گلف یا رقص. یکی دیگر از ویژگی های این گروه خونی ، بلعیدن عصبانیت است ، بنابراین کلاس های تای چی و یوگا گزینه خوبی هستند.

بهترین رژیم برای گروه خونی AB

رژیم غذایی شما باید پر از میوه های تازه ، سبزیجات و غلات کامل باشد. اگر قصد کاهش وزن دارید ، مصرف گوشت قرمز خود را کاهش دهید ، اما لبنیات بیشتری بخورید. (چرا ورزش کلید کاهش وزن است؟)

یادداشتهای پایان

به خاطر داشته باشید که برخی از تست های ورزشی ممکن است پاسخی برای همه نباشد ، یا ممکن است در ورزش هایی که علاقه ای به آنها ندارید خوب باشید. بهتر است با انتخاب یک برنامه ورزشی شخصی به همراه یک رژیم غذایی مناسب به بدن ایده آل خود برسید.

همچنین ببینید

کدام میوه ها برای کاهش وزن مفید هستند؟

طبق اعلام سازمان بهداشت جهانی (WHO) ، خوردن حداقل پنج وعده 80 گرم میوه و …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *