خانه » دسته بندی پست » پزشکی و سلامتی » تناسب اندام » با غذاهای غنی از مس چربی بسوزانید و وزن کم کنید

با غذاهای غنی از مس چربی بسوزانید و وزن کم کنید

محققان دانشگاه کالیفرنیا ، برکلی دریافتند که مس برای تجزیه سلولهای چربی ضروری است و می تواند به تولید انرژی کمک کند.

کریس چانگ ، نویسنده اصلی تیم تحقیق ، گفت: "مس به عنوان تنظیم کننده عمل می کند." "هرچه مس بیشتر باشد ، تجزیه چربی ها بیشتر می شود."

این ماده مغذی به وفور در غذاهایی مانند صدف ، سبزیجات سبز برگ ، قارچ ، دانه ها ، مغزها و حبوبات وجود دارد.

چانگ گفت: "می تواند ارزشمند باشد که بررسی کنیم آیا این کمبود مواد مغذی می تواند با چاقی و بیماری های مرتبط با چاقی ارتباط داشته باشد" "مس عنصری نیست که بدن بتواند تولید کند ، بنابراین باید آن را از طریق رژیم غذایی تأمین کنیم."

اما محققان نسبت به مصرف مکمل های مس هشدار می دهند. مصرف زیاد مس می تواند منجر به عدم تعادل در جذب سایر مواد معدنی ضروری مانند روی شود.

به گفته محققان ، متوسط ​​مقدار مس مورد نیاز برای یک بزرگسال حدود 700 میکروگرم در روز است.

همچنین ببینید

برای عضله سازی این گیاهان را بخورید!

ورزشکاران & # 39؛ رژیم های غذایی همیشه حاوی گوشت قرمز زیادی هستند زیرا حاوی …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *