خانه » دسته بندی پست » پزشکی و سلامتی » روش های عالی برای از بین بردن چربی از ران و باسن

روش های عالی برای از بین بردن چربی از ران و باسن

مجله اینترنتی شعبه: چگونه ران و ران را کوچک کنیم؟ چربی سوزی و کوچک شدن باسن با ورزش موثر و رژیم غذایی مناسب به راحتی انجام می شود. برنامه ریزی صحیح و استفاده از قوانین مناسب در تمرینات کاهش وزن به شما در دستیابی به هدفی به نام تناسب اندام کمک می کند.

دو قسمت اصلی برای آبرسانی به باسن شما وجود دارد ، یکی ورزش های لاغری و دیگری رژیم چربی سوزی است که در این قسمت به آنها اشاره خواهیم کرد.

میزان کالری دریافتی خود را 10 تا 15 درصد کاهش دهید. با این کار به سوزاندن چربی در اطراف شکم ، باسن و ران کمک می کنید.

حتما صبحانه بخورید. صبحانه نخوردن به جای چربی سوزی به بدن کمک می کند تا چربی بیشتری جمع کند.

در رژیم غذایی خود بیشتر از سایر مواد غذایی پروتئین مصرف کنید. از مصرف کربوهیدرات های تصفیه شده خودداری کنید. قندها و شیرینی های رژیم خود را کاهش دهید. بیشتر میوه و سبزیجات تازه بخورید و از لبنیات کم چرب استفاده کنید.

به عضلاتی که عضلات ران و باسن را تشکیل می دهند ، عضلات "سرین" گفته می شود. این عضلات که سرین بزرگ ، میانی و کوچک هستند ، توسط لایه های چربی پوشانده شده اند. پیاده روی ، دویدن و کوهنوردی این عضلات را حرکت می دهد. تمرینات قدرتی نیز در سفت شدن عضلات این ناحیه بسیار مثر است.

تمرینات موثر برای خلاص شدن از شر چربی ران و باسن:

1. چمباتمه زدن

اسکات بهترین و مهمترین تمرین برای ساخت عضلات پایین تنه است. این تمرین تمام عضلات سرین را درگیر می کند.

پاها را به موازات یکدیگر و به اندازه عرض شانه ها باز کنید. سپس آرام و باسن خود را روی صندلی بنشینید و سپس به حالت ایستاده برگردید. اطمینان حاصل کنید که زانوهای شما فراتر از انگشتان پا بیرون نمی آیند. ستون فقرات را صاف و پشت خود را صاف نگه دارید.

۲. ناهار

این ورزش برای سفت شدن ران ها و افزایش چربی سوزی است.

ابتدا بایستید و پاها را به موازات یکدیگر قرار دهید و یک پا را در امتداد طول بکشید و در واقع یک قدم به جلو بردارید. کمر خود را صاف نگه دارید و به آرامی زانوی پشت را خم کرده و به زمین بیاورید. همزمان زانوی جلویی را خم کنید تا بدن و ران پای عقب موازی یکدیگر و در راستای زانوی جلو و پا قرار گیرند. سپس به حالت اولیه برگردید. این حرکت را برای پای دیگر نیز تکرار کنید. توجه داشته باشید که در حالت نشسته ، هر دو زانو را در وضعیت 90 درجه نگه دارید. زانوی پای جلو نباید فراتر از انگشتان پا باشد. زانوی پای عقب کاملاً روی زمین نیست.

3. پرتاب جانبی

این ورزش باعث کشش و سفت شدن عضلات داخل ران و عضلات سرینی می شود.

پاها را دو برابر عرض شانه ها باز کنید ، یک زانو را کمی خم کنید (روی یک زانو بنشینید) در حالی که زانو و استخوان ران پای دیگر کاملاً مرتب شده است. بدن را به آرامی به جلو خم کنید تا سر شما از آن طرف زانو بیرون نزند و کمرتان درد نکند. از دستان خود برای تعادل بدن استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین غذاهای چربی سوز و لاغر کننده

4. پل را حرکت دهید

این تمرین کلاسیک یک تمرین عالی برای سرین ، همسترینگ و باسن است.

دراز کشیدن روی زمین. زانوها را خم کرده و پاها را به اندازه عرض شانه باز کنید. به آرامی ستون فقرات را از باسن بلند کنید تا به سفت شدن عضلات سرین و همسترینگ کمک کند. هنگامی که بدن شما از سر تا پا در یک خط قرار دارد ، برای چند ثانیه در همان وضعیت بمانید و سپس به آرامی به حالت اولیه برگردید.

5. کشش پای جانبی

این تمرین دو گروه کوچک از عضلات باسن ، سرین میانی و کوچک را هدف قرار می دهد.

به پهلو بخواب دست خود را به زیر سر خود قرار دهید ، سپس پای خود را تا جایی که می توانید بلند کنید. زانوها رو به جلو است. چند ثانیه صبر کنید سپس به حالت اولیه برگردید.

6. کوهنوردی روی زمین

این حرکت شانه ها ، عضلات باسن و قسمت میانی بدن را تحت تأثیر قرار می دهد. انجام سریع این حرکت باعث افزایش چربی سوزی می شود.

روی شکم دراز بکشید ، سپس کف دستان خود را روی زمین قرار دهید و قسمت بالایی بدن خود را از زمین بلند کنید تا بازوها به اندازه عرض شانه از هم باز شوند. سپس نوک انگشتان پا را روی زمین قرار داده و پاها را بلند کنید. شکم خود را محکم کنید. انگشتان خود را کمی به جلو بکشید تا از مچ دستان شما محافظت کند.

یکی از زانوها را خم کرده و انگار در حال دویدن هستید آن را به جلو بکشید. بدن را در همان وضعیت نگه دارید و با پای دیگر این کار را تکرار کنید.

بخشی از مسئله تناسب اندام به ورزشهایی اختصاص دارد که برای از بین بردن چربی اضافی بدن طراحی شده اند ، مانند ورزشهایی که برای سوزاندن چربی در پاها و باسن بسیار توصیه می شوند.

چربی هایی که گاهی اوقات قسمت تحتانی بدن را هدف قرار می دهند و باعث مشکلات تناسب اندام می شوند. برخی از این چربی ها در ران و باسن جمع می شوند ، به طوری که با وجود ورزش و رژیم ، روند از بین بردن آنها بسیار کند است و لاک پشت گونه است. قسمت بد این است که مردم به سبک زندگی خود و خوردن غذاهای ناسالم عادت کرده اند. در این بخش از تناسب اندام ، ما چند تمرین ساده برای سوزاندن چربی ران را به شما آموزش داده ایم که امیدواریم بتوانید آنها را به خوبی انجام دهید.

همچنین ببینید

خواص تخم مرغ

فواید و حقایقی که باید در مورد تخم مرغ بدانید تخم مرغ یکی از منابع …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *