خانه » دسته بندی پست » پزشکی و سلامتی » غذاهای مضر برای چربی های شکم و بسته های جنسی

غذاهای مضر برای چربی های شکم و بسته های جنسی

ممکن است شما سخت کار کرده باشید تا شکم شما به دو نیم شود و تمام چربی اضافی اطراف شکم خود را از دست دهید ، اما صرف غفلت از خوردن غذاهای نامناسب که برای عضلات شکم شما مضر هستند می تواند مشکلات زیادی را برای شما به وجود آورد.

علاوه بر این ، چربی های شکم می تواند برای سلامتی شما در طولانی مدت مضر باشد ، بنابراین شما باید غذاهای مضر برای عضلات شکم خود را بشناسید و تا حد امکان از خوردن آنها خودداری کنید. در این مقاله از مجله آلاماتو ، به 10 ماده غذایی مضر برای عضلات شکم خواهیم پرداخت. لطفا تا آخر با ما باشید.

دکتر ایلیس شاپیرو می گوید: "چربی بیش از حد شکم می تواند منجر به بیماری های قلبی ، فشار خون بالا ، سرطان روده بزرگ و دیابت شود." این چربی می تواند داخلی باشد و بدن شما را به عنوان چربی احشایی بپوشاند و شما را در معرض بیماری قرار دهد. افرادی که چربی شکم دارند سه برابر بیشتر دچار زوال عقل می شوند. علاوه بر این ، چربی شکم می تواند منجر به بیماری کبد چرب شود.

تمرکز روی غذاهای سالم نه تنها از تشکیل چربی شکم جلوگیری می کند بلکه باعث بهبود سلامت کلی شما می شود.

نان سفید

Schapiro می گوید: "نان سفید یک کربوهیدرات تصفیه شده با شاخص گلیسمی بالا است که می تواند سطح قند خون را افزایش دهد." وقتی کربوهیدرات های تصفیه شده ، مانند نان سفید ، به اندازه کافی سوزانده نشوند ، می توانند به چربی ، به ویژه چربی شکم تبدیل شوند! "

برای جلوگیری از این اتفاق می توانید نان سفید خود را با غلات کامل جایگزین کنید.

کیک مافین

مافین ها معمولاً از آرد سفید تصفیه شده تهیه می شوند و می توانند حاوی مقادیر زیادی چربی و شکر باشند. در حالی که برخی از مردم فکر می کنند مافین گزینه مناسبی برای صبحانه یا شام است ، اما این طور نیست.

دکتر شاپیرو می گوید: "مطالعات نشان می دهد که غذاهای سرشار از قند و چربی در بدن شما برای حفظ سطح قند خون اختلال ایجاد می کنند." "ترکیبی از شکر و چربی می تواند سوخت و ساز بدن را دشوارتر کند ، که منجر به چربی شکم می شود."

چیپس سیب زمینی

این یک میان وعده است که با شروع آن ، می دانید که نمی توانید جلوی خود را بگیرید. این عدم کنترل بر مصرف دلیل روشنی برای قرار دادن آن در لیست غذاهای مضر است.

شاپیرو می گوید: "تراشه ها معمولاً با روغنهای هیدروژنه ساخته می شوند و چربی زیادی دارند که سوختن آن برای بدن مشکل است و معمولاً به صورت چربی شکم در اطراف شکم باقی می ماند."

چیپس سرشار از کالری و نمک است و بهتر است تا حد امکان آن را مصرف نکنید.

غذاهای رژیمی با شیرین کننده های مصنوعی

اگر می بینید که در ترکیبات مواد غذایی یک شیرین کننده مصنوعی ذکر شده است ، بهتر است از خوردن آن خودداری کنید!

Schapiro می گوید: "مطالعات نشان می دهد که شیرین کننده های مصنوعی ارتباط مستقیمی با افزایش چربی شکم دارند."

واضح است که کالری زیاد و قند یک عامل مضر برای چربی شکم است.

میوه های خشک شده

شاید از دیدن میوه های خشک در لیست غذاهای مضر متعجب شده باشید و فکر کنید که میوه های خشک یک میان وعده سالم است ، اما اینطور نیست. جالب است بدانید که میوه خشک سرشار از فروکتوز است.

در حقیقت ، فروکتوز در کبد متابولیزه می شود و هنگامی که مقدار زیادی فروکتوز مصرف می کنید ، کبد آن را به گلوکز و چربی تجزیه می کند و در نهایت این گلوکز و چربی به راحتی به چربی شکم تبدیل می شوند.

سوپ کنسرو شده

سوپ های کنسرو شده سرشار از سدیم هستند و اگر معده صاف می خواهید ، بهتر است مصرف این ماده غذایی را به حداقل برسانید.

بهتر است به جای خرید سوپ های کنسروی آماده ، سوپ خود را با غذای سالم در خانه تهیه کنید و به عنوان یک غذای سالم مصرف کنید.

بستنی

می دانم ، شما ممکن است از علاقه مندان قرص های بستنی باشید ، اما اگر نمی خواهید در چربی های شکم گیر بیفتید ، بهتر است مصرف بستنی را محدود کنید.

"من نمی گویم اگر می خواهید یک بسته شش تایی داشته باشید باید برای همیشه از بستنی صرف نظر کنید ، اما مصرف مکرر غذاهای پر کالری و پرچرب مانند بستنی می تواند منجر به افزایش وزن شود ، به خصوص در وسط ، "دکتر مگی میچالشیک می گوید. "

پیتزای یخ زده

دکتر میچالچیک می گوید: "یک پیتزا منجمد می تواند بیش از حد توصیه شده در روز سدیم و کربوهیدرات داشته باشد که منجر به افزایش وزن می شود و همانطور که می دانید افزایش وزن به راحتی منجر به چربی شکم می شود." . "

خبر خوب این است که شما می توانید با غذاهای کم کالری و سدیم یک پیتزای خوشمزه و در عین حال سالم درست کنید.

میان وعده های فرآوری شده

میچالشیک می گوید: "میان وعده های فرآوری شده مانند چیپس ، نمک و آب نبات اغلب کالری ، مواد نگهدارنده و سدیم زیادی دارند و مصرف زیاد این غذاهای غنی از سدیم به عنوان میان وعده می تواند باعث چربی شکم شود."

علاوه بر این ، میان وعده های فرآوری شده غنی از سدیم خطر ابتلا به فشار خون و بیماری های قلبی را در طولانی مدت افزایش می دهد.

فست فود

وعده های غذایی فست فود مانند برگر ، سیب زمینی سرخ کرده و نوشیدنی های شیرین طوفانی از کالری ، سدیم و کربوهیدرات است و اگر به طور منظم مصرف شود ، می تواند منجر به افزایش وزن ، به ویژه در ناحیه شکم شود.

در صورت امکان ، گاه به گاه به دنبال گزینه های فست فود سالم باشید یا وعده های غذایی فست فود را محدود کنید.

همچنین ببینید

علائم جسمی و روحی افسردگی

وقتی فردی افسرده را تصور می کنید ، احتمالاً به شخصی فکر می کنید که …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *