خانه » دسته بندی پست » پزشکی و سلامتی » تناسب اندام » با این تکنیک ها سریعتر وزن خود را کاهش دهید

با این تکنیک ها سریعتر وزن خود را کاهش دهید

برای به حداکثر رساندن تأثیر ورزش ، باید اجازه دهیم بدن بهبود یابد

کارهایی که وقتی خارج از خانه هستیم و درمورد آنها انجام می دهیم به همان اندازه ورزش مهم هستند.

نکات زیر می تواند به شما در کاهش وزن و افزایش اثربخشی ورزش کمک کند:

1. خواب:

خوابیدن به کاهش وزن کمک می کند. خواب عمیق به ترمیم بافت ماهیچه و افزایش هورمون رشد کمک می کند. کمبود خواب باعث افزایش وزن می شود. هنگامی که خسته شدید ، بدن شما موادی را که بیشتر به آنها به قند احتیاج دارید ترشح می کند. بدن به مواد غذایی و مواد مغذی نیاز دارد که به سرعت تبدیل به انرژی می شوند.

2. انجام فعالیتهای ساکت:

در روزهای تمرین سنگین و سنگین ساکت باشید. این باعث می شود جریان خون به عضلات حفظ شود. درد عضلانی را تسکین داده و سیستم عصبی را فعال کنید. به عنوان مثال ، ورزش هایی مانند یوگا یا پیاده روی کنید.

3. به غذای بعد از تمرین توجه داشته باشید:

بعد از ورزش یک میان وعده مفید بخورید. در ضمن سعی کنید میان وعده های پروتئینی مصرف کنید. تخم مرغ می تواند خوب باشد. شیر کم چرب و آب میوه نیز گزینه های خوبی هستند.

4. ماساژ:

ماساژ بعد از تمرین می تواند به 60٪ بهبودی کمک کند. ماساژ باعث کاهش تورم بافت ماهیچه ای و افزایش جریان خون می شود.

5. آب بیشتری بنوشید:

کمبود آب باعث کاهش متابولیسم می شود. شما به 50 ساعت در هر ساعت ورزش 50 تا 60 میلی لیتر آب نیاز دارید. یک بطری آب استاندارد حدود 500 میلی لیتر است. چهار بطری آب برابر است با هشت لیوان آب.

همچنین ببینید

بدون رژیم لاغر به سریعترین راه باشید!

اضافه وزن و چاقی تعدادی از مشکلاتی است که بسیاری از افراد مجبورند رژیمهای غذایی …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *