خانه » دسته بندی پست » پزشکی و سلامتی » صبحانه های عضلانی و مقوی برای بدن سازی

صبحانه های عضلانی و مقوی برای بدن سازی

روش های مختلفی برای سوزاندن چربی وجود دارد که بیشتر آنها "نخوردن" روش اصلی است! در این مقاله می خواهیم در مورد چربی سوزی با خوردن غذا صحبت کنیم.

شاید این را ندانید اما خوردن پروتئین به عنوان صبحانه کالری بیشتری می سوزاند! اما دقیقاً چه مقدار پروتئین در صبحانه منجر به حداکثر میزان چربی سوزی می شود؟

نان تست خورها ، زمان تغییر فرا رسیده است. مطالعه اخیر منتشر شده در مجله بین المللی چاقی نشان داد که خوردن چند صد کالری پروتئین در وعده صبحانه به شما کمک می کند 400 کالری کمتری در طول روز بسوزانید و چربی بیشتری را به مرور زمان بسوزانید.

حتما فکر می کنید که این رقم بیشتر از چیزی است که می خورید.

اما مقدار این کالری ها چقدر باید باشد؟ در یک مطالعه ، به برخی از جوانان دارای اضافه وزن که در این مطالعه شرکت داشتند ، روزانه 350 کالری که حاوی 35 گرم پروتئین بود ، به مدت 12 هفته ، که معادل 6 تخم مرغ است ، داده شد. جوانانی که به طور متوسط ​​13 گرم پروتئین صبحانه می خورند یا صبحانه را کنار می گذارند 400 کالری بیشتر از گروه اول در روز مصرف می کنند ، همچنین در طول روز احساس گرسنگی بیشتری می کنند و از طرف دیگر چربی بدن بیشتری تجمع می دهند. بوده.

مزایای جذب بالای پروتئین چیست؟ دکتر هدرلاید معتقد است که دریافت پروتئین به کنترل سطح قند خون کمک می کند. شاخص قند خون چنین افرادی اغلب ثابت است ، که منجر به کاهش میل به غذا خوردن و بهبود تناسب اندام می شود.

آیا برای دریافت تمام فواید پروتئین آیا روزانه دقیقاً به 35 گرم پروتئین نیاز دارید؟ لیدی می گوید: خوشبختانه داده های اخیر حاکی از آن است که مصرف 24 تا 30 گرم پروتئین در وعده صبحانه نیز تأثیرات مثبتی دارد.

در اینجا 3 روش آسان و خوشمزه آورده شده است! راه های دریافت پروتئین:

املت در لیوان: 30 گرم پروتئین

یک فنجان بزرگ را با کمی اسپری روغن چرب کنید. 2 یا 3 تخم مرغ زده شده ، 60 گرم ژامبون خرگوش خرد شده ، 2 قاشق غذاخوری پودر فلفل دلمه ای و کمی نمک و فلفل را درون فنجان بریزید.

مواد را خوب مخلوط کرده و به مدت 1 دقیقه در مایکروویو با دمای بالا قرار دهید. مواد را دوباره با چنگال هم بزنید تا قطعات پخته و درشت نباشند ، سپس دوباره آنها را درون مایکروویو قرار دهید تا تخم مرغ ها کاملاً پخته شوند ، این برای یک دقیقه کافی است. مقداری پنیر روی آن بپاشید.

مقاله مرتبط: صبحانه سوزاندن چربی – بلغور جو دوسر مرطوب – خرده پروتئین های سرشار از پروتئین: 24 گرم پروتئین

در یک ظرف شیشه ای با مربا ، 1/2 فنجان بلغور جو دوسر ، پوست 3/4 پیمانه ، 1 پیمانه پروتئین را مخلوط کرده و میان وعده هایی مانند زغال اخته ، بادام و دارچین را بپاشید. مواد را خوب مخلوط کنید ، درب شیشه را بگذارید و یک شب در یخچال قرار دهید.

پنیر بز ، دسر صبحانه: 30 گرم پروتئین

1/2 فنجان پنیر بز ، 2 قاشق غذاخوری توت و 1 قاشق غذاخوری آجیل خرد شده را در یک شیشه مربا یا یک فنجان بزرگ بریزید. سپس یک لایه دیگر از همان مواد و به همان ترتیب اضافه کرده و چند قطره عسل روی آن قرار دهید.

همچنین ببینید

خواص تخم مرغ

فواید و حقایقی که باید در مورد تخم مرغ بدانید تخم مرغ یکی از منابع …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *