خانه » دسته بندی پست » پزشکی و سلامتی » روش هایی برای کاهش سردردهای ناشتا

روش هایی برای کاهش سردردهای ناشتا

گاهی اوقات ، برخی از افراد با قند خون ناشتا ممکن است سردرد را تجربه کنند. این افراد باید به جای استفاده از خرما یا عسل از خوردن قند و شکر ساده در سحر پرهیز کنند.

1. معمولاً در روزهای ناشتا به دلیل اختلال
چرخه خواب و بیدار شدن از خواب ممکن است برخی از افراد مبتلا به سردرد را به دلیل کمبود خواب به وجود آورد
. بنابراین ، بهتر است برای عزیزان روزه دار ، هنگام خواب فراموش نشوند
تأمین نکردن هم ساعت خواب روزانه خود و هم مقداری انرژی برای آنها
بقیه روز را سپری کنید تا زمان افطار در بدن آنها ذخیره شود.

2. گاهی اوقات سردرد ناشی از هایپرگلیسمی
بعضی از مردم روزه می گیرند. این افراد باید در حال خوردن قند و قند ساده باشند
از قول جادویی خودداری کنید و به جای آن از عسل یا خرما استفاده کنید.

3. اگر سردرد شما به دلیل کمبود آب بدن است
در روزهای روزهداری بهتر است میوه را در فاصله افطار تا طلوع آفتاب نگه دارید
و گلرنگ مانند خیار ، هندوانه ، خربزه ، انگور ، گلابی ، انار ، سیب ، به ،
حتما آلو و زردآلو مصرف کنید. میزان مصرف این میوه ها باید حدود 60 تا 90 باشد
دقیقه بعد از افطار.

4- در وعده غذایی شربت لیموناد شیرین بنوشید
در طلوع آفتاب یا بین افطار و سحر ، می تواند از کمبود آب بدن و سردرد جلوگیری کند
از آن نتیجه می گیرد.

5- اگر سردرد شما به دلیل کاهش مصرف کافئین است
این اتفاق در روزهای روزه ، ترجیحا چند روز قبل از شروع ماه اتفاق می افتد
ماه رمضان ، قهوه و چای را در طول روز کاهش دهید و به بدن اجازه دهید چای بنوشاند
عادت دهید که چای سبز کم رنگ یا بدون کافئین بخورید.

6. اگر سردرد شما به دلیل کم خونی است ، باید در مورد روزه گرفتن با پزشک خود مشورت کنید.

7. اگر روزه ندارید ، بهتر است
برای جلوگیری از سردرد از کم خونی همراه با قول جادو و افطار ، یکی
یک لیوان شربت آب انگور رقیق بنوشید. مراقب گوشت قرمز باشید
باید در وعده سحر و جادو یا افطار شما گنجانده شود.

همچنین ببینید

آنورگاسمیا و درمان آن ، به ویژه برای زنان و مردان

آنورگاسمیا (غیر ارگاسم) نوعی اختلال جنسی است که در آن فرد با وجود تحریک کافی …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *