خانه » دسته بندی پست » پزشکی و سلامتی » تناسب اندام » رژیم غذایی مناسب میزان کاهش وزن را افزایش می دهد

رژیم غذایی مناسب میزان کاهش وزن را افزایش می دهد

رضا جعفری ، متخصص تغذیه و رژیم درمانی؛ وی در مورد عوامل تأثیرگذار در برنامه رژیم غذایی اظهار داشت: عواملی مانند حمایت از خانواده ، شرایط زندگی ، ورزش و افزایش فعالیت بدنی و انتخاب غذاهای سالم با توجه به سبد غذایی خانواده در یک رژیم غذایی مناسب تأثیر زیادی دارد.

وی با اشاره به اثرات چاقی گفت: چاقی در افراد باعث بیماری های قلبی عروقی ، سکته مغزی ، دیابت ، فشار خون بالا ، اختلالات گوارشی ، تنگی نفس و سرطان می شود که این افراد باید هنگام استفاده از رژیم های غذایی از آن آگاه باشند. به عادت ها و تغییرات غذایی خود توجه کنید.

این متخصص تغذیه و رژیم درمانی گفت: برای ایجاد انرژی ، آرامش ، نشاط و افزایش سطح هوشیاری ، باید برنامه ریزی مناسب و مناسبی برای رژیم غذایی و کاهش وزن داشته باشید.

وی در مورد دلیل کاهش رژیم های غذایی در افراد گفت: افزایش توانایی های بدن و عوارض رژیم های غیر اصولی برای لاغر شدن از جمله دلایل کاهش و شکست رژیم های غذایی است.
مردم.

جعفری با بیان اینکه نوشیدن آب باعث لاغری می شود اظهار داشت: نوشیدن دو بار در روز
یک لیوان آب بیش از مقدار آبی که همیشه به نوشیدن آن عادت دارید ، متابولیسم بدن را 30٪ افزایش می دهد و این عمل منجر به کاهش 2 کیلوگرم وزن در طی یک سال می شود.

وی با اشاره به نوشیدن چای سبز گفت: دوستداران قهوه می توانند چای سبز را جایگزین کنند ، زیرا باعث بهبود متابولیسم بدن و افزایش چربی سوزی می شود.

او در مورد یک رژیم غذایی سخت صحبت کرد: یک رژیم غذایی سخت ،
باعث ایجاد خلق و خو ، نوسانات جسمی و روحی ، سردرد ، عقب نشینی ، خستگی و نوسانات خلقی می شود.

جعفری با بیان اینکه مواد پروتئینی باعث لاغری می شود ، تصریح کرد: مصرف غذاهای پروتئینی (به دلیل سیری زودرس) مانند تخم مرغ ، لوبیا ، عدس ، ماهی ، روغن زیتون ، گندم ، میوه ها ، سبزیجات و مغزها باعث کاهش وزن در افراد می شود.

وی با تأکید بر اینکه احساس گرسنگی زود هنگام باعث لاغری نمی شود ، افزود: گرسنگی زود هنگام 5 دقیقه بعد از غذا خوردن نشانه استفاده از رژیم غذایی نامناسب و نامتعادل برای کاهش وزن است.

همچنین ببینید

چگونه متابولیسم را افزایش دهیم؟

بدن شما ممکن است به دلیل ضعف در غذا خوردن و سبک زندگی ، کالری …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *