خانه » دسته بندی پست » پزشکی و سلامتی » تناسب اندام » تناسب اندام با مصرف شکلات

تناسب اندام با مصرف شکلات

شاخص توده بدنی افراد سالم که ورزش می کنند و مرتباً شکلات می خورند نسبت به افرادی که شکلات کمتری می خورند ، پایین است.

براساس AFP ، یک نظرسنجی از بیش از 1000 بزرگسال ، که نتایج آن در بایگانی های پزشکی داخلی منتشر شد ، این تصور را تقویت می کند که شکلات ، با وجود کالری زیاد و محتوای قند ، می تواند برای قلب مفید باشد.

شرکت کنندگان در این مطالعه ، در سنین 20 تا 85 سال ، گزارش کردند که به طور متوسط ​​دو بار در هفته شکلات می خورند و به طور متوسط ​​3.6 بار در هفته ورزش می کنند.

افرادی که بیش از حد متوسط ​​شکلات می خوردند ، شاخص توده بدنی یا BMI (نسبت وزن به قد) کمتری داشتند.

شاخص توده بدنی طبیعی بین 18.5 تا 24.9 است و افراد با BMI زیر این سطح لاغر و افراد با شاخص توده بدنی 25 و بالاتر اضافه وزن محسوب می شوند.

بئاتریس گلومب و همکارانش در دانشگاه کالیفرنیا ، سان دیگو ، که این تحقیق را انجام داده اند ، گفتند: "بزرگسالانی که به طور مکرر شکلات می خورند ، شاخص توده بدنی کمتری نسبت به افرادی که کمتر شکلات مصرف می کنند ، دارند.

محققان گفتند که یافته های بیشتر مصرف شکلات با شاخص توده بدنی بدن جالب است و خواستار تحقیق دقیق تر و شاید یک مطالعه تصادفی ییل در مورد فواید متابولیکی شکلات شدند. در حالی که این مطالعه حد قابل قبول یا مفیدی برای مصرف شکلات تعیین نکرده است ، اما متخصصان مصرف متعادل شکلات را توصیه می کنند.

نانسی کوپرمن ، متخصص بهداشت عمومی می گوید مردم باید توجه داشته باشند که هر شکلات بیش از 200 کالری دارد که بیشتر مربوط به چربی های اشباع و قند است. بنابراین ، وی توصیه می کند 28 گرم شکلات تلخ مصرف کنید یا پودر کاکائو را که بسیار کم چربی است به غذا اضافه کنید.

فواید شکلات به پلی فنول های آنتی اکسیدانی آن مربوط می شود که فشار خون را کاهش می دهد و به کاهش سطح کلسترول و قند خون کمک می کند.

همچنین ببینید

برای عضله سازی این گیاهان را بخورید!

ورزشکاران & # 39؛ رژیم های غذایی همیشه حاوی گوشت قرمز زیادی هستند زیرا حاوی …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *