خانه » دسته بندی پست » پزشکی و سلامتی » تناسب اندام » با استفاده از این غذا می توانید از چربی اضافی شکم خلاص شوید!

با استفاده از این غذا می توانید از چربی اضافی شکم خلاص شوید!

کمبود کلسیم درصد بالاتری از چربی را در بدن ذخیره می کند و این ثابت شده است.
کلسیم نقش مهمی در سوزاندن چربی بدن دارد و افرادی که به اندازه کافی از این ماده معدنی در بدن خود برخوردار نیستند ، کنترل اشتهای خود را نخواهند داشت.

رژیم غذایی سرشار از کلسیم می تواند فشار خون ، کلسترول خون را کاهش داده و قند خون را تنظیم کند. در اینجا بهترین گزینه های چربی سوز چربی غنی از کلسیم وجود دارد:

اردولا: 2 قاشق غذاخوری اردلا حاوی 5 کالری و 2 میلی گرم کلسیم است که 2٪ نیاز کلسیم را از بین می برد.

پنیر خامه ای: 1 گرم پنیر خامه ای بدون چربی 5 کالری دارد. این گیاه حاوی 2 میلی گرم کلسیم است و حدود 2 درصد از نیاز روزانه کلسیم شما را از بین می برد.

کلم: یک فنجان از این سبزی 2 کالری دارد ، به علاوه 1 میلی گرم کلسیم. این مقدار کلسیم حدود 5٪ از نیاز بدن به کلسیم را از بین می برد.

دانه کنجد: 1 گرم دانه کنجد معادل 1 کالری است ، که 1 میلی گرم کلسیم را تأمین می کند. این حدود 1٪ از نیاز کلسیم را از بین می برد.

بادام: 1 گرم بادام برابر با 2 بادام است که دارای 2 کالری و 2 میلی گرم کلسیم است و حدود 2 درصد از کلسیم مورد نیاز را تأمین می کند.

کلم بروکلی: یک فنجان از آن دارای 5 کالری و 2 میلی گرم است و حدود 5 درصد از کلسیم مورد نیاز شما را تأمین می کند.

اسفناج: 2 لیوان از این سبزی 2 کالری و 2 میلی گرم کلسیم دارد که 2٪ نیاز کلسیم را از بین می برد.

کینگ: کینگ در هر فنجان دارای 1 کالری و 1 میلی گرم کلسیم است و 5٪ از نیاز کلسیم را از بین می برد.

پنیر رومانو: 1 گرم مساوی با 1 کالری و 2 میلی گرم کلسیم است ، که 2٪ از نیاز روزانه کلسیم را تأمین می کند.

همچنین ببینید

بدون رژیم لاغر به سریعترین راه باشید!

اضافه وزن و چاقی تعدادی از مشکلاتی است که بسیاری از افراد مجبورند رژیمهای غذایی …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *